
Mada je Albert Biermann iz BMW M divizije u intervjuu za britanski magazin Autocar i javno izrazio svoju želju za modelom M7, centrala u Minhenu ipak ima drugačije planove.
M7 naime nije u trenutnim planovima, jer će BMW po pisanju britanskog Autocara umesto za M7 pare potrošiti na razvoj 4x4 verzija sledeće generacije M5 i M6, kao i na M verziju Serije 3 GT (očekuje se tokom 2016. godine).
Takođe, modeli X3 i budući X4 neće dobiti svoje M varijante, ali će biti dostupni u M Performance verzijama.
Biermann je u vezi M7 modela izjavio da bi voleo da se takmiči u tom segmentu tržišta i da bi eventualni M7 bio prilično drugačiji u odnosu na Alpinu B7 (na slici). Ali, kao što je napomenuto na početku, centrala ipak ima druge planove...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Штета, било би лепо видети тако нешто. Финансијски вероватно неисплативо за БМВ, али ипак лепо. :)
Steta.
"Umesto M7 pare ce potrositi na M5 i M6 X drive"
Ponasaju se kao da imaju budzet Zastave.
Ne znam kako ih nije sramota tako nesto da izjave. Bolje da su slagali nesto tipa nepotreban itd.
Onda tek o supersportisti nema reci, kad "nemaju" za M7..
pit +1. bice ss sigurno,ali pirocanci im nisu ravni.
uvek sam bio za akciju:ako se izbaci serija 1 dajte nam seriju 8,ako se izbaci 2 gt,dajte nam konkurenta npr sl-u.serija 1 nema m verziju(merc ima amg u a klasi),x1 takodje(gla ce imati amg),x3 isto,cak je ni x4 nece imati.sad sa nestrpljenjem ocekujem da li ce serija 2 imati m verziju(valjda oce...)
oko tako nekih stvari mi uopste nisu jasni.
Bs8
Izgleda da cekaju da imaju jedno 100 milijardi pa da izbace M7 i ss.
A realno, mogu sve pobrojano da izbace. Makar sad kad im dobro ide.
Ako nece sad, kad ce ?
бмв
Другачијu филозофију гаје Баварци са М одељењем у односу на АМГ.
АМГ је радионица коју је приватизовао Мерц када је почело да се љуља под ногама. У АМГ-у развију један агрегат и онда га крљају у све од Ц класе преко С-а до Г-а. Освежење је онај дволитарски малац од 360коња и има све моје симпатије. Нарочито што још нисам чуо да је почео да се квари а очекивао сам! ;)
У М-у то иде другачије. Аутомобили се тестирају годинама, готово све компоненте испод лима се мењају, развијају се агрегати по класама, креира се М производ.
Дакле, не залепе му само спојлере и слично... :))