home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Evo i jedne kratke vesti iz Škode koja je saopštila da je proizveden jubilarni, i to 1,5-milioniti primerak Fabije druge generacije (čija proizvodnja je inače počela 2007. godine).

Čast da ponese broj 1.500.000 je pripala Fabiji 1.2 TDI sa 75KS, a zajedno sa prvom generacijom (predstavljena 1999. godine) Fabia je do sada proizvedena u skoro 3,3 miliona primeraka.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 1237



Komentari

Kad dostigne 9 miliona kao Punto, neka se javi...

Autor carobnjak 21 Sep 2013, 01:06

Punto 1994. - 2013. = 19god i 8.892.465 kom
Fabia 1st generation was produced in 1,788,063 units
Fabia 2nd - znači 1.500.000
Fabia 2000. - 2013. = 13god i 3.288.063

Autor Fungicid 21 Sep 2013, 08:52

Punto je devojka koju svako ima, a Fabia devojka koju svako želi priznao on to ili ne ;)

Autor ivan_023 21 Sep 2013, 10:41

Za 7 godina 1,5 mil komada, to bude nešto preko 200 hiljada godišnje. Nešto kao i Dacija, ista meta isto odstojanje.
Fugicidni članovi ne razumeju koliko je 1,5 mil mala vrednost za pojmove automobila koji bi bio poznat i povoljan u Evropi.
Od ovog 1,5 izggleda je pola kupljeno u Srbiji :)

Autor stranac 21 Sep 2013, 11:23

@Fungicid
ma nema problema, izracunaj za Punto od 1999-e...

Autor carobnjak 21 Sep 2013, 11:23

P.S.
ili ako ti je lakse, izracunaj broj primeraka po godini, za oba, cudi me da vec nisi... :)

Autor carobnjak 21 Sep 2013, 11:27

Odlican auto sa komforom za klasu vise

Autor Veljko 21 Sep 2013, 11:51

@Orlo
jesi li procitao novi Autobild? Kaze:

"Skoda Rapid Spaceback: Zamena za Golf?
Da li je ovo pocetak takmicenja u porodici? Skoda Rapid Spaceback po svim parametrima moze da se bori sa Golfom i Leonom..."

Da, da, opet pogresan prevod? :)

Autor carobnjak 21 Sep 2013, 11:57

Skoda Fabija je "pokupila" mušterije koje su kupovale nove Lade, Skode, Kečeve, Wartburge i sl. proizvode sa istočne strane Berlinskog zida.
Naravno, tu se bori sa Dacijom.
I onda se ne treba čuditi, "Fabija ima komfor za klasu iznad". Naravno, za Ladu Standard je klasu iznad...

Autor stranac 21 Sep 2013, 12:07

@ carobnjak
AutoExpress: ,,Rapid spaceback je odgovor na Kiju Ceed i Ševi Cruze''
Znači jeftinija zamena za Golfa.
E sad ako nađeš auto B segmenta sa WB-om kao što ima Rapid, javi mi! Ima veći WB čak i od Golfa.
@ Veljko
Za razliku od 1 francuza koji ima 4.05m, a nema upotrebljivu zadnju klupu

Autor Fungicid 21 Sep 2013, 12:24

@carobnjak
A jesi li ti procitao ovde naslov:

http://www.autobild.de/artikel/skoda-rapid-spaceback-iaa-2013-preise-4277044.html

Ili pak gledao tvoju omiljenu emisiju SAT i sta su oni rekli povodom tog modela...

Kako god bilo mogu da napisu sta god hoce to moze da bude zamena za C-segment VW-ovih vozila ali za one koji bas, bas imaju ogranicen budzet... sta god ti mislio Rapid je unutra i uzi i manje prostora ima kao u B-segmentu samo nudi veci gepek pa ko nema za vise pazarice ovaj auto, koji kao fol nije karavan, sa "popularnim oblikom HB" namenjen mladima i zeljnim individualizacije kod automobila...
P.S. Isto tako su pricali i za Octaviju, tj poredili je sa visom klasom, pa si dosao da mi ispricas... a ono kako god okrenes ona je C-segment...

;)

Autor Orlo 21 Sep 2013, 12:34

@Orlo
a jesi ti procitao moj komentar?
Lepo sam naveo gde pise i sta!
E sad sto to ne ide na tvoju vodenicu, mozes samo da se vadis i filozofiras, kao i obicno... :)

P.S. Oktavija osim platforme nema nista zajednicko sa C
segmentom, to i u VW kazu a i vrapci odavno znaju...

@Fungicid
neka ti Orlo javi, on se ne slaze sa tim a ne ja!

Autor carobnjak 21 Sep 2013, 12:40

@Orlo
a kad ces ti shvatiti da je potpuno nebitno sta mislimo ti ili ja???

Autor carobnjak 21 Sep 2013, 12:47

Punto je devojka koju svako ima, a Fabia devojka koju svako želi priznao on to ili ne ;)

Autor ivan_023 21 Sep 2013, 10:41

Hahahahahahahahahahaha , Fabia predmet želje...

Autor Đorđe 21 Sep 2013, 12:53

@Đorđe
pa nekima i jeste! :)

Autor carobnjak 21 Sep 2013, 12:59

@Fungicid
zasto Fabije nema u Top 20 najtrazenijih polovnjaka u Srbiji, niti bilo koje Skode?

Autor carobnjak 21 Sep 2013, 13:00

@carobnjak
I ja sam naveo gde i sta pise i sta kazu... u ostalom pitao si me, sto znaci da zelis odgovor/misljenje na to sto pise...
Gde to kazu ovi iz VW, ima neka zvanicna izjava? Mislis mozda na tekst iz AB?
Octavia samo nudi vise lima i prostora za svoju cenu, jer je to politika Skode, a po svemu ostalom je C-segment od cene do ponude motora i opreme... vrlo cesto su spomenjili i poredili, prilikom testiranja Superba, S-klasu, pa da po tome on, nije u tom segmentu?
Osim toga sve sto se ne poklapa sa tvojim misljenjem, a ne znam zasto bi moralo, je obicno filozofiranje... navikao sam na to. ;)

Autor Orlo 21 Sep 2013, 13:02

@ stranac
Demant godine:
Martin Winterkorn:
,,Volkswagen privodi kraju oživljavalnje brenda koji bi konkurisao Dačiji''
Znači koristi logiku, Škoda to nije!

Autor Fungicid 21 Sep 2013, 13:08

Fungicid
VW već ima brend koji konkuriše Skodi. Ustvari, Dacija je napravljena kao konkurent Skodi.
VW to ne shvata i zato ima ovako jadne rezultate prodaje Skode.
Broj prodatih Sandero + Logan je približan prodaji Fabija + Rumster + Rapid.
Fugicid, ja imam Skodu Fabiju, da se razumemo, Daciju nemam. Fabija je zamenila Ladu koju sam imao nekad. Nema tu ni milimetra nekog luksuza, komfora ili sl, a na putu sam jedan od najsporijih sa njom. 1,2 HTP. I savke druge godine menjam auspuh, baš kao i na Ladi nekada.

Autor stranac 21 Sep 2013, 13:37

I da zaboravio sam. Lada je imala bez malo besplatno održavanje prema Fabiji. Kad odem kod majstora, ne vraćam se olakšan za najmanje 100 evra. Lambada sonda, je menjana 2 puta. Auspuh jedno 3 puta. Bombine. Katalizator je mučen,ibacivan pa neće, pa polovan. Kvačilo sa sve delovima, elektronika da ne pričam više godina muke, da bi na kraju zamenjn glavni kabel za kompjuter (auto je jednostavno ostajao u defektu, po sat 2 neće da upali i šlep sam plaćao a kod majstora upali) Stalno gori žuta lampica a majstori kažu da na Skodi to tako treba. Ulje je skupo a motor troši, te umalo nije prolupao jer je bio ispod minimuma. I tako, auto nema još 10 godina a održavanje me koštalo da sam mogao da kupim auto.
Probao sam novi model Fabije, ali to je još gore, nekako u stilu "Moj rođak sa sela", i ne pada mi na pamet ta priča. Tražim dobru polovnu Daciju sandero, po mogućnosti DCI, ili Punta.
Skoda, nikad više.

Autor stranac 21 Sep 2013, 14:35

@ stranac
Lepo kažu podaci, reno je ostavrio profit zahvaljujući Dačiji.
Zamisli sledeću vest, Volkswagen profitira zahvaljujući Škodi.
Kako bi se samo smejali pojedinci...

Autor Fungicid 21 Sep 2013, 15:32

Fungicid
To je tačno. Sad razumeš da Skoda ne radi valjano posao u okviru VW grupe. Ne koristi svoj potecnijal i ono što bi se moglo. Pokušavaju prodaju na reklamu fazon, Octavia ista kao Golf, samo jeftinija, a Fabija kao Polo samo jeftinija. Koja budala može da veruje u tu prevaru, kad Skoda se radi od "otpadaka" VW??
A eto Dacija nikada nije rekla da je ista ko Renault, i ima fine cene.
Kad je na polu satrulio auspuh posle 2 godine??? O izgledu je glupo pričati, jer Skoda ima najgori dizajn u Evropi, a kako vreme ide sve je gora. Izgleda da koriste VW alate koji su odbačeni u nekoj fazi izrade modela.

Autor stranac 21 Sep 2013, 15:53

I da se nadovežem, ačija nikad nije rekla da je isto što i Reno, pa i nije, za sve modele ista platforma, stara Reno B platforma.
A kod Škode su platforme generacijski usklađene sa najnovijim modelom iz VW-a, motori i menjači isti, a i rezulati kreš testova.
Up!, Mii, Citigo,
Polo, Ibiza, Fabia
Golf, Leon, Octavia
Ili ti možda imaš drugačije informacije, molim te podeli ih sa nama. Dakle Dačija nije ni R od Renoa

Autor Fungicid 21 Sep 2013, 16:49

Fungicid
Citigo, nije ni testiran na Ncap testu nikada, nego napucan UP. Imaš pogrešne podatke. Citigo je jako nebezbedan automobil, jer ako bi te biciklista od zada udario, mogao bi ze povrediti!
Nije tačno da Dacija nije ni R od Renoa. Niti je tačno da je Skoda, VW.
Nemoj se brukati i porediti Octaviju sa Leonom. Leon je institucija, bar po izgledu!
Pominješ "platforme" a ne znaš ni šta je to. Eto, na Fabiji imaš sličnih delova kao na Golf 1! Uopšte, reklo bi se da nisi baš upućen u VW. Upravo si tvrdio kd se pojavio Rapid, da će to biti - mega - giga auto, a ono gori od Fabije po hijerarhiji, baš sličan novom Loganu.

Autor stranac 21 Sep 2013, 17:05

@ stranac
Octavia ima MQB platformu, Fabija 3 dobija MQB platformu, a šta ima Dačija, prastaru platformu sa Clia 2, prepakovanu za Clio 3.
A znaš kad će Dačija da dobije platformu od Klija 4?
NIKAD

Autor Fungicid 21 Sep 2013, 19:19

Znam da će neko reći da je novi klijo možda lepši sa onim nakačenim "tabletom" unutra,ali ova već stara fabija je daleko kompletniji automobil od njega. Ako ništa drugo,u fabiju mogu veoma komotno da sednu 4 odrasle osobe, a u novi klijo mladi roditelji sa veoma malom decom ( a da dečija kolica stave u krovni kofer ). Osim toga, fabija može da se dobije za manje pare sa veoma potentim 4 cilindričnim turbo motorima.
Uostalom, ako je samo do "tableta", možete za manje pare da ga dobijete i u dačiji, a za još manje i na buvljaku. To ne bi trebalo da je smisao automobila

Autor monoblok 21 Sep 2013, 22:34

@ monoblok
Pa nekima je auto upotrebljiv, a nekima je lep. Suština uspeha kockastog koncerna što bi estete rekle, pa onda prodaja bude
VW : Renault = 1.60 : 0.88 miliona komada.
Skoro duplo više

Autor Fungicid 21 Sep 2013, 23:05

Fungicid
MOB platforma je usavršena i usavršena od Golf 1.
A Klijo platforma je od Reno 5, samo usavršena.
"Platforma" fugicidu, kad bi bar znao šta je to.
Uzgred, Clio 2 je napravljen u 10 puta većem broju primeraka od Fabija i Rustera i Rapida, koji su na savremenoj "MOB" platformi

monoblok
Jeste, i Dacija MCV je mnogo bolja od "klija" jer se može mnogo više lica smestiti. Mnogo je bolja i od Golfa 7 takođe.
Koja ti je logika, alal?

Autor stranac 21 Sep 2013, 23:14