
Ferrari je proizveo samo 32 primerka modela 250 LM. Zato i nije čudno da se jedan od najboljih automobila iz šezdesetih godina prošlog veka ceni u milionima dolara. Na aukciji je ovih dana primerak iz 1964. prodat za 14,3 miliona dolara. Raniji rekord LM-a bio je 6,9 miliona dolara.
Posebnost najskupljeg 250 LM je u tome što je jedini iz edicije koji je proizveden kao drumski automobil, dok su ostali konstruisani za trke. Ferrari je u stvari nameravao da homologizuje taj model kao drumski automobil, ali FIA nije dvaput nasela na isti trik, nakon što su Ferrariju ranije progledali kroz prste sa modelom 250 GTO. Ipak, čak i homologizovan samo kao prototip, u rukama Jochena Rindta i Mastena Gregorya doneo je Ferrariju istorijsku poslednju pobedu na 24 sata Le Mana, u čudnoj trci 1965.
Prvi vlasnik kaže da je vozio svog ljubimca samo po Kaliforniji, a zaitm ga je prodao dvojici Ekvadoraca. Oni su se sa njim takmičili u Daytoni. Poslednji vlasnik je bio japanski kolekcionar, koji ga je kupio još davne 1983.
Izvor: Autoportal.hr