home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kao i Peugeot, i Citroen (drugi član francuske PSA grupacije) je prvu polovinu godine zaključio sa rastom prodaje.

Citroen je naime za prvih šest meseci 2014. godine širom sveta plasirao 624.000 svojih vozila, što je za 7 odsto više nego u istom periodu prošle godine. Treba napomenuti da 85% prodaje Citroena otpada na Evropu i Kinu.

Kina je inače najveće pojedinačno tržište za Citroen, jer je u toj najmnogoljudnojoj zemlji sveta u prvoj polovini 2014. plasirano više od 160.000 vozila (rast od 16 odsto). Najprodavaniji Citroenovi modeli u Kini su C-Elysee (prodato 46.000 komada) i C4 L (35.000 komada).

U Evropi je Citroen zabeležio rast prodaje od 10%, a u samoj Francuskoj 8%. Najveći rast u Evropi Citroen inače ima u Španiji gde je njihova prodaja porasla za 28%.

Najprodavaniji model u prvih šest meseci je C3 koji je plasiran u više od 106.000 komada, a na drugom mestu je C4 Picasso sa 69.000 komada.

Citroen očekuje dobru prodaju i u drugoj polovini godine zahvaljujući i novim modelima C4 Cactus i C1 koji su u prvom meseci prodaje dobili 7.000 odnosno 4.500 narudžbina. 

Što se luksuznog brenda DS tiče, širom sveta je u prvih šest meseci 2014. prodato 63.800 primeraka automobila sa DS oznakom. Od tog broja, skoro 50.000 je plasirano u Evropi, a 10.400 komada u Kini.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1277



Komentari