
Koncept je imao 500 konja, a bar toliko se očekuje i u serijskoj verziji
Još 2008. Audi je predstavio R8 TDI koncept, a šest godina kasnije stigla je i potvrda da će svetlost dana ugledati i proizvodna verzija modela.
Biće dostupna za tri godine, ali sigurno smo da će se čekanje isplatiti.
Malo se zna o modelu, a pretpostavlja se da će ispod haube biti ugrađen ili 4.0 V8 TDI, ili 5.0 V10 TDI, koji se razvija za Bentley. Koncept je imao V12 motor sa 500 „konja“ i 1000 Nm.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Audi
Hmm, zanimljivo.
Mada, onaj koncept dizel je bio sporiji od benzinca.
Dizel ima smisla do neke odredjene granice.
Za vrhunske, ipak su benzinci tu.
Mada, što da ne, šta fali da ponude i dizel, pa ko šta voli.
Sigurno ima bolju potrošnju, ali performanse i zvuk su na strani benzinca.
heha
Neće, to je V12.
Opet, taj Q7 je bio sporiji od ML-a 63 i ostalih konkurenata.
Možda bi im bilo najbolje da "naviju" malo onaj 4,2 tdi i da ga ture unutra.
још једна аудијева маркетиншка егзибиција ... вероватно ТДИ трпи у продаји од конкурентских дизела, па смишљају како да подигну удео, а и дизели доносе већу кинту произвођачу у постпродаји, па све то има смисла
Nbb
Ok. to je "srednja" kategorija. Pogledaj top varijante. Koncept R8 tdi je isao 4,2 do 100 a benzinac ispod 4. Pogledaj Q7 vs ML63.
Do tih srednjih ok, dizeli ponegde i imaju prednost, ali u top izdanjima ne.
Фолцика пуно инвестира у тркачку ТДИ технологију и нормално је да пробају то да валоризују, али чисто сумњам да ће се богаташи масовно примити на дизел-зује!
Мада ко зна, има типова који купују и АМГ који се врти до 5ооо обртаја, вероватно ће се и за овог Рајка наћи понека капа!! ;))