
Consumer Reports nije uobičajen predstavnik automobilske sedme sile. Umesto da čekaju na red za test model, budžet im jednostavno omogućava da kupe automobil koji ih interesuje
Prošle godine, floti su tako dodali i Teslu Model S i veoma brzo su ga ocenili najboljim automobilom koji su ikada testirali. Ali nakon nešto manje od dve godine i 25.000 pređenih kilometara, Amerikanci se ne ustručavaju da kažu da Model S nije i najpouzdaniji automobil koji su do sada testirali.
Njihov primerak, naime, imao je probleme sa šiber vratima, kvakama, velikim displejom osetljivim na dodir, bravom prednjeg prtljažnika, kopčom sigurnosnog pojasa i adapterom za punjenje baterija.
Većina problema rešena je softverskim zakrpama preko interneta, ali za neke je bio potreban i servis koji je Tesla izvela besplatno pod garancijom.
U Consumer Reportsu napominju da će sačekati kraj godine kada će, osim svojih utisaka, imati i one više od stotinu vlasnika Modela S. Tada će moći da donesu konkretniji stav oko toga da li mogu preporučiti električnu limuzinu iz Palo Alta.
Nas zanima - šta će biti sa ovim automobilima kada im istekne garancija.
Izvor: Tportal.hr
Oku iskusnog posmatraca nije melo promaci nista, pa ni to da se vec na prvi pogled moze ustanoviti da je rec o nedoradjenom automobilu. Neverovatno je to da nikom nije palo na pamet odnos izmedju sume novca koju treba izdvojiti za ovaj automobil, i zavrsnog kvaliteta koji ovaj automobil poseduje.