
McLaren je još krajem prošle godine saopštio da je njihov model P1 nemačku stazu Nirburgring prešao za "manje od 7 minuta", ali tada nije objavio tačno vreme, odnosno da li je bio brži od Porschea 918 Spyder čije zvanično vreme na Nirburgringu iznosi 6 minuta i 57 sekundi.
Sada će se u priču umešati i švedski Koenigsegg, i to sa dve verzije Agere – Agerom R i One:1.
Po najavama, prvo će na stazu izaći Koenigsegg Agera R kako bi "skinula" vreme pomenutog Porscheovog hibrida (od koga je Agera R snažnija i lakša), a zatim bi novo, još bolje vreme trebalo da postavi i Koenigsegg One:1.
One:1 bi po nekim procenama stazu Nirburgring trebalo da pređe za manje od 6 minuta i 40 sekundi. Ostaje nam da vidimo potvrdu ovih najava i u praksi.
Podsećanja radi, Koenigsegg je One:1 prikazao početkom marta ove godine na tradicionalnom sajmu automobila u Ženevi, pri čemu naziv One:1 otkriva da odnos snaga / težina kod ovog automobila iznosi 1:1. To znači da 5.0L V8 motor u Koenigseggu One:1 raspolaže sa 986 kW/1341KS (i 1371 Nm), a da je težina vozila 1341 kg (motor je uparen sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
@Bagzi
Kakav Pagani pored ovoga. Ne da ne bi ti, ne bi niko sem jednog coveka ovde. Pagani je i sporiji, slabiji. Ovo je stvarno nesto vrhunsko, jedini koji udara da kazemo na Bugati. Vrhunska je Agera.
Ugazice 918 na ringu. : )))
Mislim, na ringu, na ubrzanju, kako god. : )
Za neobavestene, Pagani i Kenigseg nisu konkurenti. I na dusanovu zalost, Pagani ima svoje kupce koji auto od 730 ks placaju skuplje nego 918 Spyder.
@Pit
Ne zezaaaaaj da ce auto od 1350ks biti brzi od auta sa 890?!?! Naucniceeeeeeeeeee!! :))
Pagani proizvodi 50-60 automobila godisnje. Porse je proizveo i prodao 918 komada. Pagani ce prodati toliko automobila za jedno 10 godina.
P.S
Tvoj Horacio privatno vozi Porsche Carreru GT. Barem znamo cemu se divi, ali njegovi puleni ne vide kao i on ;)
Autor Pit 07 Dec 2014, 23:34
to je to.ne divi se on ovom automobilu,nego je njemu merak da porse nije na 1 mestu...
da komsiji crkne krava,to je najbitnije.u tome covek uziva.
Ja ne znam sto se duca uzbudjuje kada je 6:35 i dalje nedohvatljivo za Porse...Mada se prica da ce ponovo zver na Nirburgring sada kada je jos ustimovana ko zna mozda bude i manje...
@bmw
Upravo ti o tome pricam! Ja sam to odavno rekao.
@F40
Porse drzi rekord na Nirburgring-u gledajuci i trkacke i street legal automobile. Vreme 6:11 koje nikada niko nece dostici, a postavili ga jos '80-tih godina. Posle tog modela opet ide Porse, 918 Spyder.
bs8
Nikad nisam ni rekao da se divim Kenigsegu.
Kod njega mi se samo svidja velika snaga i mala masa.
Nego kad hejteri nagrnu, da onda odgovorim.
Pazi komentar u 23:14.
Pa ko onda kupuje Pagani.
Pazi porede auto od 1341 ks sa autom od 730 ks, strucnjaci...
E onda kad pocnes da poredis sa autom od skoro 900, e onda krece Dukina prica.
Kenigseg jeste brz, ali nivo izrade, kvalitet i posvecenost detaljima , tu niko ne moze da parira Paganiju koji je na zasebnom nivou.
Kenigseg je konkurent Bugatiju.
A Dusana boli to sto auto od 730 ks placaju vise od Porsea sa skoro 900 ks. :)))
Inace sto se staze tice :
http://fastestlaps.com/tracks/top_gear_track.html
@Pit
Meni smeta cena? Haha. Pa ti si dosao sa pricom o cenama :D
Ja znam zasto su odredjeni automobili skupi, znaju svi, znas i ti ali se pravis da ne znas. Pa naravno da ce jedan auto pravljen od skupih materijala i koji se proizvodi u 50 primeraka godisnje da kosta mnogo. To je prosto. Pa eto Aventador ima isto konja kao pagani pa je 10 puta jeftiniji. Ali to je i normalno, Aventador se u 2013 prodao u preko 1100 komada. Nema toliko skupih materijala kao Pagani da mu cena ode mnogo gore. Tako je i cena 918 komada Porsea manja nego za 50 komada nekog drugog auta. To je tako prosto...
I onda negde pricas kako svako ima nesto sto mu se svidja, a onda dodjes i pricas o nekom kvalitetu Paganija i kako niko ne moze da mu parira i ostao. A, npr na 70% ljudi je taj enterijer ruzan, kic i nista posebno, ali ti furas svoju pricu zbog AMG motora u Paganiju.
I da, 918 bi brisao patos sa Huayrom na svakoj stazi.
Goodwood Hill Climb staza Pagani Huayra 0:57.87, Porsche 911 Turbo S 0:53.90, sta bi joj tek radio 918 onda. Isto kao sto mi poredimo te aute i strucnjaci smo, zamisli sebe strucnjaka koji poredis cene auta koji se proizvode u 50 primeraka i ove koji se proizvode u 1000 primeraka, eto strucnjak si poput nas ;)
dusan 07 Dec 2014, 23:14
Aj sad ozbiljno, jel ti misliš da ti performanse Huayre npr ne bi bile dovoljne?
@Pit
Jeste Koenigsegg konkurent Paganiju, na sličan način su počeli i u slično vrijeme, proizvodi su im slični...
@dusan
Ako Pit gotivi Pagani samo zbog motora, zašto onda ne gotivi i Ssangyong Rexton, jer i on koristi Mercedesov motor i mjenjač?
hh
Nema to veze. Kenigseg je nastao sa namerom da napada Bugati, Pagani ne.
Pagani fura svoj fazon.
Kako mislis da su konkurenti automobili od 730 ks vs 1341 ks.
S druge strane, Kenigseg je daleko od dizajna, izrade itd od Paganija, ali svi su, nije samo on.
Pogledaj farove ovom Kenigsegu, izgledaju jeftino, ko s nekog kineza ove led trake.
Takodje, Pagani je brzi na stazi, video si na TG stazi, brzi od Kenigsega sa 800 ks.
Sa slicno snage, nema sta da trazi Kenigseg.
Pagani je auto za hedoniste, koji uzivaju u svakom detalju, kvalitetu, vrhunskoj izradi. Fanaticna posvecenost detaljima, svaki deo je na najvisem mogucem nivou kvaliteta, izrade, unikatan itd.
Jednostavno, niko ne moze da parira Paganiju na tom polju.
U Paganiju nema "AIWA" detalja, kao ni velikih mobilnih telefona u sredini, kao kod nekih.
Nema velikoserijskog enterijera, sve unikatno.
Nema kompromisa, samo najbolje.
Nema plastike uopste, nijedan jedini prekidac nije plastican.
Kao sto rekose u Top Speedu, kad su testirali Rolsa, da je Pagani iznad , preterujuci sa kvalitetom i izradom. :)))
@hh
Bile bi, ali ne volim takav kic automobil i zato po meni prednost ima ovaj auto. Koenigsegg. Enterijer mi najvise smeta kod Paganija, po meni ono sljastace cudo ne lici ni na sta. Enterijeri Audija se kotiraju kao BR.1 i novinari uvek naglasavaju kada testiraju neki 'Uvek dobri, lepi enterijer Audija'. Ja tako volim, bez previse sljastacih materijala, bez milion dugmica i bez izvodjenja kerefeka. Da bude lepo, na dohvat ruke, sa dovoljno dugmica i luksuzno bez 1243235 boja.
Zasto Pit nikada nije spomenuo recimo Gumpert Apollo? To je auto vrhunskih perfomansi, zato sto ima Audi 4.2 motor, da ima Merc motor i to bi stalno pominjao. Dize u nebesa Mercedes F1, Mercedes kupio 2 firme, sve oko formule se radi u Engleskoj i onda prica 'Mercedes'. Ja volim da budem realan i iskren. Bugati je npr francuski proizvodjac, na njemu rade nemci ali ja i dalje govorim da je to francuz. Kao sto hvalim i Jaguar iako su ga preuzeli indijci, na njemu barem i dalje rade englezi dok on to cesto pominje. Ssangyong Rexton ne voli ni onaj ko ga dizajnirao, a ne Pit da ga voli. Budimo realni...Uostalom Pit i ne voli Mercedes i ostale koje voli koliko ustvari Ne voli Porse, pa i BMW. Porse mu je trn u oku, mozda sto je iz Nemacke kao i Mercedes, pa mu ne odgovara sto ne moze da kaze u Nemackoj nema bolje. Pogledaj komentare na vestima gde nema Porsea, a on ga pominje. Prvi komentar Pit, pominjanje Porsea u losem iako i Porseu i nema reci. Kada je neko video da ja prvi komentarisem bilo koji video? Eno vest o AMG GT, prvi koment Pit i pominje kako je AMG GT sa 510ks brzi za sekundu do 200 od 911 sa 430ks i to je uspeh, ali je bila stvar samo pljunuti po Porseu. Kada se izbaci video o 911 ja ne pominjem druge. 911 je legenda, klasik, ikona i broj 1 auto i svi zele da naprave nesto tako, a ima mnogo blizih tome od Mercedesa.
@hh
On zeli da Mercedes bude u rangu Bentlija i Rolsa tako i Porsea. Evo ja sam fan Audija, gotivim i Mercedes, tako i Bmw. Ali nikada ne bih rekao kako je A8 L bolji izbor od Mulsanne-a kao sto kaze pit za S klasu. Ili nikada ne bih rekao kako je R8 u rangu 911-ice. Jednostavno nisu, Rols, Bentli, Porse, Ferrari, Lambo, McLaren itd su neki rang iznad premijum trojke i to je to.
@Pit
A, onaj ekran i oko ekrana kod Huajre uopste ne izgleda kineski, ne, ne. Ona pregrada kod suvozaca kao zenska torba, izvini ja volim muske stvari. Nije Koenigsegg nastao kao rusitelj Bugatija vec rusitelj Ferarija. Da su odmah hteli na Bugati, odmah bi radili auto sa 1000 i kusur konja, a ne sa 800. U pocetku su bili konkurenti Paganiju, ali su oni otisli korak dalje, a Pagani ostao u mesto i tako dodje jedna 911 Turbo S sa 560ks i brise patos sa Paganijem. A, enterijer Turbo S? Bio bih sasvim zadovoljan izgledom i kvalitetom. Dovoljno je i luksuzan i lep
http://www.netcarshow.com/porsche/2014-911_turbo_s/1024x768/wallpaper_1a.htm
Prosto, lepo i luksuzno bez 23145 boja. Elegantni klasik i ikona koji bije Aventadora, Huajru i jos drugih.
Au, došlo vreme da se i ja raspišem.
Dakle ovako, što se tiče filozofije od nastanka do danas i ko je kome konkurent, Horacio Pagani teži spajanju tehnologije, umetnosti i inženjeringa, napraviti savršen automobil za stazu i svakodnevicu.
5-ar
Neki to ne razumeju i mesaju ga sa Kenigsegom.
P.S. Šifra Leonardo Da Vinci. ; )
dusan 08 Dec 2014, 19:54
Prijatelju, da se ne lažemo upravo Mercedes od premijum trojke jedini može da se mjeri sa RR i Bentley. Pa Mercedes je stekao slavu na luksuznim automobilima.
Kažeš da ne voliš šljašteći enterijer i spominješ Audija koji baš ima taj šljašteći enterijer:
http://www.audizine.com/gallery/data/500/night2.jpg
Baš Audi ima jako osvijetljenje unutra, sija.
Tebi se u Huayri ne sviđa aluminijum ili enterijer? Ako je ovo prvo, pa sav taj aluminijum može biti u crnoj boji, tu je personalizacija neograničena.
Huayrina slaba tačka, po mom mišljenju je zadnji dio.
I da, Ssanyong Rexton si pomiješao sa nekim drugim modelom, jer Rexton izgleda "evropski":
http://images.caradisiac.com/logos-ref/modele/modele--ssangyong-rexton/S7-modele--ssangyong-rexton.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0d/SsangYong_Rexton_RX270_XDi_Facelift.JPG