
Toyota je dospela na 8. mesto Interbrand-ove liste 'Najboljih globalnih brendova' za 2014, uz rast vrednosti brenda od 20 odsto.
Zabavne kampanje, podrška ženskim liderima i futuristički automobil sa pogonom na gorive ćelije su samo neki od razloga zbog kojih je Interbrand stavio Toyotu na 8. mesto svoje godišnje liste najvrednijih svetskih brendova. Ovaj "skok" sa prošlogodišnjeg 10. mesta, obeležava rast vrednosti Toyotinog brenda za 20 odsto, na 42,4 milijarde $, što je najveća postignuta vrednost ikada. Toyota je ponovo ocenjena kao najvredniji automobilski brend.
"Počastvovani smo što smo se još jednom našli na Interbrand-ovoj listi najboljih globalnih brendova, ovaj uspeh dugujemo našim vrednim saradnicima, neverovatnim prodavcima i lojalnim klijentima", rekao je Jack Hollis, potpredsednik Toyotinog odeljenja za marketing u kompaniji Toyota Motor Sales, U.S.A., Inc. "U Toyoti, ne razmišljamo samo u tome u kom se smeru razvija automobilska industrija, već smo predvodnici po pitanju buduće mobilnosti. To je prepoznao Interbrand i dokaz je našeg odnosa prema kupcima."
"Od 2004, Toyota konstantno vodi na listi najvrednijih automobilskih brendova", rekao je Jez Frampton, generalni direktor Interbrand-a. "Čestitam Toyoti na odličnim rezultatima na ovogodišnjoj listi i osvajanju jedne od najviših pozicija među najvrednijim svetskim brendovima."
Interbrand objavljuje listu 100 najvrednijih brendova na osnovu jedinstvene metodologije, gde analizira različite načine na koje brend dolazi u kontakt sa ljudima, od toga kako privlači najtalentovanije saradnike, do toga kako ispunjava očekivanja kupaca. Postoje tri ključna aspekta koja doprinose vrednosti brenda: 1) finansijski rezultati proizvoda i usluga brenda; 2) uloga brenda prilikom odlučivanja o kupovini; 3) snaga koju brend ima da formira premium cene ili obezbedi zaradu za kompaniju.
Povećanje vrednosti Toyotinog brenda je rezultat nedavnih globalnih inicijativa, uključujući osnivanje Toyotine fondacije za mobilnost, koja se bavi pitanjima mobilnosti širom sveta, primenjujući inovativne tehnologije koje podstiču održiv način prevoza, kao što su električni i agregati sa gorivim ćelijama. Toyota se na Interbrand-ovoj listi '50 najboljih globalnih ekoloških brandova' nalazi na 2. mestu.
Priznanje Interbrand-a je posebno značajno za Toyotu u Sjedinjenim Državama, jer se planira ujedininjenje u jednu kompaniju, sa novim najmodernijim sedištem u Planu, Teksas. Toyota će u SAD od grupe podružnica postati jedna ujedinjena kompanija.
PR Toyota Srbija