home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Serijska verzija Volkswagena XL1 je zvaničnu premijeru imala početkom marta prošle godine na tradicionalnom Salonu automobila u Ženevi, dok je prvi primerak  sada isporučen kupcu u Nemačkoj.

Ovaj primerak je inače u "onyx" beloj boji i sa enterijerom u "titan black / pearl gray" kombinaciji, a što se cene tiče, ovde podsećanje da XL1 u Nemačkoj (sa uključenim tamošnjim porezom) košta 110.000 evra.

XL1 je kao koncept premijeru imao još početkom 2011. godine na Salonu automobila u Dohi (Qatar Motor Show 2011), a ovaj serijski model je hibridno vozilo (kombinacija dvocilindričnog 0.8L TDI dizelaša sa 35 kW/48KS i 120 Nm, elektromotora sa 20 kW/27KS i 140 Nm, litijum-jonskih baterija od 5.5 kWh i sedmostepenog menjača sa duplim kvačilom), koje po fabričkim podacima troši samo 0,9 litara goriva na 100 km i emituje tek 21 gram CO2 po kilometru.

Moguća je i vožnja samo na elektro pogon, i to do 50 kilometara, dok ukupna autonomija iznosi do 500 km. Maksimalna brzina je ograničena na 100 milja na sat (161 km/h), a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 12,7 sekundi.

Dužina ovog dvoseda iznosi 389 cm, širina 167 cm, visina 115 cm, međuosovinsko rastojanje je 222 cm, dok su točkovi od 15 i 16 inča (sa gumama 115/80 R15 napred i 145/55 R16 pozadi).

XL1 karakterišu i mala težina (795 kg, zahvaljujući ugljeničnim vlaknima), koeficijent otpora vazduhu 0.186, kao i vrata koja se otvaraju u vis

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 797



Komentari

Kome su namenjeni automobili koji trose 1 Litar i kostaju 100.000 eura?

Autor vojvoda 03 Jun 2014, 19:31