home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi B92, nije proteklo ni 48 sati od kada je predsednik Ferrarija saopštio da odlazi sa te pozicije, a njegov naslednik, Serđo Markione, već je najavio da će povećati godišnju proizvodnju.

Spekulacije da je jedan od razloga za smenu na vrhu Ferrarija odbijanje Luke di Montecemola da poveća godišnju proizvodnju, koja je ograničena na 7.000 automobila, potvrđene su najnovijom izjavom Markionea. Šef grupacije Fiat Chrysler Automobiles i novoimenovani predsednik Ferrarija, rekao je da će ta kompanija početi da proizvodi više automobila jer je potražnja za super-sportskim modelima u svetu u porastu.

"Kada ne bismo povećali godišnju proizvodnju, lista čekanja bi postala predugačka, a kupci Ferrarija bi počeli da gube strpljenje", objašnjava Serđo Markione. On nije precizirao koliko će automobila Ferrari proizvoditi na godišnejm nivou, ali prethodno se spominjao broj od 10.000 jedinica. To bi bilo značajno povećanje u odnosu na ograničenje od 7.000 primeraka koje je uveo di Montecemolo kako bi očuvao ekskluzivnost brenda.

Izvor: B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs / Ferrari



čitanja : 694



Komentari

Imaju jos minimum 500 kupaca za LFR u ovom trenutku, a sigurno do kraja zivotnog veka bi ih bilo jos, vec sam i ranije rekao, zasto ne napraviti. Nemam nista protiv toga da zadovolje potraznju trzista, sve dok se drze Ferrarijevog dnk.

Autor Pit 12 Sep 2014, 14:23

Sada ima mnogo vise bogate klijentele nego pre 20 godina, brozj porizvedenih primerka mora to da prati.

Autor Fordovac 13 Sep 2014, 01:39