home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Grupa Peugeot-Citroen (PSA) i kompanija Toyota nastaviće saradnju na proizvodnji malih gradskih automobila, saopštio je izvršni direktor PSA, Philippe Varin.

"Sledeća generacija modela Citroen C1, Peugeot 107 i Toyota Aygo biće realizovana kao zajednički poduhvat tri automobilska proizvođača i takođe će se proizvoditi u Češkoj", potvrdio je Varin u razgovoru za Auto Motor und Sport.

Aktuelna generacija pomenuta tri modela izrađuje se na istoj proizvodnoj liniji pogona u Kolinu, a njihovi naslednici su već u pripremi i očekuje se da budu predstavljeni početkom 2014. godine. Od početka proizvodnje u februaru 2005. godine u češkoj fabrici proizvedeno je više od 2 miliona Toyota, Peugeot i Citroen automobila, dok je kapacitet oko 300.000 jedinica godišnje.

Kompletan članak na sajtu B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs / Worldcarfans.com



čitanja : 922



Komentari

Konja koji pobedjuje ne treba menjati!
Daleko ispred Citigo&Co...

Autor carobnjak 23 Sep 2013, 18:48

Izvini, ali kia Picanto je vec par godina na trzistu i neuporedivo je atraktvinija od aktuelnih PSA Toyota konkurenata, a cena je ista.

Za malo vise novca Fiat 500, koji je jako zabavan automobil itd itd.

Da ne spominjem i20 i slicne automobile9tipa Dacia Sandero) koji za isti novac nude duplo vise prostora...

Ja ovo nikad ne bih stavi u prvi izbor kao novi auto.

Autor Fordovac 23 Sep 2013, 20:09

@carobnjak
Ne bih se slozio, jedino je mozda dizajn ispred up! i njegovih blizanaca, ostalo tesko... svi su tu negde, spartanci po opremljenosti su i jedni i drugi, doduse C1/107/Aygo biju vec godine, enterijer ima dosta golog lima i lose plastike, a up! moze uz doplatu da bude bas pristojno opremljen. Nisu ni oni savrseni ali su za nijansu kvalitetnije odradjeni unutra...

Autor Orlo 23 Sep 2013, 20:35

ma... jesu matori i nastali su jedno potpuno drugaćije vreme pa nije ni čudno što ih Wagenova "mikrovalovka" jede za doručak...
ali, kakvi god da na kraju ispadnu, nekako imam osjećaj, da če novi Twile sve to, ukupno sa UP&Co., razvalit do kraja! ;)

Autor drugmirko 23 Sep 2013, 21:12

@Orlo

"proizvedeno je više od 2 miliona Toyota, Peugeot i Citroen automobila"

Jel su i tu ispred?

@Fordovac
izvini ti ali Picanto se upola slabije prodaje nego i10, a u sustini su to isti modeli, ali i za klasu bolji od napred nabrojanih!

Autor carobnjak 23 Sep 2013, 23:20

@ carobnjak

Prodaje se slabije zato sto se Hyndai vise reklamira, uz to postoje ogoljene varijante na vecini trzista,a Picanto je svuda bolje opremljen i skuplji. Tako, valjda, dodatno prave razliku izmedju ove dve marke.

Da je VW imao iole sluha to bi jos ranije uradio sa Seatom, ali hvala bogu konacno su se setili da dodaju malo dizajna nekoj od svojih marki.

Autor Fordovac 24 Sep 2013, 00:19

@carobnjak
I nije ti neki argument, VW-ovi blizanci se prodaju jedva dve godine, a ovi PSA/Toyotini vec 8 godina...

Autor Orlo 24 Sep 2013, 08:04

Aygo, 107 i C1 su identični koliko i UP, Mii i Citigo.
Ali ovi japano-francuski su dugi 3.45m
Dok su ovi čisto evropski dugi 3.56m
U toj klasi tih naizgled nebitnih 11cm znači mnogo.
Uzmi da je prosečno stopalo 33cm (broj 42), onda vidi koliko tih 11cm znači.
Twingo sa svojih 3.60 izgleda ozbiljnije, ali po pouzdanosti na ADAC listi zauzima 9. mesto, 107, Aygo i C1 zauzimaju prva 3 mesta u A klasi.

Autor Fungicid 24 Sep 2013, 08:47

@Orlo
haha, a tvoj argument je jaci?
Ja ga ni ne vidim...

Autor carobnjak 24 Sep 2013, 11:16

@Fungicid
1 stopa= 12 incha= 30,5 cm = broj 45!

Autor carobnjak 24 Sep 2013, 11:19

@Orlo
evo ti najjaci argument, prodaja tokom 2012.g u Evropi:

Aygo 72283
P107 69376
C1 65722
ukupno 207381

Up 113809
Mi 18822
Citigo 27728
ukupno: 160359

I nemoj da se vadis da je prodaja VW-trija tek pocela itd, jer su na trzistu od 2011-e!
A s obzirom da je japansko-francuski trio odavno na trzistu (citaj-zastareo!) a ipak se bolje prodaje, prica je kristalno jasna...

Autor carobnjak 24 Sep 2013, 11:37

@ carobnjak
Ok, tako nešto, kako god 1/3 stopala.
A problem Picanto-a i i10 je cena. Zašto bi Picanto i i10 koštali koliko japanski Aygo (slovački, ali japanska marka).
Picanto i i10 treba da koštaju kao Citigo

Autor Fungicid 24 Sep 2013, 11:44

Prodaja modela A segmenta u Evropi tokom 2012.

1.Fiat Panda 185230
2.Fiat 500 147198
3.VW Up 113809
4.Twingo 92514
5.Aygo 72283
6.Smart ForTwo 69838
7.P 107 69376
8.Hyundai i10 66669
9.C1 65722
10.Ford Ka 59112
11.Picanto 58354
12.Spark 46770
13.Citigo 27728
14.Opel Agila 22573
15.Suzuki Alto 22090
16.Seat Mi 18822
17.Suzuki Splash 17561
18.Toyota IQ 9245
19.Nissan Pixo 8776

Autor carobnjak 24 Sep 2013, 11:54

@carbonjak
Vidim veoma si objektivan, poredis prodaju modela koji su godinama na trzistu i nekih koji su tek izasli na trziste... kada vec hejtujes budi malo realan

Autor Orlo 24 Sep 2013, 13:06

@Orlo
brate mili sam si rekao: pusti te price, brojke govore SVE!
Sta je sad ovo?
Sta je po tebi objektivno???

Procitaj jos jednom komentar pod 11:37!
Zar nije sramota da se novi hit modeli prodaju slabije od ovih zastarelih?

Autor carobnjak 24 Sep 2013, 13:24

@Fungicid
ne slazem se, i10 je ozbiljniji auto od svih nabrojanih, pa mu je i cena takva!

Autor carobnjak 24 Sep 2013, 13:43

@carobnjak
Cekaj polako, spomenuo si brojku od 2 miliona nakon 8 godina proizvodnje i za nju sam ti rekao da nije u redu da poredis sa relativno novim modelima na trzistu. Nisam ni spomenuo da li se vise ili manje prodaju, up! blizanci zajedno, od PSA/Toyotinih jer brojke nisam znao... eto.

Autor Orlo 24 Sep 2013, 14:07