
Kako prenosi britanski Auto Express, iz intervijua sa "Senior Skoda Exterior designer", Markom Jevtićem, proletos predstavljena Škodina studija Vision C neće biti glavni oslonac novog dizajna Škode.
"Vison C je davno stvorena studija, od koje će sledeće generacije Škode preuzeti samo osnovne linije, sve ostalo se kao i kod nove Fabije projektuje u skladu sa aktuelnim zahtevima", objasnio je Jevtić.
Suštinski Škoda, koja je nastala kao jeftini brend velikog VW znaka, polako ali sigurno klizi od jeftinog automobila prema automobilu koji koketira sa srednje platežnom evropskom klijentelom, što će u budućnosti pratiti i forma dizajna.
Bez obzira na sve, sada smo dobili i odgovor na užarenu temu, ko je odgovoran za dizajn nove Fabije.
Izvor: Vrelegume.rs
KAd mi ne cenimo svoje mozgove.
Još 1 razlog da zavolite Škodu ako niste do sada. Škoda je odavno klasa za sebe, rame uz rame sa velikim imenima.
A ko je to Marko Jeftić?
Da nije bio dizajner u Metalcu iz Gornjeg Milanovca?
Ovo što je potpisao podseća na Metalčev asortiman.
Tu lepo pise sta je Skoda, a posebno sad je jasno da je, pored potrebe za ovim autom na ibarskoj magistrali, dizajn iste, takodje nastao na tom podrucju. Golf dvojka kao izraz nadmoci gast-arbeitera, koji su se njime sa baustele vracali u vreme odmora u zavicaj, nad tadasnjom radnickom srednjom klasom, sada je i onim sto simbolizuje i dizajnom dobio otelotvorenje u ovom omiljenom brendu korumpiranih polupismenih politicara zemalja istocnog bloka, jer ujedinjuje dve krajnje nepomirljive stvari: nemacki auto, pravi VW, a pravljen u zemlji bivseg istocnog bloka, pa zbog toga cesto proglasavan boljim zbog originala zbog toplog slovenskog porekla...ziveli
@ Bobo
Samo kad Dacia nije istocni blok.
Taj istocni blok je imao srecom Trabanta, za razliku od Rumunskog premijuma koji se takmici jedino sa samim sobom.
Pa recimo Skoda masine za obradu metala rade vec 50-60 godina u nasim preduzecima Kolubara metal i Gosa iz Smed. Palanke.
Eh da, da ne zaboravim jos i to, da je platforma Favorita uzeta za Polo 1991. godine.
I da te podsetim nije VW obozavan od gastabajtera zbog Golfa 2, vec zato sto VW delova ima svuda, dok se za Daciju i Reno traze i jedva se nadju i kostaju duplo.
I ta tvoja Dacija se tesko rastavlja, komplikovana je za servis. E zato se kupuje Skoda
Masrer
Za tvoju informaciju, servis za Daciju je duplo jeftiniji od Skode. Pored toga delovi za VW su dosta skuplji od Renoa. Mnogo si stvari pobrkao. Neke platforme, Skoda mašine i sl. Skoda iz komunizma nema ama baš ništa sa sadašnjim lošim klonom iz VW-a. Od Skode je ostalo samo ime, i to u srpskom narodu jako omrženo zbog loših automobila, koja je ta firma izvozila nama u vreme komunizma. Golf 2 je bio popularan jer je proizvođen u Sarajevu, i jer je bio dizel, prvi domaći mali dizel, i jer je bio bolji od Zastave.
Koliko je Skoda kvalitetan i dobro dizajniran automobil najbolje govore prodajni rezultati.
Put kojim su krenuli je, sudeci po poslovnim rezultatuima, nesumnjivo najbolji.
@Masrer
Dacia je jeftini brend Renoa koji je na trzistu stvoren da bi se udovoljilo potrebama kupaca u istocnoj evropi, Kao i Skoda.Zbog toga je reno pribegao tome, jer ljudi ne zele da kupuju siromasniji reno, vec Daciu koja je bogatija time sto je "ista" kao Reno, samo jeftinija.Identicna,bukvalno,je bla prica sa Skodom,sa tim da je Skoda krenula deceniju ranije.Danas Skoda malo stagnira, jer 2013 je bio plan da proizvede milion vozila, posle oko 950 000, tokom 2012.,ali je podbacila.Ove godine belezi rast zahvaljujuci pre svega Oktaviji i prosirenju game, jer sada pokriva a,b,c,d segment, krosover-suv, u b segmentu ima dva modela koji ce se proizvoditi u 4 varijante, mali dostavnjak,mpv...Skoda stagnira zahvaljujuci Renoovom low cost modelu b segmenta napravljenom da se prodaje pod znakom Dacie.To je Logan napravljen deceniju posle uspeha Skode, a kasnije je dobio hb varijantu Sandero.Ovaj model je postao svetski hit i 2013 je bio prodavan gotovo kao Fiesta i Polo, a sa svojom terenskom varijantom Duster, prodao se 20% vise od cele proizvodnje Skode.Zato vw treba novi Low cost, jer je Skoda potrosena, a dolaze novi modeli c segmenta sa znakom Lade i A segment Dacia.
Ne delim dizajnere po nacionalnoj pripadnosti, pa samim tim i ne znam zasto je bitno da li se neko preziva sa "ic".
Evidentno je da sva trojica na slici gore ne znaju ni odelo da kupe, a ni frizera da odaberu.