
Saradnja automobilske marke iz Štutgarta i kantautora iz Denvera počela je sa svetskom premijerom nove B klase uoči Mondial de l'Automobile salona automobila u Parizu, 1. oktobra ove godine.
Ryan Tedder, suosnivač i frontmen pop/rock benda OneRepublic, postao je novi brend ambasador za Mercedes-Benz. "Veoma smo srećni što smo novim modelom automobila osvojili muzičku zvezdu Ryana Teddera i što je on postao brend ambasador Mercedes-Benza. Poput imena naše automobilske kuće, i on predstavlja strastvenu kreativnost i dinamičnost, nepogrešivi stil i svetski uspeh", rekao Jens Thiemer, šef marketinških komunikacija za Mercedes-Benz automobile.
OneRepublic izveo je svoju novu pesmu I lived (Ja sam živeo) na Mercedes-Benz Media Night u Parizu. Nakon toga, I lived postaće ključni element kampanje za B klasu. Ova pesma koristiće se u seriji reklamnih spotova za novu B klasu koji će uskoro početi da se prikazuju.
"Mi smo snimali video na Red Rocks Amphitheatre u našoj matičnoj državi Kolorado, koja je na putu da postane najzelenija država u Americi. Električni automobil B Klasa veliki je korak u tom pravcu, a s obzirom na globalnu pozicioniranost Mercedesa, B klasa je jedini automobil koji smo stavili u taj video... bilo je savršeno", kaže Ryan Tedder.
B klasa Electric Drive igra vodeću ulogu u novom spotu za pesmu "I Lived". Video prenosi istinitu priču 16-godišnjeg Bryana, koji živi sa cističnom fibrozom. Mnogi pogođeni ljudi pate od poremećaja pluća i mutacija na ekstremitete - uključujući Bryana. Ipak, on je još uvek gospodar svog života, i radi ono što drugi koji boluju od iste bolesti nisu mogli ni da pomisle da je moguće. On uživa u životu i prkosi svim nedaćama. To je poruka koju OneRepublic žele da prenesu ovom pesmom.
Izvor: Netauto.rs
Foto: Mercedes