
Nezavisna organizacija EuroNCAP (European New Car Assessment Programme) je danas objavila izveštaj o najnovijoj seriji crash testova bezbednosti.
U ovoj seriji su učestvovalo tri vozila, i to Citroen C4 Cactus, Mercedes V klase i Nissan X-Trail.
Mercedes V klase i Nissan X-Trail su dobili maksimalnih pet zvezdica za bezbednost, a Citroen C4 Cactus je ocenjen sa četiri zvezdice.
Više na sajtu Euroncap.com:
Ivan Mitić – Autoblog.rs
he, tako je to, kad furaju nekakvu "esencialnost" a u biti su samo cicije kod bezbednosne opreme (i opreme generalno)... a rezultat je, da su inaće sasvim solidan skor Cactusa "ruinirale" izuzetno niske ocene kod safety and drivers aid sistema...
a konačni rezultat svega će bit, da će eventuelni kupci Cactus percipirat, ne samo kao generalno loše opremljen (i zato skup), već i kao "nesiguran" model... :(
drugmirko
Nemoj biti toliko crn(u mislima).. ;)
Ovo je odličan automobil za zezanje(u pozitivnom smislu)..
Nema obrtomer, stakla na zadnjim vratima su kao u akvarijumu, prednja klupa kao u parku itd.. :)))
Meni je simpa..
.. i nema volan podesiv po dubini. Kao što ga nema ni Juke. I još neki. Anahronizam 21. veka.. Za "bubuljice" na vratima sve pohvale, inače..
Kaktus nije jeftin, vec model na kome se PSA zaradjuje.
208 koji se prodaje kao dve klase iznad. Prvo je presao u C segment, a zatim u C segment terenca.
Dizajn je odlican, ali zavrsna obrada jednostavno nije zadovoljavajuca, i pitanje je kako ce proci na trzistu. Sa ovakvim enterijerom, ja ga mogu porediti sa Dusterom. Juke je jadan, ali ne ovoliko jadan, a i podosta je jeftiniji. Juke se zavrsava tamo gde Cactus pocinje.
@Fordovac
točno... Cactus nije jeftin i kakva mu je cena, to je model na kojem PSA zarađuje.
no... završna obrada mu i nije pretjerani problem ali su mu probelm određeni materiali i neke od njegovih "esencialnosti"... pa još i to samo u vidu cene, koju za njega traže...
a u C segment je "prešao" samo sa imenom... i nićim drugim! i po mom mišljenju - isključivo zbog cene, koju zbog toga za njega mogu tražit... odnosno, i sa cenom je točno u proseku B segmentnih crossovera ali bdući, da su mu "nakeljili" ime modela C segmenta, mogu ga svejedno proglasit "pristupačnijim" jer... u usporedbi sa cenama C segmentim crossoverima i izgleda "povoljnije" ;).
da su mu stavili ime koje bi na sve svoje karakteristike i gabarite i trebao imat (C3 Cactus) bi za to, da bi važio za "pristupačnijeg", trebao bi imat najmanje 2 ili 3 hiljade eura nižu cenu od recimo "main stream" B segmentnog crossoverskog brata blizanca, Peugeota 2008....
a Juke možda i nije "najsretniji" model za usporedbu... po meni, najbolji za usporedbu su prvi Nissanov Kaškaj i Reanultov Captur... i sasvim iskreno, prvi Kaškaj je u kabini puno veći "jogurt lončić" od njega.... a ni Captur, iako bolji, nije puno manje "tvrdoplastično go*no"... ;)
"bottom line" je, da je Cactus jedan je*eni "stojadin sa iPadom"! ... što bi bilo sasvim ok, ako bi i njegova cena bila tome primjerena... :/
:))