
Jedan primerak hibridne Toyote Prius (druge generacije) je kao taksi vozilo u Beču do sada prešao 1.000.000 km, i to bez ikakvih defekata.
Ovaj primerak Priusa je inače u vlasništvu "EcoTaxi" kompanije iz Beča koja u svojoj floti ima više od 200 Priusa.
U kratkoj vesti se navodi da je ovaj Prius kao taksi počeo da služi 2007. godine i da za ovih milion kilometara nije imao defekata, odnosno da su obavljani samo redovni servisi. Direktor Milan Milić takođe ističe da su Toyotini hibridni modeli sa svojom eco-friendly tehnologijom i ekstremnom pouzdanošću zato savršena vozila za njihove potrebe.
Vozilo je i dalje u službi i u "EcoTaxi" kompaniji očekuju da za nekoliko godina sa njim stignu i do brojke 2.000.000 km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
U Nemačkoj su Prius i E klasa taxi vozila.
Često obnavljaju vozni park, restilizovana E klasa npr je se vrlo brzo pojavila...
Onaj novi Prius takođe...
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Toyota_Prius_III_20090710_front.JPG
Nije retkost videti S klasu ili 7series kao taxi vozila takođe (oziljan sam)...
Pozz
I Banjalucki Patrol taxi ima Priuse:
http://www.seebiz.net/wp-content/uploads/2013/04/patrol-taxi.jpg
http://patroltaxi.com/wp-content/uploads/2012/04/Patrol-prius-plus_0009_web-za-flotu.jpg
Potrosnja (prema rijecima taksiste) 6l zimi a ljeti 5,5 ili 5 ne znam tacno.
Prius je cista egzibicija. Ekolosko vozilo definitivno nije, i mada se u US i te kako isplati voziti prius, jer u guzvi i pri stani-kreni voznji ne trosi nista sem zivaca, u normalnim uslovima eksploatacije Golf trosi isto ili manje, a za isti novac ih se kupi dva.
Jel ovaj taksista treba da bude zahvalan sto nesto za sta je platio da funkcionise to i cini? Nije mi jasno.