home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Izvor: Rts.rs

Kvalitet je osnov prodaje, ali veliku ulogu igra personalizacija vozila kojom svaki kupac dobije željeni proizvod. Te kriterijume zadovoljava kragujevački "fijat 500L", koji će, kako kažu u Grupaciji "Fijat Krajsler", biti okosnica prodaje te kompanije u Evropi.

Formula uspeha u automobilskoj industriji danas je veoma jasna. Treba naći velikog proizvođača automobila i prepustiti mu razvoj i plasman vozila, a fabrike osposobiti da tehnološki prate masovnu proizvodnju. Ovakvo poslovanje daje rezultate i kada je u pitanju proizvodnja "fijata 500L" u Kragujevcu.

Automobil nije danas dovoljno proizvesti po povoljnoj ceni, kažu Italijani. Konkurencija je velika, kvalitet je osnov prodaje, ali mogućnost da svaki kupac personalizacijom dobije željeno vozilo.

Na nedavno održanoj prezentaciji novinarima je rečeno da će "fijat 500L" zajedno sa "fijatom 500" biti okosnica prodaje ove kompanije u Evropi. Zanimljivo je da se i jedan i drugi model proizvode van Italije, u Poljskoj i Srbiji.

Svaki treći prodati mali automobil u Evropi je "Fijatov". Očekujemo blagi oporavak tržišta u 2014. godini. Modelu "500L" koji se proizvodi u Srbiji, porasla je prodaja u Italiji, Španiji, Velikoj Britaniji, Austriji. Od njega očekujemo sve bolje rezultate, kaže Đan Luka Italija iz Grupacije "Fijat Krajsler".

Prema njegovim rečima, kompanija će u Rusiji, zbog situacije na tržištu, ponuditi najopremljeniji model, a veliko je interesovanje i na Bliskom istoku, gde se čeka verzija sa pogonom na sva četiri točka.

"Fijat" je pre dve nedelje kupovinom "Krajslera" postao multinacionlna kompanija sa fabrikama u Severnoj Americi, Aziji, Brazilu i Jugoistočnoj Evropi. Tržište koje pokriva ima više od 50 miliona kupaca. Fabrika u Kragujevcu sa kapacitetom od 300.000 vozila godišnje postala je deo globalne strategije ove kompanije.

Prošle godine "Fijat" je u SAD izvezao 55.000 vozila. To je pojedinačno najveći izvoz ove fabrike iz Evrope. Dobra vest je da su svi automobili napravljeni u Kragujevcu.

Prošle godine komanija je izvezla automobile iz Srbije u vrednosti od 1,3 milijarde evra. Takav rezultat poželeli bi svi srpski susedi. Međutim, mnogi novinari iz inostranstva ne znaju da se "fijat 500L" proizvodi isključivo u Srbiji.

Meni je drago a vidim da je i stranim novinarima drago što se "fijat 500L" proizvodi u Srbiji. To je dobro za "Fijat" a dobro je i za nas. Posao je obostrano interesantan na duži rok, kaže specijalizovani novinar Naših novina Dragan Stanimirović.

Novi modeli "fijata 500L" prikazani u Milanu imaju i nove, štedljive motore evro 6. Za srpsko tržište najinteresantniji će biti benzinski motori sa fabričkom ugradnjom gasa.

Kako kažu stručnjaci iz "Fijata", ti motori su posebno konstruisani i biće jeftiniji za vožnju od tri do pet puta. Ovakvi motori zbog ekološke prihvatljivosti u Italiji uživaju posebne subvencije, a jedna od njih je da besplatno ulaze u centar Milana kao hibridna i elektro vozila.

Video prilog možete pogledati na sajtu Rts.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat



čitanja : 1075



Komentari

Kapacitet FASa je 200.000., a realno je 180.000 u tri smene.
A na 300.000 je fabrika projektovana, znaci ima mogucnost prosirenja, i to se nadamo iduce godine kad pocnu pripreme za novi model..Dotad ce i zavrsiti put do Batocine.
Valjda.

Autor B.M. 14 Feb 2014, 19:17

Neozbiljan članak namenut retko naivnim ljudima. Ima previše grešaka da bi bio poručen, tako da zaista ne razumem svrhu.

Jedino ako je i sam naivan, taj koji ga je poručio.

Autor CaMIRO 16 Feb 2014, 00:08