home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Košarkaš LeBron James postao je novi sportski ambasador Kije, čak štaviše postao je prvi Kijin luksuzni ambasador.

LeBron James, jedan od najboljih košarkaša u istoriji NBA, koji se može pohvaliti i nadimkom King (Kralj) i Nike-ova je dugogodišnja ikona, ima dve titule prvaka NBA lige i 2 olimpijske zlatne medalje, desetostruki je učesnik NBA All-Star utakmice i dobitnik je brojnih priznanja za svoje košarkaško umeće. U svojoj 11-godišnjoj NBA karijeri je po podacima Forbesa zaradio više od 450 miliona dolara. Može sebi da priušti automobil koji god poželi, ali je njegov najnoviji izbor luksuzna limuzina Kia K900.

"Ja sam vozio K900 i oduševila me još pre nego što smo postali partneri tako da sam zaista uzbuđen što ću postati Kijin prvi luksuzni ambasador," rekao je LeBron James i dodao: "U ovom partnerstvu se radi o snazi velikog stila i performansi. Kia i K900 postavljaju pred izazov konvencionalnu mudrost i ljudima pokazuju da treba razmišljati drugačije i sa tim se slažem u potpunosti. Za mene partnerstvo mora da bude autentično i mora da se poklapa s onim što sam ja kao osoba i zbog toga je ovo nešto posebno."

U Kiji veruju da će planetarno poznati košarkaš podignuti ugled njihovih vozila. Za samo par meseci od dolaska na tržište već su uspeli da prodaju 1.106 primeraka K900.

K900 vozačima u SAD, gde se za sada jedino prodaje, pruža mogućnost izbora motora V6 ili V8, 8-stepeni automatski menjač i prestižnu unutrašnjost s drvenim i kožnim dodacima. Cene vozila u SAD počinju od 60 hiljada dolara.

Pored LeBrona Jamesa sportski ambasadori korejskog giganta su još jedna NBA zvezda Blake Griffin, teniser Rafael Nadal i profesionalna golferica Michelle Wie.

Izvor: Automotosvijet.com

Foto: Kia



čitanja : 905



Komentari

Haha, koja bajka.
Nego, koliko je plaćen ?

Autor Pit 23 Okt 2014, 10:07

U izjavu LJ-ja, za sada, bezrezervno veruju najmanje 2 osobe:

1. Njegov račun posle potpisivanja ugovora;

2. Njegova lopta, sa slike.

Sasvim dovoljno, reklo bi se..

Autor Priapus 23 Okt 2014, 11:08

Priapus
Pazi, jeste smesno i providno, ali on makar odradjuje ono za sta je placen.
Neki samo uzmu i voze na silu, jer su placeni.
Ovaj makar kiti sve u 16 ! :D
Jeste smesno, ali on svoj marketing za koji je placen odlicno radi.
Ovako je ne bi nahvalili ni direktori Kie. :)

Autor Pit 23 Okt 2014, 11:37

Ovo je ekstremno dobar marketinški potez Korejaca, mora se priznati.

Autor MV 23 Okt 2014, 13:32

Pre 20-ak godina, stavljanje Samsung i LG u istu rečenicu sa japanskim tehnološkim gigantima bilo je neumesno i izazivalo je podsmeh kod mnogih.
Apple je takođe u to vreme bio na ivici bankrota, prodavajući svoje Macintosh računare maloj, strogo definisanoj grupi korisnika.

Pogledajmo gde su danas ove kompanije? Vladaju svetom, bukvalno.
Ne, nisu one bile nešto naročito inovativne, imale su veoma jak marketing dobro su proučile tržišne zahteve i zato su danas tu gde jesu.

Meni ova KIA sasvim korektno izgleda!
Što neko napisa jedared na blogu, i Porsche je bio ništa spram engleza i italijana a gde je danas...
Pozz

Autor Raziel 23 Okt 2014, 14:46