home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mnogi vlasnici žestokih, izdržljivih automobila se često zanesu, pa pomisle da su za upravljačem svog skupog ljubimca gotovo besmrtni. Nažalost, realnost je potpuno drugačija.

To je pokazala saobraćajna nesreća koja se dogodila u glavnom gradu Saudijske Arabije, Rijadu, a u kojoj je "glavnu" ulogu imao Mercedes-Benz G63 AMG.

Nemački SUV je pri brzini od 200 km/h naleteo na drugo vozilo, a u sudaru je poginuo mladi vozač G-Klase. Posledice možete videti sami...

Preuzeto sa: Autoportal.rs



čitanja : 4505



Komentari

Strasno. Izgleda kao da je podledeto pod kamion ili se isprevrtao. Cudno da prednji deo nije toliko smrskan a jeste gornji i bocno.

Autor Pit 15 Dec 2013, 19:45

Ne znam na sta li je naleteo kad je G klasa ovako smrskana ?

Autor Bagzi 15 Dec 2013, 19:48

Treba da glasi: šta ne ostane..

Autor Panchev9 15 Dec 2013, 19:55

Bagzi
To se i ja pitam.

Autor Pit 15 Dec 2013, 19:57

Made in China parts.

Autor Saša 15 Dec 2013, 20:16

G klasa nije neki auto ( da ne shvatite pogesno) ali sam licno protiv nabijanja snage ovakvim kutijastim olupinama kao što je G klasa.to je auto za voojsku (nesto kao UAZ ruski)..Nego treba osudit proizvođača auta koji stavi sportsku mašinu u auto koji je iste konstrukcije kao i G klasa za terena i vosjku..nema smisla i to su ljudi ubice..Ipak je velika razlika kada neko uzme Porsche 911, ferrari 458 ili laborgini aventador pa vozi 200 Km/h ,i kada ovzi ovu G klasu..pravi sportski auti imaju ojačanu šasiju od karbona i drugih materijala koji ojačaju konstrukciju pri direktonom sudaru ( kao F1).tako da često vozaču ferrarija izađu neogrebani ...itd

Autor ilija 15 Dec 2013, 20:19

Uopšte, G klasa je praistorijsko vozilo, i kao takvo i nije čudo da se ovako raspadne. Nikada G klasu nisam ni računao ozbiljno. Čist šminkeraj.

Autor Gymkhana Motorsport 15 Dec 2013, 20:27

Gymkhana

Ukoliko G klasu shvatas ozbiljno, onda ni tebe ne treba shvatati ozbiljno.

Autor hh 15 Dec 2013, 21:31

*ne shvatas

Autor hh 15 Dec 2013, 21:36

hh
Vozio sam sivo-maslinastu G klasu, to jeste Puha, pre 30 godina, tako da znam šta sam napisao. Za to vreme je bio nešto, a od tada se malo šta promenilo, a prošlo je 30 godina.
Jednostavno, sramota proizvod iz Mercedesa. Gornje slike sve govore....

Autor Gymkhana Motorsport 15 Dec 2013, 22:49

Gm
Promenio se nije samo spoljasnji lim, uglavnom. Ostalo kao Porse 911, jos kako se menja. I promenilo se nije da je vrhunski terenac, tj ono za sta je i namenjen. I to jedini luksuzni hardcore terenac.

Autor Pit 15 Dec 2013, 22:57

@Pit
Range je takodje vrhunski luksuzni terenac. A, opet je mnogo lepsi, a takodje i dosta dugo traje.

Autor dusan 15 Dec 2013, 23:43

dusan
Defender je hardcore terenac, a on je klotara.
Rendz je u klasi sa GL-om.

Autor Pit 16 Dec 2013, 00:12

@Pit
Range je po off road mogucnostima u klasi sa G klasom, a luksuz i ostalo sa oba Merc modela.
Ne mogu opet u rasprave, samo pogledaj malo po netu. Ja sam gledao, zato i pricam. Range ima da pojede GL u off road-u, znaci da pojede.

Autor dusan 16 Dec 2013, 00:19

dusan
Kad postaneš objektivan, možemo da pričamo.
Defender je u klasi sa G klasom i Jeep Wrangler.
Rendž ne može sa njima u off-roadu.
Oni su terenci, a Rendž je SUV.
Ako ne znaš razliku, žao mi je.

Autor Pit 16 Dec 2013, 00:32

Ajde Dusane ne pricaj gluposti, Range nema blokade sva tri diffa, to cak ni Defender nema. Defender, Wrangler i G.

Autor hh 16 Dec 2013, 02:28

hh
Ma ako pitaš dusana, Rendž je bolji off-roader i od G63 6x6. :)))
7-ca i A8 bolji od S klase.
Uvek je neko drugi bolji, Mercedes najgori. :)
Čovek mrzi Mercedes, totalno neobjektivan.
Očigledno ne razlikuje pojam SUV od pojma terenac.
Što se tiče pljuvača G klase :
https://www.youtube.com/watch?v=5A4WJj0uWTc
Ko zna u šta je ovaj ovaj gore udario, izgleda kao da je podleteo pod neki nadvožnjak.
Hauba i gore uništeno, kao i bočno a prednji kraj nije puno uništen.
http://ksaloverksa.info/fatal-mercedes-g-crash-in-saudi-arabia/

Na slici 2 se vidi da je podleteo pod nešto, da je direktno udario u nešto, smraskao bi prednji deo.
Ovde kao da je bočno pri obilaženju podleteo pod nešto.
U svakom slučaju, pri sudaru sa 200kmh na sat, male su šanse u bilo kom autu.
Dakle ako udari u nešto pri toj brzini.

Autor Pit 16 Dec 2013, 02:50

Lepo sam pricao da je sportska G klasa bacanje para.. Taj auto nije za takvu voznju

Autor Nemanjabb 16 Dec 2013, 02:55

NemanjaBB
Ja da uzimam G klasu, uzeo bi samo AMG.
Nije ona za brzu vožnju, ali ako si čitao, nije vozač kriv za udes već ga je neko iseko.
Misliš da bi bolje prošao da je bio u X6 ?
Ni Čiroki nije, pa ga sašijem na autoputu. :)
Oni nisu za brzu vožnju po krivinama. Na pravcu ti je svejedno u kom se autu krećeš pravolinijski.
A G AMG bi uzeo zbog potezanja i zvuka. :)
Jer mu AMG srce najviše odgovara za moćnu pojavu i karakter.
Za off-road je dizel verzija.

Autor Pit 16 Dec 2013, 03:08

ko hoće moćnu vožnju i brzu vožnju ne treba da kupuje brzi OFF road auto konstrukcije prije 30 g ,u tome je suština, ne u priči što je drugo bolje, u šta je lupio itddd....

Autor ilija 16 Dec 2013, 19:51

Pit
druže ,ma ne znam ne bih da polemišem,ali u šta si gledao ,jer na slici se jasno vidi kako je konstrukcija auta sva izlomljena te nema niti jedan dio šasije da je u originalnoj linji,to govori da mu ova šasija ne podnosi nikakve jače udare ,brzu vožnju .jer se radi o zavarenoj šasiji od čelika bez ojačanja tipa karbona ,aluminija i sl..stara konstrukcija 99 %..Bogami..mislim ne blatim auto ,ali ....

Autor ilija 16 Dec 2013, 19:55

@ilija
Nemoj da se zanosis i da se tripujes da su SS automobili neverovatno mnogo cvrsci od obicnih automobila i da pri ovakvim brzinama vozac i suvozac mogu da izadju zivi, nema od toga nista... G-klasa jeste starije konstrukcije, ali ni ovi novi ne bi preziveli ovako nesto...

Autor Orlo 16 Dec 2013, 20:32