
Ako kupujete nov ili polovan automobil primetićete da cene za isti model, proizveden iste godine i sa istom kilometražom znaju da variraju i do hiljadu evra. Naravno, razlike između njih jesu u paketu opreme. Evo šta vozači najviše traže od dodatne opreme.
Kada na bilbordu pročitate da je novi model nekog proizvođača stigao u prodajne salone i da mu je početna cena toliko i toliko obratite pažnju na zvezdinu na vrhu te cene. Ona će vas odvesti na dno reklame na kojoj je sitnim slovima ispisano da cena važi za osnovnu, početnu varijantu koja od opreme ima električne podizače stakala, u najboljem slučaju.
Paket opreme u mnogome može vašu vožnju učiniti udobnijom i prijatnijom ali i sigurnijom. Međutim, prema nedavnim istraživanjima čak 51% procenat kupaca najviše vodi računa o tome da li je njihov novi automobil opremljen savremenom tehnologijom koja je laka za rukovanje.
Kupci su spremni da potroše i do 1. 000 evra više za automobil koji im pruža bežičnu internet konekciju u kolima. Svega 14% kupaca brine o performansama motora a tek 3% o bezbednosnom paketu koji automobil poseduje. Zato su procene da će se broj automobila koji imaju wi-fi povećati sa trenutnih 36 miliona na 150 miliona do kraja 2020.
Izvor: Autoportal.rs