
Mercedes-Benz je objavio prodajnu cenu svog modela G63 AMG 6x6. Planirana godišnja produkcija iznosi 20 do 30 komada, a prvi primerci će kupcima biti isporučeni početkom naredne godine.

U kompaniji su takođe objavili da se troosovinski automobil neće prodavati na tržištima SAD-a, Kanade i Meksika, kao i to da se neće proizvoditi sa volanom na desnoj strani. Početna cena u Nemačkoj bez poreza iznosi 379.000 evra.

G63 AMG 6x6 je težak 3.850 kilograma. Pokreće ga 5,5 litarski benzinski biturbo V8 motor, koji razvija 544KS i 758 Nm obrtnog momenta. Prenos snage na sve točkove se vrši preko 7-stepenog automatskog menjača.

Zbog enormno velikog odstojanja od tla, uz ogromne 37-inčne gume na kojima su beskompromisne terenske gume, automobil će se bez problema snaći i na najsurovijim podlogama sveta.
Izvor: Klix.ba
Ako je merilo cene "odnos snage po metru/kilogramu" ovo je odlicna cena!
Ovo je specijalno vozilo koje ce biti VEOMA interesantno za neke privatne kompanije koje se bave obezbedjenjem ili cak za neke privatne vojne jedinice.
Sad ce nas seljak da kaze: "Nije ovo lose, ali ovo ne moz' dizadje dje moz' Lada Niva".
@nsx,
Bojim se da je precnik zaokreta za gradske uslove prevelik, sto automatski eliminise gradsku sredinu. A svako nepotrebno zadrzavanje u ulici je prednost za eventualnog napadaca.
Citao sam na nekim sajtovima da su se nase jedinice u kopnenoj zoni bezbednosti zalili na Hamere koje su dobili na poklon. Izuzetno su neprakticni u urbanim sredinama i neprecizni u voznji. Ali eto, kad nesto dobijes od SAD, nema nazad. A i kod njih cemo ih i servisirati tako da je jalov poklon.
Nije ni cudo sto je ovaj G63 6x6 slikan u pustinji...
Ово је занимљиво само некоме ко има бескрајно пуно новца и бескрајно мало укуса и коме бескрајно пуно пуца ***** за екологију, потрошњу и одржавање.
Дакле само пусти Арапин који има бушотину у дворишу.
@UCS Konkretno sam mislio na jedinice koje operisu u ratnim i veoma nepristupacnim zonama. Kao sto mozes da vidis u tovarni prostor se moze instalirato ozbiljna vojna oprema. E sad uzmi da takvu opremu mozes da transportujes u najzabacenije krajeve. Ima smisla...
@nsx,
Znam, ali zamisli da ides nekim sumskim putem ili brdskom stazom pa treba da okrenes... Ali ako zanemarimo i to, ovo vozilo je, kako kazu ameri, "sitting duck" zbog svoje visine. Njegova silueta je na velikim daljinama bitno veca od vozila sline namene. Evo uzmi Hamer npr, sirok je taman toliko da izmedju vozaca i suvozaca stane menjac i kardan, zar ne? I za cetvrtinu, ako ne i vise, je nizi od ovog modela ovako odokativno...
Mislim da je on opet bolje resenje,ako bi birali izmedju njih dvoje, jer isto ima prikolicu.
Naravno, sigurno da bi mogla da se nadje neka namena za ovaj Mercedes.
Ali da je impresivno-impresivno je.
nsx 24 Sep 2013, 19:18
Ma daj, kakav ovo za vojnu jedinicu, em je skupo, em je visoko. Ovo je za kurcenja i to je to (mada moram priznati da mocno izgleda).
@hh Za privatne vojne jedinice uopste nije skupa igracka. Oni u svom arsenalu imaju vozila koja kostaju vise desetina miliona dolara.
@milan
Lose je napisan taj deo teksta, to je sa sve pneumatikom uracunato, ne moguce je da felna bude 37 inca jer je kod kamiona i autobusa samo felna uglavnom 22.5 inca
http://www.emercedesbenz.com/autos/mercedes-benz/g-class/mercedes-g63-amg-six-wheeler-combines-off-road-tech-and-amg-power/
P.S. http://www5.mercedes-benz.com/en/innovation/the-automotive-declaration-of-independence-g63-amg-6x6/
Ne znam da neko racuna precnik tocka (od 37 inca)... ili racunas precnik felne/naplatka ili se napisu dimenzije pneumatika... nego mora da zvuci ogromno za potencijalne kupce.
@nsx
Imaju, ali je to obicno nesto oklopno, obicno neki transporter, i dobro naoruzano, a ovo je auto za pro*eravanje, tu je navigacija, lamperija, koza, motor koji je previse komplikovan za odrzavanje u npr teskim uslovima sa kakvim se susrece vojska ili gerila... ovo je samo za "gospodu" koja zive u predelima sa slike. ;)