
Kako prenose Novosti, izgradnja severne ili južne obilaznice trebalo bi da bude završena do kraja 2015, predviđa ugovor o strateškom partnerstvu sa „Fijatom“, ali stavove o tim projektima još nisu usaglasili predstavnici lokalne samouprave, torinsko-srpske fabrike i nadležni u državi. Zato je gotovo izvesno da će završetak ovog posla – kasniti.
Kada je dogovor sklapan, sve zainteresovane strane bile su za izgradnju južne obilaznice oko grada na Lepenici, čija je izgradnja započeta još pre dve i po decenije. U novembru prošle godine, predstavnici Vlade Srbije i lokalne vlasti dogovorili su se da - u roku od 30 dana - bude doneta odluka o konačnom izboru deonice koja će se graditi, ali je priča tu i završena. Sada predstavnici Kragujevca veruju da je izgradnja takozvanog severnog bulevara jeftinija i racionalnija, a otvara i mogućnost formiranja novih industrijskih zona...
Po rečima Nebojše Vasiljevića, člana Gradskog veća zaduženog za investicije i razvoj resursa, „Fijat“ ne odustaje od zahteva da se obezbedi adekvatan izlaz i ulaz za drumski izvoz automobila. Prvi proračuni pokazivali su da je za izgradnju takozvanog severnog bulevara potrebno oko 40 miliona evra, dok bi radovi na južnoj obilaznici koštali višestruko više. Jer, na toj deonioci predviđena je i izgradnja tunela dugačkog oko kilometar i po...
Izvor: Novosti.rs
Pa neka napravi Fiat ulicu - obilaznicu ako im treba! Dosta je Srbija za njih uradila. Ne dosta, nego mnogoooo!
Samo u prošloj godini Srbija je dala Fatu 48 miliona evra. Za te pare su se mogle napraviti 2 obilaznice oko Kragujevca.