
Predstavnik Honde je za medije potvrdio da će sledeće godine biti prekinuta proizvodnja evropske verzije modela Accord.

Naime, direktor Honde za Australiju Stephen Collins je u nedavnom intervjuu za The Motor Report najavio da će tokom 2015. godine Euro-spec Accord biti ukinut ne samo u Australiji, već i na svim ostalim tržištima gde se trenutno prodaje.

Collins je takođe najvio da će u februar 2015. godine biti poslednji mesec proizvodnje za jedinice koje se prodaju u Australiji, a očekuje se da će u približno u isto vreme Euro-spec Accord biti ukinut i na drugim tržištima.

Kako stvari sada stoje, zamena za ovaj model nije u planu.
Podsećanja radi, aktuelna generacija Honde Accord je predstavljena u martu 2008. godine na sajhmu u Ženevi, a zatim je u martu 2011. takođe na ženevskom sajmu automobila promovisano i blago doterano izdanje ovog modela (kao sedan i karavanski Sports Tourer).
Velikih promena te 2011. godine nije bilo, a izdvajaju se doterana prednja svetla, maska i branici, novi alu točkovi, kao i motori sa smanjenom potrošnjom goriva i manjom emisijom CO2.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Nije mi jasno zasto? Ima ih dosta po Cg,ne bi trebalo da se lose prodaje, steta, odlicno auto.
Neverovatno kako je Mazda 6 napredovala dok je Honda Accord propala!?!
A bili su najbolji japanci...
Masha
a koliko se mesecno proda automobila u CG? Ili godisnje?
@carobnjak
Nemam tacnu informaciju ali iskreno to je mizeran broj, jer kad mi je drug kupovao auto zalili su m use po salonja da je prodaja nikakva.
Bese to meni najlepsi, najmotorizovaniji i najkomforniji sedan C segmenta ...
Za ovakav segment auta, važi se samo nemački auto. Sve drugo je pusta egzotika, ili promašaj.
@moron
Da, po ponudi prostora, a narocito karavan koji ima onaj prilicno cudan i neupotrebljiv oblik tovarnog prostora, zasluzuje ovo tvoje "C-segment"... mislim da je to ono sto ga je totalno bacilo u drugi plan, ipak nekim ljudima je bitan gepek i to da li ima mesta na zadnjoj klupi, a oni su ipak u vecini...
Ruku na srce izgleda bas lepo, narocito pre restilizacije, ali je i prethodni model takodje lep i originalan...
Orlo
Zaista mi je lep (osim sadašnjih baznih alu felni od 16 cola), a sa još 5-10 cm medju osovinama bio bi savršeno komforan za svoj "uzrast" ( gepek je ionako mana mnogim sedanima u D segmentu, pomisli samo na volvo S60 i sl.). Karavan, doduše, ima "dubok" prtljažnik koliko i novi twingo.
Svejedno, uvek bih pre kupio i ovako "faličnog" accorda nego nekog drugog savršenog Japanca