home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW i3 REX model je u velikoj meri u senci svog potpuno električnog rođaka, ali ovaj model se vratio u vesti iznenada ne baš iz dobrog razloga. Naime, tokom nedavnog testirana od strane Consumer Reportsa pojavio se potencijalni bezbednosni problem koji se javlja kada je baterija gotovo prazna.

Tada vozilo počinje da koristi svoj benzinski motor za proširenje opsega kretanja. Prema navodima publikacije, jedan od test vozača je pokušavao da pretekne kamion na autoputu sa dve trake kada je vozilo iznenada počelo da gubi snagu. Kako navodi ovaj magazin, kada imate u susret dolazni saobraća i pretičete, gubitak snage nije nešto što biste želeli da vam se dogodi. Publikacija otkiva da je u tom slučaju vozilu trebalo mnogo duže vremena da ubrza do 100 km/h u odnosu na uobičajenih 7.5 sekundi. Naime, kako se navodi i3 je čak 27 do 40 sekundi ubrzavao u takvim situacijama. BMW je upitan za komentar objavio da kompanija radi na seriji unapređenja koja će biti dostupna narednog proleća.

Izvor: Moto.rs



čitanja : 1187



Komentari

Zavera?

Autor mile antena 12 Okt 2014, 08:05

Ne bi ostavio komentar, ali pošto toma samo pljuje po ostalim temama, moram da se našalim malo.
" jedana od test vozača je pokušavao da pretekne kamion na autoputu sa dve trake kada je vozilo iznenada počelo da gubi snagu. Kako navodi ovaj magazin, kada imate u susret dolazni saobraća i pretičete, gubitak snage nije nešto što biste želeli da vam se dogodi. Publikacija otkiva da je u tom slučaju vozilu trebalo mnogo duže vremena da ubrza do 100 km/h u odnosu na uobičajenih 7.5 sekundi. Naime, kako se navodi i3 je čak 27 do 40 sekundi ubrzavao u takvim situacijama. "
Pa dobro, kao da je bitno kad obilaziš kamion. :)
E sad, ubedjen sam da će toma naći opravdanje, kao što reče da je Fetel namerno bio loš, verovatno bmw želi da i3 iznenada gubi snagu. :D

Autor Pit 12 Okt 2014, 08:17

Kad god pompezno najave neki nov auto desi se nesto uzasno po proizvodjaca. Ja bih to nazvao Titanik kletva

Autor Nidza 12 Okt 2014, 08:58

Ako dobro razumem, pre oko 40 godina je bolje ubrzavala mecka w123 sa motorom 240 D i automatskim menjacem? Besna sportska masina za ovaj BMW?

Autor moron 12 Okt 2014, 10:11

Šta drugo reći, osim da je i3 igračka namenjena bogatim. Tako ga treba i posmatrati, a BMW treba da se stidi svog proizvoda.
Trebali su da napišu na njemu "opasno" ili da se po potrebi pali takva lampica na instrumental tabli, ne manjih dimenzila indikatora 10X10cm.

Autor velosiped 12 Okt 2014, 11:28

U uputstvu i piše da prilikom korišćenja generatora el. Energije pri čemu je baterija ispod preporučenog minimuma automobil nema punu snagu, što je i logično jer bi jednom jakim ubrzanjem auto potrošio više struje nego što može da proizvede agregat. Dakle ovo je vrlo specifična situacija. Jedino što je ovde katastrofalno je to što se takva informacija ne prikazuje na ekranu ispred vozača.
Smešno mi je kad pročitam komentar da BMW treba da se stidi svog proizvoda koji ceo normalan svet posmatra sa divljenjem.

Autor Vts 12 Okt 2014, 12:16

Ma sta kazete!?! Elektro auto ide slabo sa praznim baterijama? Nemoguce!

Autor toma 12 Okt 2014, 12:19

toma
Ma vazno da si ti nama nasao opravdanje. :)))
Onda lepo nek izbaci na bordu "parkirajte sa strane dok auto ne bude sposoban za voznju". :)

Autor Pit 12 Okt 2014, 12:45

pit
aj necu se osvrtati na to sto zadnjih 48 sati imas neodoljivu potrebu i opterecenos da me prozivas i citiras, ali jednu stvar ne razumem - da li tebi kad nestane goriva pise: "parkirajte sa strane dok auto ne bude sposoban za voznju":(
Ti dakle ne razumes tehnologije za 21. vek, pa bi ti bilo pozeljno i da se ne pojavljujes na tim temama. Za tebe je nesto ovako:
http://www.dodaj.rs/f/M/4i/3OOrQEak/dsc3088.jpg
http://www.dodaj.rs/f/x/Lr/4aKDvBa3/dsc3113.jpg
http://www.dodaj.rs/f/1q/OM/3ioWovtb/dsc3174.jpg
http://www.dodaj.rs/f/3I/5X/4U5QyDZS/dsc3320.jpg

Ti se tu snalzis ko riba u vodi.
A ovo:
http://www.dodaj.rs/f/19/5m/4BeRhCn1/dsc2937.jpg
http://www.dodaj.rs/f/3h/nh/3aWJTVor/dsc2944.jpg
http://www.dodaj.rs/f/1V/HK/1LwWZJNu/dsc2957.jpg
http://www.dodaj.rs/f/1h/HB/jKM0HFv/dsc2947.jpg

je za tebe vec nesto nelagodno. Nisi na svom terenu, mirise na buducnost.

Autor toma 12 Okt 2014, 15:46

Normalno je da nestankom energije baterije u ovako koncipiranim vozilima, dolazi do naglog pada snage.
i3 nema hibridni pogon. Glavni i jedini pogon je elektricni a za prvu pomoc je zaduzen agregat male snage.

BMW i3 ima odlican info menagment koji jasno pokazuje stanje baterije kao njene mogucnosti u svakom trenutku.

Test vozac je ocigledno ovo zanemario.

Autor vojvoda 12 Okt 2014, 17:40

vojvoda,mene ne cudi da ne znaju ljudi koji se nisu preterano pretrgli da saznaju nesto vise o i3rex-u,nego me cude ti novinari kojima je ovo iznenadjenje i tek sad o tome pricaju,a autu je vec godinu dana na trzistu.izmislili su toplu vodu...

Autor bmw series 8 12 Okt 2014, 18:00

toma,pit,snimite tekst,posebno obratiti paznju na zadnji pasus :)

OST.com
880 miles on the clock (see delivery thread). Since I was originally expecting the car in Feb/March and winter is quickly approaching I had some catching up to do. Here's some observations. The MPG for those 880 miles was 35.1. That is with the dealer not charging the car and not charging anywhere, gas only for those miles.

Couple of things. Before you do anything else, turn on "Prefer Expressways" or something similar in the Nav Options, or the Nav system will take you over the river and through the woods in an attempt to achieve the "fastest" route, even if that means selecting a winding 45 mph back road that shaves a minute off staying on the interstate 3 more exits.

There's a lit box with "AUTO" on top in the climate display, with a bar with five positions. I thought this was telling you what speed the fan was running in auto, but it's how energy intensive you want the Auto setting to be.

Don't switch driving modes right before you move from a stop, say at a red light right as it changes to green. There is a good 2-3 second pause when stationary when the car changes to a different mode, it's instant and unnoticeable when moving but jarring right as you're pulling out.

Turn off "Sport" when entering a parking lot/parking. For two reasons: One, Sport makes the car very aggressive from a standstill. Lunging towards a spot with a high curb is no fun. Two, if you go to make a multi point turn, pushing forward on the stick while in sport doesn't put the car in reverse...it will only go into reverse if it's in the non-sport position.

The speed limit reading camera is going to ruin me in other cars. As is the "gods-eye" camera when parking.

The bluetooth audio is the best implementation I've come across. The stereo is excellent.

The trunk is big enough for a overhead bin roller carry-on suitcase and not much else. The back seat is your trunk for everything else.

I'm 6'0" and can't sit in the back seat without breaking my neck/turning my head to a 45 degree angle. And even then it wouldn't be comfortable with my broad shoulders. It would be tight for a 5' person, kids are probably fine.

The switch to lean the seats forward is in the back of the headrest.

I've filled up twice and haven't had any issues with the gas release. Took 5-6 seconds one of those times but that was it.

Getting in and out is a challenge for anyone not used to wide sills for unconventional doors on cars (which is pretty much everyone), but I don't find it an issue...but most people probably will. My girlfriend loves everything about the car except having to "crawl" out of it.

GOOD LORD, The attention. I don't know if I could take the level of attention this car gets if the SLS hadn't been my training wheels for people staying in your blind spot, riding your tail, or merging in front of you for pictures. I was approached by at least 5 people at EVERY gas station I stopped at, sometimes more...and that isn't an exaggeration. At one point on a highway with three lanes per side, there was no traffic in front of me because the three cars in the three lanes behind me were all taking pictures and blocking traffic. If you aren't used to it, IT WILL GET OLD FAST. Don't expect to go anywhere without a conversation at some point. People yelling at you from their cars. Basically, people go crazy when they see it

Autor bmw series 8 12 Okt 2014, 18:07

zaboravio sam da napomenem.radi se o BMWu i8:

http://bmwi.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1043526

Autor bmw series 8 12 Okt 2014, 18:52

consumer reports su uvek bili smesni mediji, znaci njih u americi bas niko ne uzima za ozbiljno kad je rec o autima. oni rade testiranje svega - od toalet papira pa do auta, ali za ove vece stvari niko ih ne cita.
drugo, u americi jako malo se radi prestizanje da se predje u liniju u kojoj je dolazni saobracaj, ja mogu na prste jedne ruke da izbrojim koliko puta sam prestizao u takvim situacijama u ovih 15-16 godina koliko zivim u americi. gotovo svi putevi imaju vise od 2 trake, a i kad nema retko se prestize, jednostavno se vozi sporije za autom koji usporava saobracaj. tako da ce se desiti ovako nesto sta consumer reports tvrdi tj. da ce vlasnik i3 krenuti da prestize i da ce izgubiti snagu i zbog toga zavrsiti u sudaru - sanse su vece da ce avion pasti na i3 nego da ce se desiti to sta consumer reports tvrdi da se moze desiti

Autor mile antena 12 Okt 2014, 22:06

bmw series 8
hehe, pa znam sve to iz zadnjeg pasusa iz prve ruke. Video sam ga vise puta, i stvarno ljudi pokusavaju iz auta da ga uslikaju. Iz Ljubljane ka Minhenu preko Austrije, oko 50km pre Salzburga, vidim iz daljine i8, krstari autoputem oko 130kmh, i lik u levoj traci pored njega se vozio nekih 15-tak sekundi, pretpostavljam da ga je slikao. Posle sam ga video 2 puta u Nemackoj na autoputu, jednom u Kelnu na semaforu i u BMW Weltu. U BMW muzeju je originalni VED koncept, koji je preteca i8. Napisao sam ovde pre nedelju dana, ono sto vidite na slikama kada gledate i8, samo je 20% od onoga sto vidite kada uzivo stanete pored njega. Izgleda neverovatno....trenutno ni jedan auto ne moze da mu se priblizi po izgledu. Ok, znam, znam, ima nekih koji smatraju da auto nije lep ako nema izduve precnika 30cm.....tako da su to jedini kojima ovaj auto nije lep:)
Sto se tice poredjenja sa R8 - nebo i zemlja. R8 pored i8 izgleda ko nedonosce....:)

Autor toma 12 Okt 2014, 22:07

Rezervni, benzinski agregat, ciji je zadatak da dopunjava baterije, ima funkciju da zameni mesecnu preplatu kod slep sluzbe. Nikako za preticanje i testiranje performansi.

Test vozaci, pre nego sto sednu u jedan savremen automobil, poput BMWa i3, trebali bi procitatu uputstvo za upotrebu, ako uopste umeju da citaju.

Autor vojvoda 12 Okt 2014, 22:09

@bmw series 8,
slazem se u potpunosti za to da privlaci veliku paznju. nedavno sam bio na jednom velikom auto show. pored i3 je bio parkiran m6 gran coupe od $140,000, a nekih 10-ak metara dalje gomila novih i klasicnih ferrarija. niko nije gledao u nijednog od njih, svi su samo gledali u i3

Autor mile antena 12 Okt 2014, 22:28

mile antena,ljudi su se mozda i prezasitili ss automobila(sto ne znaci da ne bi voleo da BMW izbaci jedan rasni primerak,naprotiv).ima ih predugo na trzistu,manje vise je to to.dostigao se neki vrhunac i tu ne moze ni jedan model vise da izazove neki vau efekat. "i" modeli su nesto potpuno novo u svetu automobila.i ranije je bilo el. automobila i hibrida ali ni jedan nije upecatljiv kao i3 u svojoj i i8 u svojoj klasi.

Autor bmw series 8 12 Okt 2014, 23:26

bs8
Nije doslo do prezasicenosti, vec uvek nesto novo izaziva paznju.
Mislis da Aventador ili LaFerrari mogu da prodju bez da naprave pometnju pojavom ?

Autor Pit 12 Okt 2014, 23:52

Предност И модела (и разлог атрактивности) је што су пројекти буквално покренути од нуле.
Дизајнери су били ограничени једино инжењерским захтевима и обрнуто.

Толика аутономија у раду потпомогнута ангажовањем великог интелектуалног и финансијског капацитета довела је до тога што имамо тренутно.

Сама будућност И серије је и даље под знаком питања, мада се ствари лагано кристалишу.

Уколико И серија уђе у финансијску одрживост и почне да отплаћује себе биће још пуно занимљивих изненађења са И беџом!

Рецимо....И9!! ;)

А што се тиче ових што су открили да ауто на батерије не повлачи најбоље када су батерије празне, и наш народ је давно открио да глава не размишља баш најбоље кад је шупља ко бундева!!

Autor Гагиба 13 Okt 2014, 10:15

Gagiba
kod modela i3 konkretno, jedan od razloga uspeha je u tome sto je potpuno razlicit od svega vidjenog. Nije tajna da ljudi koji daju visak novca za elektro auto u vecini slucajeva zele da okolina zna da oni voze elektro auto. Da li ce to okolina znati sa modelima poput elektro B klase ili elektro Golfa ili Up-a? Ne. Sto rece moj drug iz Beca, kada bi snimao film koji se desava u buducnosti, ne bi imao problem da napravi modele automobila za to vreme. Samo bi ubacio i3 i i8:)
Sto se tice produkcije, trenutni kapaciteti proizvodnje karbon fibera su za oko 100 komada i3 dnevno (koliko se i proizvodi) i odredjenu kolicinu i8. Medjutim, sledece godine krece nova 35up platforma sa prvim izdankom - novom serijom 7, gde ce takodje biti intenzivna upotreba karbona. Pocetkom sledece godine bice zavrseno vec najavljeno prosirenje kapaciteta koje podrazumeva utrostrucivanje proizvodnje karbona.
Ne znam da li si znao, ali za proizvodnju i3 modele, potrebno je duplo manje vremena nego za proizvodnju konvencionalnog automobila slicnih dimenzija.
Sto se tice buducnosti i brenda, kazu da ce krosover i5 po dizajnu biti jos radikalniji od i8. On bi trebalo da stigne zajdno sa i9, 2016. Medjutim, koncept jednog (ili oba) i modela cemo videti na sajmu u Frankfurtu, u septembru sledece godine.

Autor toma 13 Okt 2014, 11:32