home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Bugatti je saopštio da je prodao 400-ti primerak Veyrona, što znači da potencijalnim kupcima ostaje još 50 komada budući da je još ranije najavljeno da će ukupno biti proizvedeno 450 primeraka ovog automobila.

Ovaj 400-ti primerak je inače Veyron Grand Sport Vitesse Legend Jean-Pierre Wimille special edition, jedan od samo tri komada iz ove specijalne serije, a završio je u vlasništvu kupca sa Bliskog istoka koji je za njega platio 2,13 miliona evra.

Ova specijalna edicija je ime je dobila po francuskom vozaču Jean-Pierre Wimille-u koji je trijumfovao na 24 sata Le Mana 1937. i 1939. godine.

Veyron Grand Sport Vitesse Legend Jean-Pierre Wimille special edition se od standardnog modela razlikuje pre svega po eksterijeru, koji je u bojama po uzoru na pobednički Bugatti 57G iz 1937. godine, kao i po novim detaljima u enterijeru.

Podsećanja radi, Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse pokreće 8,0 litarski W16 motor sa 1200KS i 1500 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2,6 sekunde, dok najveća brzina iznosi 408,84 km/h.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 904



Komentari

Neka ispucaju i tih 50,dosadili su više s Veyronom..

Autor Nepoznata Osoba 05 Dec 2013, 19:21

Sve do sad sam imao utisak da ih se mnogo vise prodalo nego sto zapravo jeste.

Autor Panco 05 Dec 2013, 23:28

Svaka cast!

Autor Damko 06 Dec 2013, 00:23

I ja sam imao utisak da ih je dosad barem 4-5 hiljada prodato. Svako malo izbacuju po neku novu ediciju, a ono na kraju ih poslije toliko godina prodali manje nego Ferrari LaFerrari-ja jos prije nego su poceli da se proizvode...

Autor Wamba 06 Dec 2013, 00:39

predstave specijalne verzije (kao sto su "legend" moodeli) koji bude svaki napravljen u 3 primerka

Autor mile antena 06 Dec 2013, 00:55

@Wanda
Ovo u svakom pogledu kosta mnogo vise od LaFerrari.
Ove edicije im kostaju i vise od 2.000.000e
Ne cudi me da su ovoliko prodali, pogotovo sto kad se pojavio je bio auto koji te sa porezom i ostalim kosta 2.000.000, zamisli tek njegov servis, specijalne gume i ostalo...Haooos.

Autor dusan 06 Dec 2013, 13:21

LFR rasprodat jeo pre premijere, a ovima trebalo 10 godina za 40 komada.
LaFerari je auto za ovo, razbio bi Veyrona ko dete zvečku.
Tj Veyron je dragster, a LFR supersportski, tj hypercar.
Poredjenje LFR i Veyrona je kao poredjenje Pantera i Slona.

Autor Pit 06 Dec 2013, 13:24

*400

Autor Pit 06 Dec 2013, 13:31