
BMW je objavio da opoziva 134.100 primeraka serije 5
Kućišta zadnjih svetala mogu, usled starosti, početi stvarati gubitak kontakta u konektorima. Svih 134.100 primeraka, obuhvaćenih opozivom, proizvedeno je između 1. marta 2007. i 31. decembra 2009.
Vlasnicima će zadnja svetla biti besplatno zamenjena u ovlašćenim servisima, a opozivom su obuhvaćene verzije 528i, 535i, 550i i M5.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW
i ko kaze da je ovo mana a ne briga o musterijama taj je krajnje zlonameran.opozivaju kola koja su proizvedena pre 5,6godina i to zbog cega...SVA KA CAST BMW.
Pa sad je definitivno brojka BMW opoziva prešla cifru od 3 miliona.
Razlika je u tome što kad BMW opoziva, to je briga o kupcima, a kad drugi opozivaju, onda je to kršina itd...
zbog gubitka kontakta usled starosti vozila bi trebalo SVA vozila ZASTAVE, LADE ikad napravljenih pozvati u servis. i većinu VW, OPELA, PEUGEOTA, CITROENA i skoro sva RENAULT vozila!
Posle 2000-e najvise problema sa elektronikom su imali Stilo, Megan, Laguna i Meriva, a najmanje problema sa elektronikom Korola i Auris, A3, Kroma, Fabia i Sandero
Fungicid
ne kad BMW opozove to je opoziv i o tome se prica, a kad ostali opozovu ....koga jos boli za ostale, retko se i pominju. A kad se pomenu onda su katastrofa kvarovi.
ps. oce li mercedes da opozove nove S klase zbog toga sto MBC ne radi kako je obecano:))
Jos jedna briga o musterijama? Hahaha dobra fora!
Elem, Fiat je krajem 90-tih i pocetkom 2000-tih godina bio u poprilicnom problemu sto se elektronike tice i ako se ne varam, 2003. godine je to ispravljeno. Pre neki dan bas probah novu Cromu i nikakvih problema nije imala sto se lektronike tice, auto je stvarno jedan od boljih koje sam probao, odusevio me je! Radi kao sat za razliku od Stila (prve serije) gde retko gde postoji primerak a da mu nesto ne fali od tih gluposti (najvise lampice airbag-a).
Za ove ostale nabrojane stvarno ne znam kakvi su sto se toga tice...