home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Počela je velika igra za sve koji vole Citroën

U sklopu dolaska modela Citroën C-ELYSÉE u Srbiju, ekskluzivni uvoznik, kompanija Avtonova KAB, na svojoj Facebook stranici Citroen.Srbija (https://www.facebook.com/Citroen.Srbija) organizuje veliku igru za ljubitelje vozila Citroen pod nazivom CITROËN C-ELYSÉE IZAZOV.

Svi koji se budu igrali i brzo i tačno odgovore na postavljena pitanja imaju šansu da budu dobitnici atraktivnih poklona. Prvi je vikend vožnja modelom C-Elysëe sa punim rezervoarom, drugi  brendirana sportska putna torba Citroën, a treći brendirani Citroën Racing sportski kaiš.

Takmičenje traje do 08.10. 2014. godine. Požurite, zabavite se i uživajte u vožnji u novom modelu Citroën C-ELYSÉE!

Citroen C-ELYSEE ulepšao Delta City

Na najatraktivnijem mestu, u prizemlju šoping centra Delta City, svi posetioci od 01. do 15. oktobra mogu da se bliže upoznaju sa novim modelom Citroën C-ELYSÉE.

Kao posebnu pogodnost za sve zaineteresovane kupce eksluzivni uvoznik, kompanija Avtonova KAB, objavila je i akcijsku cenu za najtraženiji model sa dizel motorom od 92 KS, koji kompletno opremljen u vreme trajanja akcije košta 12.990€.

Uz izuzetno nisku potrošnju i veoma dobro iskorišćene sve prednosti Citroën tehnologije u segmentu efikasnosti i sigurnosti, ovaj model nudi i prtljažni prostor od čitavih 506 litara. U serijsku opremu spadaju: klima uredjaj, potpuni bezbednosni paket, kompletan elektro paket, putni računar, prednja svetla za maglu, radio CD MP3 i još dosta toga za prijatan ugodjaj u vožnji.

Pozivamo vas da posetite naš štand i uverite se u atraktivne i funkcionalne detalje Citroën-a C-ELYSÉE, koji će vas sigurno oduševiti. Tokom trajanja kampanje možete svoj Citroen zameniti u akciji „STARO ZA NOVO“ koristeći izuzetno povoljne mogućnosti otkupa vozila i uz posebne uslove finansiranja i kasko osiguranja.

Izvor: Citroen.rs



čitanja : 1089



Komentari

Eto kako to pametni ljudi rade. Uloze minimum novca u igricu (samo preurede GUI vec postojece aplikacije), sto je par stotina evra, i isto toliko, ako ne i manje u nagrade.

Onda ljudi pricaju o tome i dele informacije o brendu.

Za razliku od ovog dobrog primera, imamo Hondu, ciji PR poziva celokupnu javnost da testira vozilo. Ovako im se voizlo haba, trose se resursi u vidu goriva i zaposlenih, i u organizaciji rasporeda, i kao pratioci pri samom testu. Potpuno blesavo.

Autor Fordovac 04 Okt 2014, 12:53

Ovo nije Citroen, već nespretna kutija bez trunka mašte, proizvedena u Španiji i usmerena širokoj masi iz trećeg sveta koja, PSA računa, ne mari za dizajn.

Pa se onda pitaju zašto ih Kinezi spašavaju.

Autor CaMIRO 04 Okt 2014, 20:02

ЦаМИРО

Крајње си оштар у оцењивању дизајна Цитроена?!
Не знам каква су ти очекивања али за 13000 не можеш добити 500 л. и врхунски дизајн.

Штавише, не видим ко у том ценовном рангу може да му приђе?!

Autor Гагиба 04 Okt 2014, 22:33

Ovakav auto ne može biti naslednik ni legandarnog GS-a, ni "Spačeka", "Dijane", "Vize", pa ni AX-a, koji ako nije bio vizuelno radikalan je bar bio daleko najlaganiji automobil u svojoj klasi. Sva navedena automobila bila su tzv. "entry level".

"C-Elysée" me podseća na "Xsaru" po tome što je mašta odigrala ulog samo kada se biralo ime. "Xsara" je inače nastavila gde je stao dosadan ZX, dokrajčila je profitabilitet "Citroena" u Britaniji, gde distributer sem u slučaju HDI motora nije mogao da nađe nešto što bi odvajalo taj model od konkurencije pa su kupci naviknuti na velikim popustima.

Po čemu ova konzerva nosi ime "Citroen"? Gubitačna strategija u vreme kada Kinezi mogu ovakvo prevozno sredstvo da naprave za manje para.

Samo neka nastave u ovom pravcu, ne bih se kladio da će ih za 30 godina uopšte biti na tržištu, bar ne kao mass-market proizvođač.

Autor CaMIRO 06 Okt 2014, 03:39