
U kompaniji „Fijat Srbija“ počela kontrola traka za proizvodnju velikog „punta“. Drugi tip vozila iz Kragujevca biće sličan „Sitroenovom“ - „pikasu“. Prodaja u EU i SAD
Rradnici u kompaniji „Fijat automobili Srbija“ će se do kraja meseca odmarati još desetak dana, kako bi stručnjaci iz Italije započeli pripreme za serijsku proizvodnju novog modela u torinsko-srpskoj fabrici. Kako „Novosti“ saznaju, montažne linije se šteluju za proizvodnju - velikog „punta“.
Novi automobil će zadržati „lik“ još uvek aktuelnog automobila „punto klasik 188“, ali će biti komforan kao „Sitroenov“ model „pikaso“. Ovaj najnoviji tržišni adut italijanske kompanije, namenjen pre svega evropskom i tržištu SAD, prema prvom planu, trebalo je da se proizvodi u Poljskoj.
Prvu informaciju o tom poslu preneli su radnici sa Apeninskog poluostrva, koji su u prethodne četiri godine radili na izgradnji nove fabrike i pokretanju serijske proizvodnje modela „500L“. Oni sada žele da pokrenu sopstveni biznis (uglavnom ugostiteljski), jer imaju najavu dolaska novih radnika iz Italije. Već su započeli „partnerski odnos“ sa nekoliko restorana, prodavnica obuće i dva salona lepote, ali se zvanično ne „deklarišu“ kao (su)vlasnici. O svim tim poslovima ne žele javno da govore, ali potvrđuju i da će, do polovine naredne godine, u centru Šumadije boraviti oko 3.500 radnika. Do tada bi ovdašnji radnici trebalo da savladaju serijsku proizvodnju novog modela. Kompanija „Fijat automobili Srbija“ (FAS) saopštila je juče da su uzroci privremenog zastoja proizvodnje dešavanja na svetskom tržištu automobila, koja su uslovljena ekonomskim parametrima i ekonomskom krizom, kao i da je to uobičajen metod koji se uspešno primenjuje u ovakvoj situaciji, omogućavajući kompaniji da ubrzo nastavi rad. - U savremenom poslovanju, privremeno kratkotrajno zaustavljanje proizvodnje jedan je od uobičajenih metoda koji se uspešno primenjuju u ovakvoj situaciji, omogućavajući kompaniji da ubrzo nastavi sa radom - navodi se u saopštenju kompanije.
ČUVAJU RADNA MESTA
Kompanija „Fijat automobili Srbija“ navodi u saopštenju da je svesna neophodnosti održavanja poslova za svoje zaposlene, kao i sopstvenog značaja za ekonomiju kako Kragujevca tako i cele Srbije. Kompanija je istakla da je privremeno zatvaranje fabrike usmereno ka tome da se poslovanje, a samim tim i radna mesta, ljudski i materijalni resursi sačuvaju i stave u punu funkciju u najskorije vreme.
Izvor: Novosti.rs
A zlobnici i kvazi-patriote se ponadali i radovali, al samo jedan dan! :)
"Novi automobil će zadržati „lik“ još uvek aktuelnog automobila „punto klasik 188“, ali će biti komforan kao „Sitroenov“ model „pikaso“.?
Kao citroenov C3 pikaso? Pa,zar to nije već 500L?
Ili kao C4 pikaso? Ali,zar to nije "pogolemo"?
Ahaaaa... a gde je mule za taj model? Najava? Spomen u planu razvoja koji je Fiat javno predstavio???
Pre cje biti da ce se ovde sklapati redizajnirani punto i prodavati kao konkurenciju daciji.
Punto i C4 picasso nisu ni ista klasa, a C3 Picasso vec ima konkurenta u vidu 500l.
Tek sad video: Punto 188 je model iz 1999.e! :)))
Nema sanse da zadrzi takav "lik".
Sta oni pisu, nemam reci!