home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Francuska automobilska kompanija „PSA Pežo-Sitroen“ počeće od sredine 2016. godine proizvodnju novog modela u fabrici u Renu, a visina investicija je 90 miliona evra, saopštila je danas ova firma.

Novi model zameniće automobil „pežo 5008″, koji se proizvodi u Sošou.

U pitanju je automobil srednje klase sa sedam sedišta, iz C segmenta, saopšteno je iz uprave kompanije.

„Trenutno je u završnoj fazi izrada nacrta za ovaj novi model“, izjavio je na konferenciji za novinare Deni Marten, industrijski direktor.

Proizvodnja bi trebalo da počne sredinom 2016. godine u fabrici u Renu, a prodaja trebalo bi da krene krajem iste godine, precizirano je u saopštenju.

Izvor: Capital.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs / Peugeot



čitanja : 911



Komentari

Evo ga pravi automobil za EFI-ja. Samo ako u Vearnu budu imali takta :)

Autor Gymkhana Motorsport 28 Nov 2013, 22:46

@ Gymkhana Motorsport
naročito ako u spisak opreme uvrste rezervni točak u punoj dimenziji.

Autor ZLA831AB 28 Nov 2013, 23:14

Rezervni tocak pune dimenzije moze da se nadje u skodi, a kod pezoa sve redje (npr. 3008), galeta ponegde (novi 308),a negde ni to (5008 za Srbiju), tako da je skoda favorit ...

Autor EFI engine 28 Nov 2013, 23:34

Jaoj, Skoda :)
Na kraju što će ti rezervni točak? Nađi neki ćopavac za slučaj slučaja...
Sad i u šumi medvedi imaju ogrlicu, tako da ni divljina nije kao nekad.
A na kraju, šta se sve može pokvariti pre gume, pa ga nema u rezervi :)

Autor Gymkhana Motorsport 28 Nov 2013, 23:44

zanimljivo, kako nitko nije primetio planirani time line.... prema njihovim recima, za njega nemaju jos nista osim crteza a planiraju ga proizvodit krajem 2016-te.... sto bi znacilo, da imaju za razvoj i izradu orudja, izradu i testiranja prototipova i predserijskih modela i uspostavu kompletne proizvodnje nesto malo vise od dve 2,5 godine... u najmanju ruku, zategnut raspored... :)

Autor drugmirko 29 Nov 2013, 07:30

@drugmirko Pa nije to strasno, treba samo da smisle "plehove" za prepakivanje c4 grandpicassa.

Autor Bobo 29 Nov 2013, 09:13

Nikada mi nije bilo jasno zašto C4 i 5008 ne „izbacuju” nove / redizajnirane modele u isto ili bar slično vreme ( pa tako i u vreme novog C4 ( sa naraslim Wb ) došao redizajnirani „stari” 5008 ). Šta god da bude ovo „novo”, nadam se samo da neće imati „centralni instrumentarij” kao C4 ili scenic, kao što se nadam da neće biti „lociran” tamo „GORE”, „DALEKO” i „SITNO” kao na novim 208, 2008 ili 308.
Spolja može da bude ružan i „kao lopov”, to nije problem ( dok se vozim, na sedim spolja, niti to vidim ), ali unutra ne sme da mi stvara osećaj gadjenja, a za sada još ne mogu da se priviknem na te PSA novotarije enterijera.

Autor EFI engine 29 Nov 2013, 10:22

@Bobo

istina... sad kad imaju tu EMP2 platformu mogu na nju "kaćit" stvari ko lego kocke. to jako skraćuje vreme razvoja... ali ipak je treba porućit i napravit kalupe za preše, reorganizirat fabriku instalirat nova oruđa i pripremit proizvodnju za novi model, koji za sad postoji samo na papiru... i uz to još i obavit sva uobičajna testiranja u plahte zamotanih prototipova...
sve to u biti za manje od 2 i po godine, jer kako kažu, sredinom 2016-te kreće proizvodnja! a mi smo bukvalno već u 2014...

Autor drugmirko 29 Nov 2013, 10:31

6008

Autor Gane 29 Nov 2013, 16:28