
Audi se probio na četvrto mesto naprodavanijih automobilskih marki na visokokonkurentnom britanskom tržištu. Nemački proizvođač prodao je u Velikoj Britaniji najviše vozila od svih premijum proizvođača u 2013. godini.
Iako su do kraja 2013. ostala još dva meseca, Audi je već izjednačio prodajni rezultat iz čitave 2012. godine, kada je kupcima na britanskom tržištu isporučio 123.000 automobila. U toj kompaniji procenjuju da će u Velikoj Britaniji do kraja godine prodati oko 145.000 vozila. O uspehu najbolje govori podatak da je Audi zauzeo prvo mesto u konkurenciji ostalih proizvođača luksuznih automobila sa udelom od 6,4 odsto na britanskom tržištu. Ispred njega našli su se samo Ford, Opelov ostrvski ekvivalent, Vauxhall i Volkswagen.
Kompletan članak možete pročitati na sajtu B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Audi
Bmw-u dakle da nije USA trziste, bilo bi dosta vise uzbudjenja...
Mozda bi Audi bio i prvi.
"Bmw-u dakle da nije USA trziste,"-brate sta si ti sad izjavio...dakle da audiju nije kineskog trzista ugasio bi se.moze tako?
@bmw
Ne kapiras.
Videces prednost Bmw-a na kraju pa ces pogledati zasto.
Evropsko trziste ce verovatno biti Audi, kinesko takodje...Evo ako gledamo najjace trziste u evropi, Audi prvi...A, Audi je npr pre 3 godine u USA prodavao 8.000 mesecno, sada 13.000...I neprestano raste, tako da ne cudi optimizam u Audi GmbH
sve su to male razlike zahvaljujuci audiju a1 koji i nije audi.to i ti znas.muka mi vise jedne te iste price.
kako se sad stvari razvijaju BMW ne mora da brine do 2020 jer niko nece uspeti da ga ugrozi.bice interesantna trka za 2 mesto.kad vec pricamo o neprestanom rastu treba da znas da BMW sad odlicno plasira svoje modele u kini i pitanje je samo vremena kad ce i tamo biti br 1.a znas li kad ce audi preteci BMW u americi?nikad.mada 1 je bitno-globalna prodaja.BMW br.1.
дука
Тако је зато што продају оне препаковане Поло конзервице у стотинама хиљада комада! Да им није Пола не би Фолцикини прстенци били у домету ни Лексусу а камоли неким озбиљнијим играчима...
Dusan malo gubi konce kad prica o prodaji. Nikako da shvati da je BMW u mnogo vecoj prednosti od Audija nego sto pokazuju ciste brojke. Audi prodaje najvise najjeftinije modele. Q5 i A6 su mu neki plafon. Svi skuplji modeli se prodaju simbolicno. Osim toga, promet u evrima najbolje pokazuje ko sta prodaje. Slican broj modela prodaju u toku godine, a BMW ima drasticno veci promet, tako da...
Pre ce BMW da prestigne Audi u Kini, nego sto ce Audi da prestigne BMW u USA. I na prolece BMW izbacuje model 2GT koji ce biti konkurent Mercedes B klasi i A3 karavancetu (mada nisu ista klasa, ali ih kupuju iz zlicnih razloga i slicne su cene), koji se fantasticno prodaju u Evropi, i zahvaljujuci kojima BMW ne odmice Audiju i Mercedesu u Evropi. Onda stize X4 - procene su 90.000 komada godisnje, i3 - videcemo, ali sigurno ce to biti nekoliko desetina hiljada (u BMW-u uz seretski skriveni osmeh, "sitnim slovima", napominju da fabrika u Lajpcigu moze da proizvede 100.000 modela i3 godisnje), zatim 2 kupe i kabrio, serija 4, 4gc, sve novi modeli, da ne zaboravimo x5, itd, itd.
A sta ce tek Dusane biti kad izadje mali BMW (u klasi MINI-ja i A1)? Pa ko ce pored takvog BMW-a uopste i da pogleda A1....
@dusan 22:11
O cemu ti pricas. Pa u prvih devet meseci ove godine, prednost BMW-a je u odnosu na Audi veca nego u prvih 9 meseci prosle godine...i 31. decembra ce biti razlika veca nego sto je bila 31. decembra prosle godine.
@Gagiba
Lexus je daleko od Audija kada se gleda globalna prodaja.
A, tamo gde je Lexus ispred to je Amerika, a tamo Audi uopste ne NUDI AUDI A1.
Na kineskom trzistu iako imas A1, prosle godine je najvise prodavan A6, a taj A6 je bio u top 3 prodavana modela te godine uopsteno!Znaci pored gomile jeftinih automobila on je bio Top3, sto dovoljno govori.
A1 je premijum u tom segmentu, sada sta je on ispod lima onda je to drugi problem. Vidis da to ljudima nije problem cim ga kupuju, ali svakako je taj Polo jedan od najboljih u toj klasi tako da A1-ici to uopste nije mana! ;))
@toma
80.000 vise kada prodas, nije to slican broj, tako da ne cudi veca zarada Bmw-a.
Bmw ne ume da napravi mali lep automobil, tako da Audi oko A1 ne treba da brine.
Audi je ove godine poboljsao prodaju u USA zahvaljujuci A8, Q5 i A6...U Kini zahvaljujuci A6, Q5 i Q7 i onda ti dodjes i pricas nesto drugo, iako imas saopstenja.
Nemoj molim te...Mene uostalom i ne zanima preterano ko koliko prodaje, samo sam na pocetku cisto napomenuo sta bi BMW da mu nije USA trziste, vi ste se svi upecali momentalno, svi odjednom zato sto znate da bi BMW ubrzo sigurno pao :))
I kada vec pricas o modelima, tek skroz novi A4 treba da izadje, A5, A5 sportback, Q7...
A4 i A5 Sportback su jako bitni Audijevoj prodaji, A5 Sportback sam ove godine vidjaooo mnogooo cesto kada je bila ono bas sezona stranaca...
дука
БМВ нема мали аутомобил. Када и уколико га направе (а има извесних најава у том правцу) тек онда ће тржишна утакмица бити равноправна.
Да употребим једну метафору. Замисли фудбалску утакмицу у којој један тим игра са свих 11 играча и покушава да достигне други тим са 9 играча који иако малобројан константно прави предност у датим головима.
Е сад пробај да замислиш наставак те утакмице у којој се малобројнијем тиму прикључују још два центарфора... :))
Gagiba
https://www.youtube.com/watch?v=zEVUBIxeTLw
W140 zakon. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=4-9bOcXGJak
Pozz. :)
dusan
od kojeg li si ti materijala napravljen da mi je da znam....80.000 komada je oko 5-7% na ukupnu kolicinu koju prodaju BMW i Audi. Dakle razlika u broju prodatih vozila oko 5-7%, a razlika u ostvarenom prihodu oko 40%.
Kad vec kazes da imam saopstenja, aj da ih iskoristim. Ove godine prodaja modela Q7 i X5 je sledeca:
X5 - 52.000
Q7 - 41.000
A6 sedan - 170.000
Serija 5 sedan - 144.000.
A8 - 26.000
Serija 7 -28.000.
A1 - 96.000
Jel ti se svidjaju brojke?:)
Пит
Занимљиви Руси. Само да скинем варијанту са преводом. :)
тома
Знам да си хтео мало да орасположиш дуку ал претера га!! :)))
@toma
@Gagiba
Dakle ljudi su prihvaliti mali skup autic...Sta tu ima sporno?
Zanimljive su brojke za Bmw 5 i Audi A6...A, vidim i A8 se ne prodaje vise duplo manje od serije 7
Gagiba
Imaš ovde :
http://www.filmovix.com/?s=sa%C5%A1ina+ekipa&x=0&y=0
@dusan
Znaci svidjaju ti se brojke?:)
Pazi ovako, Gagiba je pricao o neravnopravnosti zbog toga sto BMW nema u ponudi tako jeftin auto (klasa nize od serije 1 i A3) tako sto je napravio poredjenje sa dva fudbalska tima sa razlicitim brojem igraca. Ja sam napravio slicno poredjenje, ali sam se drzao teme. Dakle gornje brojke za Audi su za prvih 9 meseci, a za BMW su za prvih 6 meseci:)
Da li si i dalje siguran da ti se svidjaju brojke?:)
Sto se tice sedmice za prvih 9 meseci brojka je 43.000. Ali uracunaj da BMW ima i 6GC koji je cenovno u istoj klasi i koji je prodat u 12.000 komada u prvih 9 meseci.
Dakle, razmisli dobro, jos jednom, da li ti se svidjaju brojke:)))
@dusan
"Dakle ljudi su prihvaliti mali skup autic...Sta tu ima sporno?"
Sporno je samo u kontekstu ove rasprave o prodaji. Jer da BMW ima takav auto, na njegovom kontu bi na kraju godine bila brojka oko 150.000 veca nego sto je sada. Tj. oko 250.000 veca od Audija. Jel sad konacno kapiras sta je sporno?
ja nebi da upadam u vasu raspravu, ali je dosta tesko prognozirati sta bi bilo kad bi bilo. neko gore spomenu da ce se x4 prodati u 80,000 primeraka prve godine. siguran sam da hoce, ali to ne znaci da ce bmw dobiti 80,000 novih kupaca. jer mozda veliki broj tih 80,000 kupaca je i tako i tako planirao da kupi bmw, pa je umesto x3 kupio x4 ... slicna stvar je i sa audijem. mozda veliki broj kupaca koji su kupili a1 bi kupili a3 da nema a1 ... ja se secam recimo kada je jeep commander izasao u prodaju, prve godine ih je prodato oko 90,000, sto je bio odlican broj za vozilo u toj klasi. a onda pogledas da je bas toliko manje grand cherokeea prodato te godine ... znaci jeep nije dobio bas nista.
Naravno da uvek postoji kanibalizacija unutar brenda kad se pojavi neki novi model. Npr. sedmici je malo opala prodaja zbog 6GC. I modelu X6 ce opasti prodaja, kako zbog X4 tako i zbog pojave nove generacije sredinom sledece godine. Ali isto tako, prodaja luksuznih modela se generalno povecava za 10-15% iz godine u godinu, tako da ce to da nadomesti taj "kanibalizam". Osim toga nije 80.000 vec 90.000 komada X4. I to je najavljeno da su proizvodni kapaciteti u Spartanbergu povecani za 90.000 komada godisnje.
ps. zato ce svaki prodati komad i3 biti PLUS na saldo:)