
Svetski šampion u Formuli 1 1978. godine je na Ebayu ponudio svoj sportski automobil koji bi mogao da postigne rekordnu cenu. Barem što se tiče Corvette modela novije generacije. Osim činjenice da automobil ima potpis automobilske legende sa svega 12.872 pređene milje ili 20.711 kilometara u pravom je kolekcionarskom stanju.
Konkretni primerak C6-ZR1 je 2009. godište. Automobil se proizvodio od 2009. do 2013. godine i bio je najsnažniji C6 u to vreme. Aluminijumska karoserija sa spojlerima iz karbona i danas predstavlja moderno čudo tehnologije. Kao i LS9 6.2 V8 motor koji uz pomoć Eaton kompresora razvija čak 683 konjske snage i 850 Nm. Ova silna konjica i obrtni moment dovoljni su da 1700 kilograma tešku Vette poteraju od 0 do 100 km/h za samo 3,4 sekunde uz maksimalnu brzinu od čak 330 km/h. Performanse koje su i danas vredne divljenja.

Njen, još uvek, sadašnji vlasnik Mario Andretti jedan je od najvećih vozača u istoriji automobilizma. Zanimljvo je pomenuti da je rođen 1940. godine u istarskom Motovunu u vreme kada je pripojen Italiji. Andretti, uz titulu šampiona u Formuli 1 osvojenu 1978. godine, ima i četiri titule šampiona u IndyCar trkama i jedan u IROC VI. Jedini je vozač u istoriji koji je osvojio Daytonu 500 1967. godine, Indianapolis 500 1969. godine i titulu svetskog šampiona u Formuli 1. Uz to je uz Juana Pabla Montoyu jedini vozač u istoriji automobilizma kome je uspelo da pobeđuje u trkama NASCAR, Indianapolis 500 i Formule 1. Godina 1967., 1978. i 1984. proglašen je vozačem godine u SAD-u. Dakle, prava legenda automobilizma. Posedovati automobil ovog posebnog vozača svakako je velika čast i prestiž, zato će Corvette C6-ZR1 verovatno postići mnogo višu cenu nego da se radi o „običnoj“ Vette.
Izvor: Vidiauto.com