
Čini se da je Mercedes napravio pun pogodak spuštanjem u kompakt klasu i predstavljanjem čak 5 (uskoro stiže CLA Shooting Brake) modela u premium C segmentu bazirani na novoj MFA platformi sa prednjim pogonom. Zapravo, toliko dobrim da, ne da će mu samo pomoći da sustigne druga dva rivala iz Nemačke, BMW i Audi, već da će uskoro doći u situaciju da neće imati dovoljno delova za njihovo sklapanje.

Naime, iz sedišta kompanije su već postati signali ka prodajnim salonima da bi se u prvoj polovini 2014. godine mogao dogoditi nedostatak automobila na lageru a sve usled potražnje za kompaktima iznad svakih očekivanja. Svi proizvodni kapaciteti u Nemačkoj, Mađarskoj i Finskoj (uskoro i Meksiku) rade apsolutno punim kapacitetom i ne uspevaju da proizvedu dovoljne količine automobila.
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs
Eto, još sinoć toma & CO, su me ubeđivali kako je Mercedes "razbijen" od strane BMW-a.
Evo, istina izgleda drugačije, a relativno dobar uspeh BMW je vezan sa krizom u kojoj su i autsajderi dobili šansu.
Mercedes je novim oblikom, koji je predstavljen A klasom, počeo da čisti i uređuje. Da se zna ko je gazda a ko vodu nosi.
PS
Ne kažem ja da je BMW loš, ali ima da još uči u kompakt klasi, i u klasi velikih limuzina. Posebno treba da uči osoblje u prodaji BMW, kako se pravi kampanja i šta je marketing. A ne ko neki toma, "naša roba je naj naj, a ostalo miševi:))))"
A i kad nauči, ako nauči, ime Mercedes daje prednost 2 koplja.
Nepravedno??? Možda jeste ali to je život, a i brka je brka :)
puni kapaciteti,prepuni,radi se u 7 smena,otvara se 18 fabrika,zaposljava se trilion ljudi u mercu,i na kraju godine-BMW jaci za oko 200.000 komata :)))
zakljucak:izvedite ga sami.
хх
Ако је разлика од 200.000 комада небитна, зашто онда без прекида реагујете кад чујете да се разлика из године у годину повећава?? То је већ десет година тако а за очекивати је да се тренд настави бар још десетку унапред...
И потпуно је нормално да се капацитети доводе до лимита када се констатно ради на повећавању броја произведених возила. Пре или касније мора да се отвори нека нова фабрика или да се прошири постојећа. Е сад што неки у тој вести виде утеху због драстичне предности Бавараца, потпуно је друга тема. :)
Гагиба 16 Dec 2013, 17:10
Sta ja i ti imamo od toga sto neko proda vise za odredjenu cifru? - Nista.
Ништа наравно, него те цифре по мало говоре како тржиште реагује на производ и конкуренцију, те се из тих података дају извлачити поуздани и тачни закључци. :)
Ovo ima i svojih loših strana jer veći kvantitet često prati i loši kvalitet. Stric mi je radio u MB u Sidelfingenu i znam kad pricamo nije bas imao reci hvale za ove nove modele kaze da se prije puno vise obraćano pažnje na kvalitet. To su reči čoveka koji je radio na postrojenjima kasnije pred penziju i doguro do nekog sefica. Tesko je to ispratiti kvalitetom onda kasnije ne treba da cude opozivi.