home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Za 9 meseci prodato skoro 1,3 miliona Audija

Zaključno sa septembrom Audi povećava prodaju na globalnom tržištu već 57 meseci zaredom. Samo za prvih devet meseci ove godine prodaja je porasla za čak 10 odsto u odnosu na isti period iz godine pre.

Od početka ove godine do 30. septembra, Audi je prodao 1.298.650 automobila, a septembarskom prodajom od 159.950 automobila (najbolji septembar za Audi u istoriji), nemački proizvođač najavio je i dalje povećanje prodaje do kraja godine. Štaviše, ukoliko nastavi prodaju ovim tempom, Audi će na tržištu Severne Amerike (SAD, Kanada i Meksiko) prvi put u istoriji prodati 200.000 automobila u toku jedne godine. Rast se najviše osetio na kineskom, američkom i na pojedinim evropskim tržištima, dok je dodatno povećana prodaja SUV-ova.

Izvor: Proauto.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs / Audi



čitanja : 1416



Komentari

http://www.prnewswire.co.uk/news-releases/bmw-group-sales-growth-continues-in-september-278760651.html

evo podataka i za BMW.

do sad prodato 1.319.000.
od audija vise 30.000 komada,od mercedesa vise 130.000 komada.
zadnja 3 meseca u godini merc odradjuje dobro,audi slabije,BMW odlicno,vec se sad moze zakljuciti da ce i ove godine BMW bez ikakvih problema biti premium br.1.

Autor bmw series 8 10 Okt 2014, 09:34

Audi i sa solidno manjim brojem modela od konkurenata ima dooobru prodaju. Treba im novi A4, A5 i A5 Sportback, kao i Q5 i Q7, tada ce vec da budu tik uz Bmw, vodice se borba za br.1, ovako i ne cudi ovakav zaostatak za Bmw-om kad imaju toliko vec zastarelih modela.

Autor dusan 10 Okt 2014, 12:29

Dusan
I solidno jeftiniji, tj najjeftniji od sva tri i sa jeftinim modelom od 15000e koga nemaju ova dva.

Autor Pit 10 Okt 2014, 13:06

audi da ima modele poput x4,x6,a da nema a1 ne bi mogao ni da pridje BMW-u.
bila bi borba za drugo mesto sa mercom.u prevodu,da BMW ima 1 model poput audija a1,bila bi to nedostizna prednost(mada je i sad nedostizna).
prodaja serije 4 je usporila rast serije 3,x4 je takodje usporio rast x3,ali od 2at ocekujem odlicnu brojku jer tu nece biti kanibalizma ko sto je slucaj sa navedenim klasama.p.s. x5 odvalio.do oktobra 105.000 komada.

Autor bmw series 8 10 Okt 2014, 13:12

zar nije trebo audi 2012 biti broj 1 nesto im izgleda nije poslo za rukom

Autor nexus5 10 Okt 2014, 16:22

Neki trolovi a sa druge strane P.R.-ovi odredjenih kompanija su duze na blogu nego sto sam mislio :
e da, ovi novi audiji kao da su tjunirani "by swarovski"

Autor tom 01 Dec 2009, 12:19

Tacno tako, kad prodje neki audi ja se okrenem i dobro zagledam da bi video da li je prosao a4, a6 ili a8. I kad vidim da ima samo 2 vrata shvatim da je ipak bio a5. Sad su izbacili i a5 sa 4 vrata, tako da ce zabuna biti totalna. Nemam nista protiv led dioda ali kad su implementirane na neki drugaciji nacin od onog koji firsira audi (i mecka kod nove e-klase). I da, kad ih vidim na audiju zaista se pitam "sta je sad ovo", ali na engleskom. Nesto u stilu "what the f__king shit is this"

Autor Tom 01 Dec 2009, 22:00

Znate i sami ko je...

Autor Pit 10 Okt 2014, 17:49

Ako neki pak i dalje imaju nedoumice, da otklonim svaku sumnju :

bolji od 7ice , potvrdjeno

Autor hahe 01 Dec 2009, 11:45

evo covek kaze da je a8 potvrdjeno bolji od 7-ice. Da se potpisao sa "aha malo sutra" pa da shvatimo kao salu. BMW-ovi modeli nove generacije vise lice jedan na drugi nego u proslih 10 godina, ali ipak je svaki jedinstven na svoj nacin. Ovi bre audiji su stvarno copy/paste. Sa jednog modela uzmu, farove, sa drugog stop svetla, sa treceg bocnu liniju, i to je to. Trebate u danasnje vreme bas biti auto znalac pa identifikovati neki audi sa recimo 30 metara. Unutra izgleda ok, ali previse mi to deluje sportski da bi mogao da se nadmece sa S i 7.

Autor tom 01 Dec 2009, 12:16

Autor Pit 10 Okt 2014, 18:19

@bmw
Audi kada bi imao 'kupe' verziju Q5-ice jos vise bi razvalio iz razloga sto znamo kakav uspeh imaju sa Q5. Razmisli malo...
Ukloni A1, dodaj 'kupe' Q5-ice i novi q7 i nadomestice prodaju A1-ice na globalu, posto ces njih imati svugde, A1 nemas na svakom trzistu. Bmw ima auto u klasi Sitroena, Renoa, ima 2 seriju, ima 1-icu, novi modeli i opet nije previse ispred Audija. Ja ti kazem, Audiju fale nova A4, A5 i A5 Sportback, bice uz Bmw. Posto su to bas zastareli modeli, na to dodaj i novu Q7-icu. P.S
Bmw nema skup model sa pocetnom cenom kao sto je ima R8 V10, pa sta... I Mercedes i Bmw imaju vise modela u ponudi od Audija, tako da A1 ne treba ni da primecujete, da se ne brukate :))

Autor dusan 11 Okt 2014, 01:30

dusan
po koji put....jel ti znas zasto "razvaljuje" Q5? Zato sto je VW imao odavno mnogo fabrika u Kini tako da se sada u mnogima proizvodi Audi, i izmedju ostalog Q5 i A6, pa su ti modeli vise nego duplo skuplji od onih koji se uvoze. Eto razmislio sam. Dakle, to je jedan, jedini, i najjediniji razlog zbog cega. Pronadji podatke na netu. Negde sam skoro nabasao na Audi prodaju (pokusacu da pronadjem) i prodaja u Kini za Q5 je bila skoro 60% ukupne prodaje tog modela. Jel sad znas zasto?
A ovo dole si sve po fazonu - izmesaj karte, dodaj kec, uzmi damu....jel si ti normalan, nasmeja me u ove sitne sate:))

Autor toma 11 Okt 2014, 02:42

dule,ti mene ne razumes definitivno.evo,izaci ce sledece godine i a4 i q7 i videcemo kakvi ce biti rezultati.ja ti kazem da audi nema a1 koji kosta 15.000e ne znam dal bi mogao da se meri i sa mercom.
pricamo o premiumu,jel tako?aj da se ne lazemo i recimo iskreno,premium manje vise svi smatraju od serij3(a4) pa na dalje.uporedi prodaju 3vs a4, 4vs a5,5vs a6,6vs a7,7vs a8,x3vs q5,x5vs q7.JEDINO je q5 prodavaniji od x3,sve ostalo navedeno je na strani BMWa.
i opet kazem,BMW da izbaci konkurenta audiju a1 to bi znacilo jos minimum 100.000 komada,pa ti vidi koliko bi audi bio daleko.pa merc isto da izbaci jedan takav model bio bi bez problema u ravni sa audijem,stim sto merc realno odvaljuje sa skupljim modelima u odnosu na audi.

Autor bmw series 8 11 Okt 2014, 09:15

Дука

Ти понекад надмашиш самог себе!!!
Изведе неку теорију горе (нисам је баш помно анализирао, не замери) и на крају донесе закључак да занемаримо А1?!

Баварцима ништа не мења примећивали А1 или не али Мерц га итекако примећује јер да Фолцика није прстеновала Пола итекако би цупкала на трећем месту у дебелој Мерцовој заветрини.

Срећом у Фолцик имају тих конзервица а статистика је егзактна наука па онда неупућени понесени бројкама којекакве закључке доносе!!

Додуше и Мерц је преузео контра мере па је почео да пребројава комби возила. ;)

Е сад па на даље Очекујемо ко ће да повуче следећи следећи генијални потез у покушају да статистички заузме друго место. :)

Та борба ме подсећа на недавно светско првенство у кошарци. У старту се зна ко је први а ви остали можете да се......борите између себе! :))

Autor Гагиба 11 Okt 2014, 11:58

Gagiba
" јер да Фолцика није прстеновала Пола итекако би цупкала на трећем месту у дебелој Мерцовој заветрини."
Hahahaha. :)))
Срећом у Фолцик имају тих конзервица а статистика је егзактна наука па онда неупућени понесени бројкама којекакве закључке доносе!!
Znamo barem kako stoje stvari kod najskupljih modela. ;)

Autor Pit 11 Okt 2014, 12:22

Пит

Тренутно Мерц. Онако лаганезе.
Е сад очекуј фронтални напад од стране Бавараца у наредним годинама. :)
Ако убоду следећу серију 7 ситуација ће бити више него натегнута. :)

Autor Гагиба 11 Okt 2014, 13:29

Gagiba
Haha, znaš i sam kakve su šanse, da ne pričam ništa. :D

Autor Pit 11 Okt 2014, 13:47

kod najskupljih modela(od serije 5 pa na vise) jedino je s klasa prodavanija od serije 7(nova 7 izlazi krajem sledece god pa cekamo 2016 da vidimo da li ce biti kakvih promena),5vs e klasa,5 prodavanija,6vs cls,6ica prodavanija,x5 vs ml,x5 prodavaniji.
sve je jasno kao dan ko je najdominantniji u premium segmentu.a svako ima pravo da laze sam sebe,nije zabranjeno(tu mislim na duleta jer pokusava nemoguce).

Autor bmw series 8 11 Okt 2014, 14:37

bs8
Najskuplja nije ni 5-ca ni E klasa kad počinju od pola cene u odnosu na S klasu.
S klasa je u startu skuplja oko 10 000 u odnosu na 7-cu i A8, ali to je i dalje ne sprečava da bude daleko prodavanija.
Verovatno je tu negde kao A8 i 7-ca zajedno sa prodajom. :)

Autor Pit 11 Okt 2014, 14:43

pa jedino je jos taj segment ostao.mozda i najvise zahvaljujuci tradiciji.ali postujem.s klasa je br 1 u toj klasi.za sada.kao sto je serija 6 u svojoj,serija 5 u svojoj,serija 3 u svojoj,x5 u svojoj...

Autor bmw series 8 11 Okt 2014, 15:45

bs8
Evo u Evropi :
http://left-lane.com/european-sales-2014-h1-premium-large-car-segment/
Procitaj dobro tekst.
Sto se tice S klase :
http://left-lane.com/european-sales-limousine-segment-2014-q1/

Last year, Mercedes sold 80,300 S-class vehicles globally compared with 59,200 for the BMW 7-Series and 38,600 for Audi's A8.

In 2008, S-class sales were more than double those of the 7-Series and more than four times those of the A8.

Autor Pit 11 Okt 2014, 16:07

pit,to ti je isto kao da poredis koliko je npr serija 3 bila prodavanija od c klase prosle god kad je c bila na zalasku karijere:).verovatno vise par stotina hiljada komada je bila razlika.videcemo kad izadje nova serija 7 kako ce se odvijati situacija.
p.s.nemoj i ti ko dule.u kini ovo u nemackoj ovako,u paragvaju ovako...pricamo o prodaji modela u celom svetu.BMW se razlikuje od drugih po tome sto ni na jednom trzistu nije slab,kao npr merc na kineskom ili audi na americkom.

Autor bmw series 8 11 Okt 2014, 16:26

Malo za neupucene,Merc je odavno presisao Audi,i za sada ozbiljno preti Bmw-u,tako da ce brkina zamisao da Merc opet bude no.1 po prodaju biti i pre 2020 kao sto je zvanicno objavio.Merc ozbiljno napreduje iz godine u godinu,a jos treba da izadje brdo modela.
http://www.autoevolution.com/news/mercedes-breathing-down-bmws-neck-in-worldwide-luxury-sales-rankings-87588.html

Autor Gagi 11 Okt 2014, 16:39

bs8
Evo malo pogledah, "naterao" si me. :)
Na domaćem terenu tri proizvodjača, najviše se prodaje MB.
U Kini Audi ubedljivo.
U Kini je u stvari i prednost koju prave u odnosu na MB.
"China

China has been the big growth market for all three premium German manufacturers in recent years. Here Audi remains the clear leader, with 316,945 units sold in the first seven months -- an increase of about 46,000 units equal to 17 percent growth. Second place BMW grew in volume terms by a similar amount, about 45,000 units, representing a 22 percent rise, lifting its seven-month sales there to 245,558.

Mercedes showed the most dramatic growth in China over the period with a 34 percent gain. But in China Mercedes is coming from well behind and that increase equated to about 40,000 additional units, bring its seven months total to 156,843."
Ovo su rezultati za prvih 7 meseci.
U USA Audi je skoro 100 000 iza MB-a i BMW-a.
U Evropi Audi najviše proda :
Europe

In Europe, Audi sold 474,000 units in the first seven months this year, up 7 percent on last year. Mercedes ranks second with a 30,000 increase in units sold to 411,178, but up 8 percent because it is working off a lower initial base. Against these two, however, BMW lost ground. It sold a total of 396,066 units in Europe, an increase of 6 percent, or of about 22,000 units, over the same period last year.
Inače pogledaj u Americi :
http://www.goodcarbadcar.net/2014/05/usa-best-selling-luxury-vehicles-april-2014-sales-figures.html
E klasa je skoro duplo prodavanija od 5-ce.
Tako da je ta razlika jedino u Kini.
U Evropi su bara-bar 5-ca i E.
Mogao si da pročitaš statistiku tamo, 300 kom u korist 5-ce za prvih 6 meseci, s tim što je od Marta E konstantno prodavanija izuzev Juna gde je prodata jedna više 5-ca od E klase. :)

Autor Pit 11 Okt 2014, 16:54

bs8
Jeste u Kini gde je u zaostatku za Audijem skoro 100 000 kom.
Ali treba pogledati ko kome diže prodaju, Mercedesu S klasa, BMW-u 3-ka i X5, Audiju A3 i Q5. :)
Kao što rekoh, najveća razlika se pravi u Kini.
Očigledno da im nešto ide na ruku, pogotovo Audiju, ne znam njihovo tržište, možda cene, možda propisi.
Kao kod nas što propisi više idu na ruku BMW-u i Audiju zbog poreza na preko 2 000ccm , a MB-u su 200, 220 i 250 cdi 2143ccm.
Audi i BMW imaju 2,0 motore, ali ajde mi smo malo tržište pa da zanemarimo.
Mislim da je i u Italiji slična situacija, ako nije čak ta granica i sišla sa 2,0.

Autor Pit 11 Okt 2014, 17:06

Гаги

Е лепо што нас упути...

А како се манифестује то одавнашње прешишавање, дедер појасни мало нама неупућенијима.

Autor Гагиба 11 Okt 2014, 17:25

Пит

Објашњавао је тома недавно Фолцикине позиције у Кини.
На време је отворила тржиште и сада убира плодове добре анализе.

Али неминовност је да ће тржиште у догледно време извршити нивелацију и регулисати продају сходно успешности направљених модела.

Мерц је тако изгубио доминацију упоредо са падом атрактивности производа.

Ево га зато сад снажно напредује од када су провалили да онај фар са Актроса добро чучи на лимузинама... ;)

Autor Гагиба 11 Okt 2014, 17:36

pit,BMW su gotovo svi modeli najprodavaniji u klasama u kojima nastupaju.ne znam sta nije jasno.ponavljamo se,dosadjujem(o) ljudima.merc prodaje samo s klasu vise od serije 7(jer je srija 7 na zalasku karijere) i to je to.pusti evropu,domace trziste,ameriku,kinu....GLOBALNO,BMW nece jos dugo imati bliskog pratioca.
vracamo se na pocetak.da BMW ima neki autic poput audija a1,nikome vise ne bi bilo interesantno pratiti prodaju premium brendova.
p.s.drago mi je sto si proguglao malo,da proucis materiju :).

Autor bmw series 8 11 Okt 2014, 17:39

gagiba,nije far aktrosa u pitanju,nego sprinteri :)
ako budu ubacili kamione ode BMW na mesto br.2 :))))

Autor bmw series 8 11 Okt 2014, 18:23

Gagiba
Moguće da je to što su prvi ozbiljnije "napali" Kinu.
bs8
Hehe, vadiš se na Kinu, ok. :)
Znali u USA bolja E klasa a u Kini 5-ca. :)
Može bmw da ubaci "A1", ali ne može nekog ko će da pobedi S klasu.
MB takodje ima i GL, G klasu, SL, S kupe, AMG GT.
Da nema Kine, bilo bi MB, BMW, Audi.
Srećom po bmw i Audi, tu su komuništi. :)

Autor Pit 11 Okt 2014, 18:43

@Gagi
Tacno tako,Merc napreduje sve vise i vise,za razliku od rivala koji moraju da ubacuju elektricne sparave koje su se pokazale uzasno.
http://www.worldcarfans.com/114101082653/bmw-i3-rex-bombs-with-consumer-reports-can-experience

Autor Vlax 11 Okt 2014, 19:16

Rece pit da S klasa Mercu dize prodaju i brojke i ostade ziv:)
Pa da se prodaje i duplo vise nego sto se prodaje, opet bi kaskali za vodecim.
Kod BMW-a prodaju dizu pre svega serija 5 i X5. Trojka je uvek bila dobra. Petica ide na skoro 400.000 komada godisnje. X5 i X6 ce da dobace preko 200.000 komada. Mercedes i audi u Nemackoj su ispred BMW-a samo iz dva razloga: B klasa i A3 sedan/sportsback. Ali od oktobra pocinje serija 2AT, tako da mislim da se i njihova dominacija u Nemackoj polako blizi kraju. Inace, S klasa je profitirala iz situacije da je jedini novi auto u toj klasi. A8 nikada nije ni bio ozbiljan igrac, a serija 7 se pojavljuje za manje od godinu dana, dok cemo slike na netu videti za 5-6 meseci. Ne zaboravite i da je serija 4 za prvih 9 meseci prodata u preko 80k komada.

Sto se tice bliske buducnosti, kada je u pitanju trziste, mercedes je sve ispucao u ovim visoko tiraznim klasama: A je dosta noviji od serije 1, GLA je potpuno nov, CLA je nov auto. Ostao im je samo jos CLA shootingbrake. Nemaju oni sta vise. Cak se i C karavan prodavao u septembru. Kod BMW-a u tom segmentu, stize potpuno novi 2AT, za nekoliko meseci restilizovana serija 1, za manje od godinu dana restilizovana serija 3 i potpuno novi X1. Game over!

Autor toma 11 Okt 2014, 20:10

Gagi, Vlax
Vi ste nasa buducnost. Blago Srbiji na takvom podmlatku:)

Autor toma 11 Okt 2014, 20:47

pit,zasto mislis da je kina "manje vazno" trziste od amerike?svi su se okrenuli ka istoku.ameri i evropa su prezasiceni u svakom smislu.i ovo sto se desava u americi je sve vestacki.videcete za 3,4god na sta ce liciti americko trziste.evropa isto tapka u mestu.

Autor bmw series 8 11 Okt 2014, 20:47

@toma
Pa sta ako Audi ima fabrike u Kini? Ima ih i Bmw ima ih i Mercedes! Pa ajde sad Bmw je prodavaniji kao i Mercedes u USA zato sto imaju fabrike, a Audi nema?! Sa time smaras iz razloga sto da auto ne valja, nema dizajn itd ne bi se prodavao iako se proizvodi u doticnoj zemlji. Q5 je globalno najprodavaniji u svojoj klasi sto mene i ne cudi, auto dominira pored konkurenata zeleo da priznas ti to ili ne. Ja sam vam rekao, Audi ima dosta zastarelih modela, A4, A5 i A5 Sportback, A4 se svakako vidi da je zastareo dok A5 se drzi jos fejsliftom koliko toliko, ali su potrebni novi modeli sto pre, pa onda Q7, Q5 je i dalje ok ali je i tu potreban novi model. Ti kazes stize restilizovana serija 3, Game over! A, ovamo ne prihvatas da neki konkurenti tek treba da izbace nov model posle mnogo godina nego se hvatas zato sto imaju fabriku u Kini!? Znamo dobro koliku ulogu igraju kod nemacke trojke modeli A4, Bmw 3, C klasa, tako da Audi ima mnogo da dobije na novoj A4, takodje i na novom A5 Sportback koji je odlicno prosao na trzistu.
@Pit
Nije sporno za to sta je S klasa u toj klasi. Ali da kazes kako S klasa igra znacajnu ulogu u prodajnim brojkama kod Mercedesa?! Ne, znacajnu igru igra CLA, C klasa, A klasa, ti skuplji modeli samo 'dodaju', kao kod svih proizvodjaca. Ja sam vam rekao, uklonite A1 dodajte novi A4 kada stigne, A5 Sportback, Q5 i neka naprave 'kupe' Q5-ice i videcete sami da nece biti previse bitne brojke A1. Takodje po 100 put kazem, A1 jeste model od 16.000, ali je taj auto u toj klasi premijum razumes, automobili tog tipa su 8, 9 000, on je 16.000 i to je skupo za takav auto. To ce reci svako realan...

Autor dusan 11 Okt 2014, 21:14

bs8
Ne mislim, zapravo grešiš, jedino "zatvoreno" odnosno limitirano tržište je Kina !
Zamisli koliko bi se tek automobila tamo prodavalo da ne limitiraju prodaju novih automobila, odnosno registaciju istih i pritom još uslovljavaju kupovinom odnosno saradnjom sa jednim domaćim proizvodjačem.
U Americi toga nema, ni u Evropi.
Nego, pretpostavljam da smatraš da je bmw bolji od Audija, pa te pitam kako onda objašnjavaš to što u Kini Audi proda oko 70 000 kom više od bmw-a ?
Na Evropskom tržištu proda skoro 80 000 kom više.

Autor Pit 11 Okt 2014, 21:32

inace,kad vec pominjes amg gt to je to od merca za neko duze vreme:

http://www.moto.rs/mercedesbenz_amg_navodi_da_nema_razvoja_hiper_automobila-pc-49463.i

Autor bmw series 8 11 Okt 2014, 21:35

toma
Ne kažem to ja :
http://www.bloomberg.com/news/2014-08-08/mercedes-s-class-helps-july-sales-beat-gains-at-audi-bmw.html
Kod Mercedesa najveći rast prodaje ima S klasa.
Naravno da ona ne može da se proda u količinama kao auto od 30 000, ali kod Mercedesa ona ima najveći rast prodaje a ne serija 3 i A3. :)
I da u pravu si, S klasa će verovatno i više nego dvostruko zabeležiti prodaju.
Dakle za one sa jeftinijim ulaznicama, govorim o tome ko kod koga ima najveći rast prodaje, kod Mercedesa je to S klasa, a kod ostalih jeftiniji modeli.

Autor Pit 11 Okt 2014, 21:39

bs8
Pa da, fokusirali su se na ono što će se više prodavati.
Svakako da bi zanimljivo bilo tako nešto videti, ali prokleti profit im je vodilja.
Hiperautomobili više koštaju nego što zaradjuju, ali mislim da brend kao što je Mercedes bi trebao da priušti sebi takav luksuz, jer sigurno to može. BMW se povukao iz F1, MB je ostao, takodje puno košta to, ali guraju.
Mogli bi i ovo da guraju i novu liniju Majbaha.
Što se AMG GT modela tiče, kad već konkurišu 911-ci, trebali bi da ponude i 4-matic opciono, kao i jaču verziju od S modela.
Znam da spremaju BS seriju, ali mislim da im je propust što ne nude 4 matic opciono, kao i za C63 novi.
Što se hiperautomobila tiče, nema pogodnijeg trenutka za to kad je u pitanju MB.
Dominiraju u F1, sad bi im bio pravi trenutak, ali kao što rekoše, bitniji im profit.
Nego kad im je već bitan profit, trebali bi da se ugledaju na bmw, da nude 4x4 pogon u jeftinijim verzijama, kao i snažnije dizel i 4 matic verzije.
BMW ima najbolju ponudu slabijih modela uz X drive, kao i snažnijih.
Mercedesu fali 3,0 biturbo dizel.
Kao i 220 cdi $ matic recimo, pošto bmw nudi 2,0xd.
Imaš i 3,0 biturbo xd.
To mi se svidja kod bmw-a, što nudi najširu ponudu i varijacije na temu.
Takodje mi se svidja što odvajaju kupe i limuzine ponudom motora i što recimo nema ispod 4,0d za 6-cu.
MB tu kaska, ne znam šta čekaju sa 3,0 biturbo dizelom, 420 cdi su povukli vrv jer se slabo tražio.
Što se tiče top verzije dizela, tu ipak Audi nudi najbolji agregat 4,2 V8 biturbo ( po mom mišljenju ).
Samo ni Audi ne nudi širok spektar opcija kao bmw.
Recimo nemaš A8 3,0 biturbo.
Ne znam imaju li 2,0 kvatro dizel u A6.
Restajling A8 4,2 tdi ( 385 ks ) ide 4,7 do 100. :)
Kad su dizel limuzine u toj klasi u pitanju, najbolje performanse. MB nudi samo 350 cdi, ko hoće jače performanse, mora 500 da izabere, što odma smanjuje broj kupaca. 3,0 biturbo im fali baš.
Takodje CLS-u bi legao taj motor, kao D na nošu. :)

Autor Pit 11 Okt 2014, 22:18

pit,uvek ce biti timova koji izvode bolje slobodna bacanja,trojke,imaju vise skokova u napadu/odbrani,ukradeih lopti...i suprotno,ali kad se sve sabere i oduzme,na kraju se gleda rezultat.najbolje bi bilo sad da BMW proda najvise kola na svakom trzistu...nije realno.
s klasa ima najveci skok jer je nova.i BMWu x5 skok oko 40%.i 7ica nova kad izadje bice ogroman skok.to je normalno za nove modele.

dule

kako da se doda novi a4 kad ne postoji?q7?ja ti opet kazem,oduzmi BMWu sve modele koje audi nema a audiju oduzmi a1 pa vidi kolika ce razlika biti.mnogo veca nego sad u korist BMWa.

Autor bmw series 8 11 Okt 2014, 22:30

Bs8
Kad se radi o Audiju i BMW-u, uzmi pridodaj Mini i eto realnog poredjenja sa Audijem.

Autor Pit 11 Okt 2014, 22:52

@bmw
Ja ti kazem nemoj da si nerealan kao toma. On prica i govori koliko ce Bmw tek da se odlepi od ostalih kada stigne FEJSLIFT 3-jke i 2AT itd, a ovamo spominje A1, a nece da kaze sto tek posle toliko godina treba da stigne novi A4 pa novi A5 Sportback, pa Q7 pa nova Q5-ica. Kao da fejslift ce mnogo toga doneti na prodaji kod Bmw-a, kod Audija nece igrati ulogu novi A4. Ih, ih...Ja jos jednom kazem, ne sto sam fan Audija ali A1 je skup auto za tu klasu, ti mali automobili kostaju po 8, 9.000, on kosta 16.000 sa nekim 1.2 motorom. Njega da uzmes dizela bez neke opreme ti treba 20 soma. To je po meni skupo ako gledam sad na neku kupovinu recimo. Pa samo LED da mu nakacis 2.500e, a iskreno video sam mnogo A1-ica i 90% njih je imalo LED. Bmw na Nemackom trzistu sa i modelima nudi 19 modela, a Audi 15 sa R8-icom. U USA Audi nudi 12 modela sa R8-icom, Bmw sa i modelima 17 modela u USA. Audi i u Kini ima 3, 4 modela manje od Bmw-a u ponudi, pa prodaje mnogo vise. Ma sve neke brojke ko da je pa bitno, gledajte kako se vama gleda bitno da je svakom lepo :D

Autor dusan 12 Okt 2014, 01:49

dule,sve si u pravu.odustajem.

Autor bmw series 8 12 Okt 2014, 09:10

Dusan
Ti nikako da shvatis da nije poenta to sto je A1 skuplji od Fiata 500 i Opel Adama ( od Minija ne znam ), vec je poenta sto Audi u ponudi ima auto od 16000 a bmw i mb nemaju. Ja nijedan do sad A1 nisam video sa LED farovima, jedino ako mislis na pozicije samo a ne full LED far. Stoji to da ce vise doneti novi nego restajling modeli.
A kad vec pominjes Mercedes kako ima A klasu pa ne moze da se meri sa nekima, onda moras da budes dosledan pa da kazes da ne moze Porse da se meri sa Ferrarijem i Lambom, McLarenom jer ima Boxter i sl. Da ne moze R8 da se meri sa i8 jer imaju A1.
Uporno bezis od sustine ponavljajuci ko papagaj kako je A1 skup. Kao da nije Fiat 500 skup ili Adam. Ali kad ga poredis sa A klasom ili serijom 1, onda je jeftin. Doduse ti i za Boxter kazes da je skup, a valjda je California jeftina. Mnogi su skupi, ali kad vec poredis prodaju, onda ne mozes da poredis babe i zabe, nikako to da shvatis.
Poredis prodaju Audija koji ima A1 od 16 000 sa Mercedesom kome je najjeftniji auto 50% skuplji. I onda kazes Audi pozeljniji, bolji, hit ! : )))
A to sto S klasa se proda mnogo vise od A8 ( 2008-e 4 puta više ! ), to nije bitno, Audi proda djuture vise komata A1 , A3 i Q5 ( za koji si se uhvatio ko pijan plota jer je jedini iole skuplji Audi koji ide ), i zato zakljucujes da je Audi bolji. : )))
Jos da prstenuju VW UP, bice ti privlacniji i bolji od bmw-a. : )))

Autor Pit 12 Okt 2014, 11:45

@Pit
Pa imao je i Merceeeedes auto od 16000, ali se okretao na testovima pa su morali da mu ubace ESP :D Boxter jeste skup, pogledaj njegovu cenu, pa pogledaj cenu X4, a Boxter jos manji roadster pa posle dodji i kazi kako nije skup. Shvati da S klasa ima takav skok u prodaji zato sto je to skroooz novi model i naravano da je veliki skor i da je prodaju dosta...Videces i skok prodaje kada izadje novi Q7 ili A4, A5 Sporback.

Autor dusan 12 Okt 2014, 12:05

dusan
Pa ima i Porse auto od preko 700 000e pa mu otpada osovina i samozapaljuje se. :)
Imao si A2 koji nije prosao, cisto da te podsetim.
Inace ima Porse i GT3, kojim porucuju vlasnicima da se ne voze da se ne zapale. :)
A MB ubacio ESP u A klasu i resio problem ( davno ).
A sta cemo sa ovim "piromanima" ?
S klasa ima toliki skok jer su razbili sa novim modelom.

Autor Pit 12 Okt 2014, 12:43