home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hyundai kao brend je uključen u vrednovanje od strane Interbrandsa pre deset godina, a vrednost od 10 milijardi dolara je rekordna i predstavlja rast od 16% u odnosu na prošlu godinu, te rast od skoro 200 % u odnosu na 2005. godinu kada je vrednost brenda bila 3,5 milijardi dolara.

U Interbrandsu su rekli: "Hyundai je jedan od najbrže rastućih proizvođača automobila kada je u pitanju količina proizvodnje i vrednost brenda. Hyundai Motor proizvodi jedinstvene i pouzdane dodatke dostupne u velikom broju vozila koji jednostavno jačaju doživljaj i zadovoljstvo u vožnji. Rast vrednosti brenda nije došla kao slučajnost, a tome su najviše doprineli lojalni kupci, nova proizvodna linija vozila, te inovativni, ekološki prijateljski proizvodi kao što je prvi proizvedeni ix35 sa gorivim ćelijama."

Tekuća ulaganja u brend, poput aktivne uključenosti u vrhunske sportske marketinške aktivnosti sa organizacijama poput FIFA-e, UEFA-e i Svetske Reli Asocijacije se nastavlja dalje. U Seulu je otvoren prvi "Brand Experience" Motorstudio, mesto gde posetioci mogu da dožive i osete brend u pravom smislu. Planirano je da se drugi takav brend studio otvori nešto kasnije i u Moskvi.

Hyundai je od 2005. godine porastao za 44 pozicije na Interbrands lestvici, a vrednost brenda je rasla prosečno 20 % godišnje nakon promene pravca u Modern Premium. Implementiranje velikog broja aktivnosti povezanih sa brendom nisu fokusirane direktno na rast prodaje, ali uloga im je da učine ljudi jednostavno zavole Hyundai kao brend. Hyundai će definitivno nastaviti da investira u razvoj brenda i da pruža jedinstveni doživljaj i užitak svojim kupcima u svim aspektima kupčevih očekivanja.

Izvor: Auti.ba / PR saopštenje



čitanja : 682



Komentari