home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nezavisna organizacija EuroNCAP (European New Car Assessment Programme) je danas objavila izveštaj o najnovijoj seriji crash testova bezbednosti.

U ovoj seriji su učestvovalo tri vozila, i to Citroen C4 Cactus, Mercedes V klase i Nissan X-Trail.

Mercedes V klase i Nissan X-Trail su dobili maksimalnih pet zvezdica za bezbednost, a Citroen C4 Cactus je ocenjen sa četiri zvezdice.

Više na sajtu Euroncap.com:

Citroen C4 Cactus

Mercedes V klase

Nissan X-Trail

Ivan Mitić – Autoblog.rs







čitanja : 1621



Komentari

he, tako je to, kad furaju nekakvu "esencialnost" a u biti su samo cicije kod bezbednosne opreme (i opreme generalno)... a rezultat je, da su inaće sasvim solidan skor Cactusa "ruinirale" izuzetno niske ocene kod safety and drivers aid sistema...

a konačni rezultat svega će bit, da će eventuelni kupci Cactus percipirat, ne samo kao generalno loše opremljen (i zato skup), već i kao "nesiguran" model... :(

Autor drugmirko 01 Okt 2014, 13:14

drugmirko
Nemoj biti toliko crn(u mislima).. ;)
Ovo je odličan automobil za zezanje(u pozitivnom smislu)..
Nema obrtomer, stakla na zadnjim vratima su kao u akvarijumu, prednja klupa kao u parku itd.. :)))
Meni je simpa..

Autor Panchev9 01 Okt 2014, 13:42

.. i nema volan podesiv po dubini. Kao što ga nema ni Juke. I još neki. Anahronizam 21. veka.. Za "bubuljice" na vratima sve pohvale, inače..

Autor Priapus 01 Okt 2014, 14:36

Kaktus nije jeftin, vec model na kome se PSA zaradjuje.

208 koji se prodaje kao dve klase iznad. Prvo je presao u C segment, a zatim u C segment terenca.

Dizajn je odlican, ali zavrsna obrada jednostavno nije zadovoljavajuca, i pitanje je kako ce proci na trzistu. Sa ovakvim enterijerom, ja ga mogu porediti sa Dusterom. Juke je jadan, ali ne ovoliko jadan, a i podosta je jeftiniji. Juke se zavrsava tamo gde Cactus pocinje.

Autor Fordovac 01 Okt 2014, 19:18

@Fordovac

točno... Cactus nije jeftin i kakva mu je cena, to je model na kojem PSA zarađuje.

no... završna obrada mu i nije pretjerani problem ali su mu probelm određeni materiali i neke od njegovih "esencialnosti"... pa još i to samo u vidu cene, koju za njega traže...
a u C segment je "prešao" samo sa imenom... i nićim drugim! i po mom mišljenju - isključivo zbog cene, koju zbog toga za njega mogu tražit... odnosno, i sa cenom je točno u proseku B segmentnih crossovera ali bdući, da su mu "nakeljili" ime modela C segmenta, mogu ga svejedno proglasit "pristupačnijim" jer... u usporedbi sa cenama C segmentim crossoverima i izgleda "povoljnije" ;).
da su mu stavili ime koje bi na sve svoje karakteristike i gabarite i trebao imat (C3 Cactus) bi za to, da bi važio za "pristupačnijeg", trebao bi imat najmanje 2 ili 3 hiljade eura nižu cenu od recimo "main stream" B segmentnog crossoverskog brata blizanca, Peugeota 2008....
a Juke možda i nije "najsretniji" model za usporedbu... po meni, najbolji za usporedbu su prvi Nissanov Kaškaj i Reanultov Captur... i sasvim iskreno, prvi Kaškaj je u kabini puno veći "jogurt lončić" od njega.... a ni Captur, iako bolji, nije puno manje "tvrdoplastično go*no"... ;)

"bottom line" je, da je Cactus jedan je*eni "stojadin sa iPadom"! ... što bi bilo sasvim ok, ako bi i njegova cena bila tome primjerena... :/
:))

Autor drugmirko 01 Okt 2014, 20:19

Ni jedan auto u 2014 koji je dobio a standard definitivno od 2015, da bi vozilo imalo 5 zvezdica mora imati neki vid AEB-a.

Autor Milan Nikolić 03 Okt 2014, 10:19