
Prema izjavama čelnika južnokorejske kompanije SsangYong, već na Salonu automobila u Ženevi, na proleće sledeće godine, možemo očekivati novi model pod imenom X100 – kompaktni crossover koji bi trebao da bude direktan rival još uvek popularnom Nissanu Juke.
Model X100, kako je do sada poznat, koristiće potpuno novu platformu, biće pre svega namenjen Evropi, gde će se kupcima nuditi sa 1,6-litarskim benzinskim ili dizel motorom iste zapremine.
Izvor: Superauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / SsangYong (na slici je XIV-1 concept iz 2011. godine)
@auto
Valjalo bi da objavite test zimskih guma. Jedna korisna tema gde bi plus i mogla da se razmene isksutva.
@Pit, već objavljeno:
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2013/11/05/adac-objavio-test-zimskih-guma-za-2013.-continental-apsolutni-pobednik
auto
Zanimljivio da su skoro na svakom testu drugačiji rezultati.
Ne bi bilo loše kako koji test naidje da ga objavite, korisno je.
Negde Continetal prvi, negde Nokian, Negde Michelin...
U ime naslovne teme, ja uzeo WinterContact TS 850 ovaj put, malo za promenu (na drugim kolima imam A4)..
Dikh tu kava
Gde si našao 850 ?
Kod nas prodaju stare modele.
Ja sam hteo Hakapelita R2 , ali nema kod nas...
Gledao sam i TS 850 ali nigde nisam naipao da ih ima kod nas. :/
Kod nas prodaju TS 830, Hakapelita R, novih modela nema...
Pit
Da se info ne bi obrisao - jedna radnja na Tošinom bunaru, blizu Studenjaka, u nazivu ima ime vlasnika, a počinje na A..
Inače još nije bilo prilike da se uverim u "suprematiju" TS 850, ali pašće sneg, pa će biti prilike..
Bagzi,
Moje su 17-ice letnje, smatrao sam da je suludo da pazarim i zimske u toj dimenziji, pa sam uzeo 4 nove čelične felne 15-ice i 4 nove zimske gume, ove Conti 850 o kojima off-topicujemo. 15-ice su RSD 8100/komad sve sa ugradnjom i balansiranjem, a verujem da sigurno imaju i 16-ice, budući da se na naslovnoj strani sajta reklamiraju kao najtraženije..
Jes da je of-topik, ali prednje je samo jos jedan ekonomski dokaz koliko kosta/stedi (ne)insistiranje na velikim colazama. Samo na toj poziciji mozete kroz eksploataciju da ostvarite razliku koja skoro da odgovara razlici cene eksploatacije nekog skromnijeg dizela/benzinca.