
Kao i većina proizvođača i Porsche je tokom protekle decenije imao uspone i padove usled globalne ekonomske krize. Međutim, kada se podvuče crta, nemački proizvođač je za samo deset godina uspeo da udvostruči prodaju automobila.
Postavlja se pitanje da li zbog toga ovom brendu preti opasnost da izgubi ekskluzivnost i specifičan imidž i značaj koji je imao ranije.
Kompletan članak pročitajte na sajtu B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Porsche
Porhe nikad nije bio ekskluzivan kao Ferarri ili Lamborghni... tako da...
I 911 je mainstream.
Apsolutno su u svojoj nisi i tu nemaju premca.
Ko god da je video Macana, odmah ce mu biti jasno da to nije bilo kakav jeftin model, napravljen samo da bibio pristupacniji. Enterijer je na nivou Rols Rojsa, eksterijer kao 911. Osnovni model 0-60 za 6 sekundi. Malo li je?
Daleko su iznad nekog Audija ili BMWa.