
Volvo Cars je u septembru 2014. godine isporučio širom sveta 44.491 automobil, odnosno 8,6 posto više u odnosu na isti mesec prošle godine.
To je sada već petnaesti uzastopni mesec u kome Volvo beleži rast prodaje. U prvih osam meseci 2014. godine Volvo je isporučio ukupno 339.200 automobila, što predstavlja rast od 9,2 posto u odnosu na isti period 2013. godine.
Kina je kao najveće tržište Volvoa prijavila u septembru isporuku od 7.342 automobila, što je za 28,4 posto više u odnosu na isti mesec prošle godine. Najprodavaniji model bio je XC60 crossover koga u stopu sledi „domaći“ S60L model.

U „rodnoj“ Švedskoj Volvo je prodao 4.987 automobila, 6,2 posto više nego u istom mesecu prošle godine. Pozitivnim prodajnim rezultatima doprinosi jaka potražnja za modelima XC i V serije.

Volvo je u septembru nastavio sa dobrim tržišnim nastupom i u ostatku Evrope, sa rastom prodaje od 11,6 posto u odnosu na prošlogodišnji septembar. Na nekoliko ključnih tržišta, uključujući Veliku Britaniju i Nemačku, zabeležen je dvocifreni procenat rasta prodaje. Volvo V40 je i dalje najprodavaniji model u Evropi, zahvaljujući vrhunskim Drive-E motorima koji nude sjajne performanse uz niski nivo štetnih emisija.
Sjedinjenje Američke Države su u septembru bile treće najveće tržište Volvoa sa isporukom od 4.667 automobila, a najprodavaniji modeli bili su Volvo S60 i XC60.
„Zadovoljan sam septembarskim rastom na svim našim glavnim tržištima; sve to dodatno ističe rast prodaje na celogodišnjem nivou. Ostajemo čvrsto na putu realizacije novog prodajnog rekorda u 2014. godini,“ izjavio je Alain Visser, stariji potpredsednik odeljenja za marketing, prodaju i brigu o kupcima pri Volvo Cars.
Volvo XC60 je bio najprodavaniji Volvo model u septembru sa 12.970 prodatih primeraka. Slede ga Volvo V40 i V40 Cross Country, za koje se odlučio 11.391 kupac. Treći najprodavaniji model bio je Volvo V60 sa 5.921 isporučenim primerkom.
Izvor: Automototrend.com.hr / PR Volvo
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volvo