home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Glavni urednik britanskog Auto Expressa, Steve Fowler, u kratkom članku se zapitao šta bi Škoda bila u stanju da učini bez pritisaka od strane matične kompanije, Volkswagena.

Fowler je za primer odnosa između Škode i Volkswagena izbrao aktuelnu treću generaciju Fabije. Za prvu generaciju kaže da je bila sjajna, drugu bi najradije zaboravio, a treća je, po Fowleru, ponovo na putu stare slave.

"Moja najveća kritika je kvalitet enterijera. Da, unutrašnjost izgleda dobro - doduše nije reč o najuzbudljivijem kokpitu u kome sam imao priliku da sedim, ali automobil je pametno i funkcionalno dizajniran, kao što priliči Škodi. Međutim, nigde u Fabijinoj unutrašnjosti nećete pronaći (ni osetiti) plastiku meku na dodir", napisao je Fowler.

Očekivano, Fowler Škodi ne zamera toliko manjkavi kvalitet plastike i ostalih materijala, već činjenicu da se Fabija cenom primakla znatno kvalitetnijem Volkswagenu Polo. Istovremeno je Fabija sve dalje od svojih korena i epiteta pristupačnog automobila, iako tom segmentu pripada zbog kvaliteta materijala.

Fowler dalje prenosi komentar višeg funkcionera Škode, koji je, upitan da prokomentariše manjkavi kvalitet Fabijinog enterijera, uz rezignirani osmeh i sleganje ramenima, rekao: "Mora da postoji nešto po čemu ćemo se razlikovati od Volkswagena".

Fowler se na kraju pita šta bi Škoda bila u stanju da učini da nema Volkswagenovog političkog pritiska?

Mi se pitamo, da li je preskupa Fabia ili Polo, kada već direktno upoređujemo ta dva modela?

Izvor: Autosport.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Škoda



čitanja : 1236



Komentari

šta bi Škoda bila u stanju da učini da nema Volkswagenovog političkog pritiska? ili sta bi skoda bila u stanju da ucini da nema volkswagenovih $$$?

Autor mile antena 23 Okt 2014, 03:00

mile
I tehnologije.
Znamo šta je mogla da učini dok je nije preuzela Folcika.
IIsto tako, činjenica je da ih sada Folcika i sputava donekle, da ne bi ugrozila maticu.

Autor Pit 23 Okt 2014, 10:17

@Pit
Oni su ih podigli i oni su od njih napravili brend kakav jesu, tako da ih oni ne sputavaju nego jednostavno nece da ih ujede pas kojeg sami hrane, to je prosto. Skoda danas ne bi upola bila ovakva da nije VW-a, tako da VW sa pravom radi to to sto radi.

Autor dusan 23 Okt 2014, 12:55

dusan
Pa da. O tome se i radi. Kad bi dali Skodilaku odresene ruke, doslo bi do kanibalizma. Iovako ga vrv prilicno ima.

Autor Pit 23 Okt 2014, 15:07

"Za prvu generaciju kaže da je bila sjajna, drugu bi najradije zaboravio, a treća je, po Fowleru, ponovo na putu stare slave."

Haha, bravo!

Inace, odlican tekst za skodoljupce... :)

Autor carobnjak 23 Okt 2014, 15:42

Ja sam vec par puta pisao ovde da je skoda mozda realno i preskupa, poredjenjem opreme i cene golfa i oktavije. I to stoji. A slican problem ima i Dacia.

Autor moron 23 Okt 2014, 17:30

Mislim da se malo preteruje s tom čuvenom plastikom kod ljudi što prate auto industriju. Naročito je postalo dosadno otkako se udomaćilo među YouTube klincima i raznim portalima gde 14-ogodišnja deca ostavljaju raznorazne glupe komentare o autima u kojima nikad nisu sedeli.

Realno gledano, ljudi kupuju manja auta iz dobro poznatih razloga i neverujem baš da unutra očekuju dnevnu sobu.

Ja sam pre par godina stalno potencirao tu priču oko plastike u enterijeru i razgovarao sam s vozačima od Yuga do Mercedesa, manje-više svi su se začudili i bledo pogledali. Komentar većine je bio "plastika k'o plastika šta ima o tome da se priča"...
Pozz

Autor Raziel 23 Okt 2014, 22:40