
Luca di Montezemolo je na svojoj poslednjoj press konferenciji kao šef Ferrarija otkrio neke detalje vezane za budućnost ove marke.
Odlazeći Ferrarijev šef je tako izjavio da ovaj brend neće napraviti ni automobil sa četiri vrata ni SUV, već će nastaviti da se fokusira na dvovratne sportske automobile. Takođe je odbacio i glasine o mogućnopsti lansiranaja Ferrarijevopg motocikla.
Što se tiče nedavnih vesti o navodnom povećanju broja proizvedenih primeraka (koja sada iznosi oko 7.200 komada godišnje), budući šef Ferrarija Sergio Marchionne je izjavio da je zadovoljan sa sadašnjim nivoom proizvodnje i demantovao glasine da će povećati proizvodnju Ferrarija na 10.000 komada godišnje.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: https://www.facebook.com/Autemo
Koja im je rugoba FF onda ne razumem zasto ne sedan i SUV.
Ajde da se drze tradicije pa da ne rade ni FF, ovako...
Meni je ovo na slici lepse od FF-a.
Mada, posle F430 nije izasao lep Ferrari po meni.
Vidio sam ff u Podgorici i mogu reci da sjajno izgleda. Ni nalik fotografijama. Tesko je suditi o necem sto ne vidis uzivo. Ali ono sto me je ostavilo bez teksta je zvuk motora. V12 grmljavina.
@Pit,
Pogledaj redizajniranu Kaliforniju, po meni Ferari sa najlepsim detaljima.
http://www.netcarshow.com/ferrari/2015-california_t/1024x768/wallpaper_1c.htm
http://www.netcarshow.com/ferrari/2015-california_t/1024x768/wallpaper_27.htm
Ispravili su one cudne izduve koji su bili na prvobitnoj varijanti.
FF je koliko toliko "tradicionalan" buduci da je naslednik 456M/Scaglietti-ja.
Jest ruznjikav, ali cini mi se da je ne kupuju samo zbog izgleda vec i zbog odlicnog 4x4 pogona. Bar sam tako skontao par novinara, izmedju ostalog i Krisa Harisa.
mirko
Videh FF kod Juge :
http://www.autogespot.rs/ferrari-612-scaglietti-1/2013/11/03#img8
Ovaj baš.
Jednostavno, nije mi to to, grbavko za Ferrari.
Inače videh danas u gradu crveni 458.
UCS
Kalifornija je početni model Ferrarija, meni ponavljam posle F430, nijedan nije kakav bi trebao da bude Ferrari.
Realno, Lambo pravi mnogo atraktivnije i lepše modele u V12 klasi.
Počeli su da kopiraju i jure Lambo sa stilom, agresivnošću al im to ne leži.
Pogubili se, ne znaju ni sami šta hoće, sve im ispada čudno, najblaže rečeno.
Dva štopa, tri izduva, kao da je sklapan iz više različitih modela automobil, neskladno itd.
Ferrari mora da bude lep, skladan i elegantno-agresivan. Školski primer F430.
Meni su dva najlepša Ferrarija Enco i F430.
Lepi su i prethodnici F430, ta klasa mi je ogledalo Ferrarija, iako im je mnogo bolji V12 motor, ali govorim o dizajnu samo.
Ja takodje nisam oduševljen novim pravcem Lamba.
Ok, atraktivan je Aventador, kao i Huracan, ali ne svidja mi se što su skinuli neke najbolje detalje sa Murcie-a, kao i to što su nagrdili liniju Gallarda.
Sve u svemu, opet su dizajnerski uspešniji od Ferrarija i to prilično.
Ali svejedno, šta god i kako god da urade i naprave, prodavaće, jer se ljudi lože na ime, gleda im se kroz prste, šta god da urade ljudi će padati u trans vičući kako je savršeno, dok se manjim imenima i proizvodjačima, daleko više zamera čak i kad odrade mnogo bolji posao, pa im se za neku sitnicu "od muve slon napravi", dok jačima se prašta sve, nalaze se opravdanja, moralo je tako, "ima razlog zašto je to tak" itd.
Ja jednostavno gledam hladno, svidja mi se ili ne, to mi je jedini parametar.
I opet, najatraktivniji Ferrari ( izuzimajući LFR ) je 458, ni F12, ni FF, ni Kalifornija već ta klasa gde je Ferrari dizajnerski najubedljiviji rekao bih, a sa 458 i performanse su konačno dostojne imena.
LFR je takodje vraški brz, ali mi uopšte ne odaje utisak naslednika Enca i auta od milion + već kao 458 na steroidima.
Dok se Enco razlikovao iz aviona od F430.
Takodje, ime LFR mi je glupo do bola. :)
http://flatoutcombr.c.presscdn.com/wp-content/uploads/2014/05/laferrari-5.jpg
Kao naoštreni 458 ili Zagato 458 ili već neki tjuner kome je kao baza poslužio 458.