home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Rasprodat McLaren P1

13 Nov 2013 - 23:53 Vesti Link

McLaren je svoj novi model P1 zvanično predstavio u martu ove godine na sajmu automobila u Ženevi, nedavno je isporučen i prvi primerak (u upadljivoj Volcano Yellow boji), a sada se pojavila i vest da je ovaj britanski brend rasprodao svih planiranih 375 primaraka P1.

McLaren P1 kombinuje 3,8 litarski V8 twin-turbo benzinac i elektromotor sa ukupno 916KS i 900 Nm, od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,8 sekunde, do 200 km/h stiže za 6,8 sekundi, do 300 km/h za 16,5 sekundi, a postiže elektronski ograničenih 350 km/h. Ovde i podatak da četvrt milje (402 metra) prelazi za 9,8 sekundi.

Dovoljno bogatog kupca koji sebi može da priušti jedan ovako skup automobil verovatno i ne zanimaju brojke o potrošnji goriva i emisiji CO2, ali McLaren je objavio da P1 ima prosečnu potrošnju od 8,3 l/100 km i emisiju CO2 od 194 grama po km. P1 može da se kreće i samo u elektro modu kada mođe da pređe 11 km.

Objavljeni su i podaci o kočenju, pa su tako McLarenu P1 od 100 km/h do 0 km/h potrebne 2,9 sekunde (30,2 metra). 

Takođe, po nezvaničnim informacijama koje su se nedavno pojavile, McLaren P1 je nemačku stazu Nirburgring prešao za 6 minuta i 47 sekundi što je za čak 10 sekundi brže od Porschea 918 Spyder i sekundu brže od Radicala SR8 LM. 

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1210



Komentari

Al je rastroćko vreme 918 Fenjer-a.
Do 300 svega 6,5 sekundi bolje vreme. A "ista" klasa, barem tako kažu.
Porše najteži , najslabiji, najsporiji i najjeftiniji. :)
Šta li će tek LaFerrari da uradi.
Još je lakši i jači od P1.
i za razliku od oba, ima V12 motor. :) Doduše, on je i najskuplji, skoro je duplo skuplji od 918 Fenjera.

Autor Pit 14 Nov 2013, 00:21

@Pit
Hhahahahahah...Kako te muci Porse, sve vesti gde se pominju luksuzniji i jaci brendovi od Bmw-a, Mecke i Audija, ti pominjes Porse kao 'Fenjer', 'Najgori', 'buba' itd :)))
Vreme 918-ice do 300 tek treba da se testira posto to isto vreme do 300 ima i Turbo S, tako da je nemoguce da jedan Porse sa 550ks ima isto vreme do 300 kao drugi sa skoro 900ks ;) Sam logicno razmisli...
Niko ni od koga nije skuplji skoro duplo, svi se krecu oko miliona sa svim dazbinama ;)) Neko preko milion, neko ispod, ali cifre nisu ni bitne.
A, vreme nije 'rastrocko', nije stigla potvrda iz McLaren-a. Tako ni na RingTimes, tj njihovom sajtu jos nemas taj podatak.

Autor dusan 14 Nov 2013, 01:35

Mada sta pricam ja sa tobom.
Po tebi sportski auto treba da bude sto tezi da bi bio stabilniji ili po tebi je AMG zvuk-sportski zvuk
Samo jos ne znam od kad je zvuk American Muscle automobila sportski...

Autor dusan 14 Nov 2013, 01:37

dusan
Da, muči me fenjer toliko da ne mogu da spavam. :)
Izgleda da Porše voli 10 sekundi.
Toliko otprilike 911 Turbo kasni za GTR-om na ringu. :)
918 do 300 ide 23 sek, što je odlično pošto su ga spustili sa 28 sekundi.
Rekao sam ti da će ga Meklaren razbiti, nisi verovao, eto sad.
A Ferrari će da bude još brži, videćeš.

Autor Pit 14 Nov 2013, 01:38

dusan
Ti veličaš Veyrona, ja ne.
Ti pričaš da je to najbolji sportski auto ikad napravljen a ima dve tone.
Pretpostavljam da su inženjeri sigurno mogli da ga naprave lakšeg da su hteli.
Ali njima očigledno to i nije bio cilj, jer nisu pravili sportistu već dragstera za pravac.
Okačio sam link gde Kazutoši Mizuno objašnjava zašto je GTR brži od konkurenata, uprkos većoj težini i manjoj snazi.
Ja za razliku od tebe medju vrhunski sportski auto stavljam McLaren F1, Pagani, LaFerrari a ne Veyrona, toliko. I ne vidim kako to veličaš 918 u odnosu na konkurente a teži i slabiji od njih. A meni spočitavaš nešto.
Kontradiktoran si, odluči se.

Autor Pit 14 Nov 2013, 01:52

Obrni okreni ipak je tu GTR najjbolji, koliko kosta a koliko daje niko mu nije do koljena i plus dere konkurenciju. Jos Nismo a izadje i ljepota. A tek kad izadje novi GTR pa on ce da se kolje sa hyper automobilima.

Autor Masha 14 Nov 2013, 10:19

@Pit, sada su glavni hyper car p12, 918 i laFerrari. Gde su onda Pagani, Veyron Koenigsegg, da li su im oni konkurencija, jesu li ista klasa?

Autor englez 14 Nov 2013, 10:22

Veyron je kompletan auto, e sad druga je stvar sto se nekom ne svidja pa ga naziva dragsterom. Da je mogao biti laksi, bio bi, ali to ce se popraviti sledecim Veyronom.
AMG zvuk je jedan od najboljih zvukova, onaj ko kaze da nije laze.

Autor hh 14 Nov 2013, 11:35

Hh
Ja ne mogu njemu to da objasnim. Kada su na Vejronu radili tada nije bilo uobicajeno za ss automobile da idu 330 kao sada, a on je isao 400...A, bio je full luxuzan auto, covece koliki motor samo ima on, 8 hladnjaka i jos dosta stvari...Verujem da bi na Ringu bio najbrzi i da bi pojeo sve, ali on je izasao kao 'najskuplji i najbrzi auto' tako da ga VW na stazi i ne forsira, za to ga nisu ni izbacivali....
Englez
Koenigzeg je sa Agerom R usao u zonu Vejrona, Pagani je klasican hypercar koji ne moze da parira Vejronu i Ageri, mada nece uopste moci ni 918, p1 i ferrariju...pokusavaju nesto kao sa nekim Italy dizajnom i nekim kicem, ali daleko su od McLaren-a, Ferarija i Porsea...

Autor dusan 14 Nov 2013, 12:24

englez
Pagani je auto za hedoniste.
Veyron i Kenigseg su klasa za sebe.
A činjenica da je Pagani brži na stazi od Veyrona i još mnogi, govori u prilog tome koliki je trkač Veyron.
hh
Kako kompletan kad gubi na stazi od 500 ks slabijih auta ?
Izgleda ko jaje, ili što reče Ron Denis debela svinja.
Za AMG zvuk se slažem naravno.
Čini mi se da je i GTR imao vreme kao Veyronovo, iako je slabiji duplo a nije ni on lagan.
Ti mi reci gde Veyrona još ističu na stazi, gde ga uopšte vozi na stazi i ok.
On je napravljen samo da obori brzinski rekord, čak ni sami oni ga ni ne spominju na stazi, niti daju krug na ringu niti bilo gde.
Ja sam ubedjen da bi ga McLaren F1 iz 91-e razbio na stazi. Za LaFerrari i P1 je suvišno i pričati. Pagani ga dobija na stazi, GTR ...
Kad pričaš o super ili hiperautomobilima, možeš reći da je F1 kompletan auto, ili LaFerrari.
Znači i ubrzanje i dobar na stazi.
Kako može da bude kompletan sportski auto ako je samo dobar na ubrzanju ?
Ili dobar za stazu ali slab motor, kao Alfa 4C.

Autor Pit 14 Nov 2013, 12:29

dusan
Pagani nije Hibrid kao pomenuta trojica.
Niti je sa snagom ( a ni težinom ) ko Veyron.
Ali ga zato razbija na stazi.
Niko ne osporava dragsterske sposobnosti Veyrona, ali na stazi je ko slon u lavirintu.
918 je inferioran u klasi.
A najnoviji 911 kasni isto desetak sekundi u odnosu na restajling GTR-a.
Što se dizajna tiče, Pagani makar izgleda kao sportski auto, za razliku od debelog jajeta Veyrona. Koji spram Paganija ima enterijer kao Golfov, kako lepo reče jedan novinar.

Autor Pit 14 Nov 2013, 12:43

dusan
Ne moraš ništa da objašnjavaš, samo argumentuj.
" Kada su na Vejronu radili tada nije bilo uobicajeno za ss automobile da idu 330 kao sada, a on je isao 400..."
Šta pričaš, pa McLaren F1 koji je izašao 91-e je išao preko 390 ali je to pravi supersportski auto za razliku od Veyrona.
Ubica na stazi.

Autor Pit 14 Nov 2013, 12:46

dusan i argumentacija:)))))
hahahah, e pit sto me nasmeja:)))

Autor toma 14 Nov 2013, 13:02

O ukusima ne vredi raspravljati... Nekim novinarima je unutrasnjost Veyrona odlicna, i podseca na stilom na engleske automobile, a nekima se ne svidja jer nema previse sportsku notu. Pitinjo kaze da je Veyron debela svinja. A GTR je, kao, mnogo lepsi? GTR-u skidam kapu za vozne osobine ali, bar meni, ne spada u dizajnerska umetnicka dela. Pitinjov (verovatno zbog MB-AMG motora) obozavani Pagani meni lici na Grand Show kiceraj produkciju. Ali, opet za Paganijeve vozne osobine-svaka cast. Sto se tice Ringa 918 i LaFerarri tek treba da daju zavrsnu rec, pa cemo onda videti ko je kec a ko zec. Rano je jos za bilo kakve raspravke.
A, da! I jos nesto. 'Ajde Pitinjo, molim te, odgovori mi koliko KS ima i koju je max. brzinu postigao najbrzi tjunirani GTR?

Autor Optimus Prime 14 Nov 2013, 14:22

Kloptimus Sprajm
A ko je pričao o GTR-ovom dizajnu ???
Majlepši nije, ali je moćan.
Njima ni nije bio cilj da kopiraju druge, već da naprave svoj fazon.
A za auto od preko milion eura, dizajn mora da bude dobar.
Očigledno ti nisi video Veyrona uživo.
A to da je debela svinja nisam ja izmislio, već Ron Denis.
Ti si verovatno veći stručnjak od njega, pretpostavljam. Ja sam samo se složio nakon što sam ga video uživo.
Auto izgleda ko jaje.
Jedino zbog čega se ljudi pale je 1000 konja i cena.
I neosporno ima dragster sposobnosti.
Što se Paganija tiče, ti bi prvo morao da budeš obrazovaniji od Horacia da bi nešto rekao.
Čovek kome je inspiracija Leonardo DaVinči, ako znaš uopšte ko je to. I ako znaš, a sigurno ne znaš kojim idejama se vodi Pagani, šta spaja, šta mu je cilj.
Ali potpuno mi je razumljivo da ti nemaš sluha za umetnička dela, nemoj da misliš da sam očekivao od tebe da razumeš to.
Ima jedna narodna za žvaku, za koga nije.
A evo da vidimo šta kažu mnogi svetski novinari :
https://www.youtube.com/watch?v=JDTQLtdqbRo

Autor Pit 14 Nov 2013, 14:42

pit, Pagani je kao oni stanovi i kuce sa stilskim namestajem, mahagoni, ruzino drvo, rezbarija itd. Niko ne kaze da to nije lepo, ali jeste kich. Ja kad bih se u takvom okruzenju probudio, bio bih opasno nadrkan ceo dan:) Ali jos jednom ponavljam, ne smatram da je to ruzno, vec samo da nije stil za svakog....I kad se kazem da je to kich, to nije zato sto dizajneri nisu umeli drugacije da naprave, vec su namerno hteli da bude kitnjasto, sto mnogi (ukljucujuci mene) to povezuju sa kichem...

Autor toma 14 Nov 2013, 15:09

@Pit
Dobro, dobro...Polako...
Nije ni Vejron lepotan, ali je mocan.
Isao je F1 tada toliko, ja nisam rekao da nije niko isao preko 330, vec sam rekao nije bilo uobicajeno kao danas da vecina idu 330, a Vejron je presao 400.
Imas i sam klip Vejron vs F1, sreca iskljucio je u Vejronu neke sisteme pa je kao bilo uzvudjenja, inace da je sve bilo Full ON, Vejron bi zavrsio trku i cekao F1 jos minut na cilju :)) I sami iz Top Gear-a su posle rekli da su to uradili da bi bilo zanimljivije, pa videlo se kada je Vejron krenuo da ga sustize, pa da ga prestize i bezi neverovatnom brzinom, jednostavno to je ubica od auta koji ima neverovatna medjuubrzanja, ubrzanja... Kada je Bugati izbacio onaj spojler, tada je vec nadletao F1 :))
Ja pricam o stazi kao sto je Ring, ne o karting stazi kao sto je ona u emisiji TOP GEAR.
Tu auto poput Vejrona i ne moze da pokaze pravo lice :))
Zamisli kada npr GTR ima prosecnu brzinu na Ringu 170, koliku bi imao Vejron...
I pusti ti umetnicko stvaranja...
Pravo umetnicko delo je kada je to perfektno odradjeno bez previse detalja, a opet izgleda prelepo, kao npr kod automobila Jaguar E-type...To je umetnicko delo, ne Pagani koji ceo sljasti kao jelka.
To sto onda on prica kako je to neko delo i kako mu obozavaoci AMG radionice odmah poveruju, to je druga stvar.
I ja sam ti rekao, kao i PRIME, MCLAREN nije potvrdio ono vreme koje se pojavilo na netu...To ti je bila klasicna sto kazu 'buva'.
Porse je odradio krug sa 918, argumentovao slikama, snimcima i vozac je rekao da moze JOS BOLJE!
Ja sam ti rekao, opet ce Ferari i Porse biti najbolji, a to ces skapirati kroz 3, 4 meseca.
Tako je i SLR hteo da parira Carreri GT i Enzo-u, pa im se obilo o glavu, prodali 33 komada, a drali su ga na svakoj stazi, a Bozem ispao je 'udobniji' od njih :))) Moze da se putuje po Evropi njime :))
Ko jos to putuje vise hiljada km sa nekim hyper automobilima, nije mi jasno :)))

Autor dusan 14 Nov 2013, 15:33

@dusan
Duco, dzabe je Pitu objasnjavati. Kako je krenuo, covek ce uskoro postati Dodz, ali necemo o tome. On nasao da prica za koga je zvaka a za koga ne! :))))))))
Sto se umetnosti tice, svako ce da prica kako mu je uzor neki cuveni umetnik, ali jedno je pricati a drugo raditi. A tek novinari! Da li tu spadaju i oni koji su dali Skodi Rapid nagradu za dizajn? Sve sam umetnik do umetnika, ma profesori na fakultetima primenjenih umetnosti! (cast izuzecima koji stvarno imaju smisla za umetnost).

Autor Optimus Prime 15 Nov 2013, 00:53

Dusan

SLR je napravljen u mnogo vise primjeraka, zamolio bih te da ne pises gluposti ako nesto ne znas vec da to malo istrazis. Dalje, pljuvanjem SLRa rasprava sa tobom gubi svaku daljnju ozbiljnost.

Autor hh 15 Nov 2013, 01:20

@hh
Znaci da su svi ovde odavno trebali da zavrse razgovore sa Pitom posto pljuje jednu od najvecih ikona automobilizma ikada, 911?
Ovo za broj primeraka SLR-a nisi trebao da shvatis bukvalno ;)
@Pit
Pomenuo sam SLR McLaren, iz razloga sto je tada jedini pokusao da se umesa pored Porsea i Ferarija, pa mu se obilo o glavu.
Terali su 'zebanciju' sa njim kako su stigli.
Ali dobro, SLR je ipak udobniji za duza putovanja! :))))

Autor dusan 15 Nov 2013, 02:50

@dusan

http://fastestlaps.com/comparisons/porsche_carrera_gt-vs-mclaren_mercedes_slr.html

Carerra GT jeste brza, ali ne treba zaboraviti da je 313kg laksa, a razlika u snazi je neznatna! Sta bi bilo da je SLR 313kg laksi?

Autor hh 15 Nov 2013, 12:09

@hh
Sta bi bilo kad bi bilo ;)
Oni su hteli takav SLR, zato ima svakakve sisteme, malo je luksuzniji...
Ali zato Carrera GT ima dusu kako spolja tako i unutra...
Sa menjacem su razvalili, ostavili da iskljucis sisteme skroz i onda krece zabava mozes do ujutru da se okreces u krug, mada i sa ukljucenim sistemima nisi bas siguran, to je Porse, moras da pazis :))

Autor dusan 15 Nov 2013, 12:34