
Izdržljivost, svaki proizvođač automobila bi voleo da ima primerak koji krasi ova osobina. Nemački primerci su sigurno najpoznatiji po tome ali na prvom mestu je ipak jedno drugo ime. Svetski rekord kada je u pitanju pređena kilometraža koju je jedan automobil uspeo da "izgura" iznosi 4.8 miliona kilometara. U pitanju je Volvo "P1800" iz 1966. vlasnika Iva Gordona.
Bivši dugogodišnji rekorder bio je Gregoris Sahinidis, taksista iz Grčke, koji je u svom Mercedesu "240D" prešao 4.6 miliona kilometara. Od 2004. ovaj primerak nalazi se u "Mercedes" muzeju u Štutgartu.
Rekorder po pitanju brzine kojom je pređena ogromna kilometraža sigurno je Brend Te Vinkel koji je u svom Lexus-u "LS400" za samo 13 meseci prešao 850.000 kilometara a da pritom nije imao nikakve velike kvarove.
Jedan od automobila od kojih se možda ne očekuje da budu tako izdržljivi jeste "Smart". Primerak koji je služio kao vozilo u kurirskoj službi prešao je 546.000 kilometara.
I automobili na električni pogon imaju svog aduta. Postavio ga je jedan Nemac, Hans Jorg, koji je u Tesla modelu "Roadster" prešao 400.000 kilometara. Obzirom da je maksimalni domet na jedno punjenje ovog Tesla automobila 300 kilometara treba pohvaliti vlasnika na upornosti i strpljenju.
Izvor: Autoportal.rs
""LS400" za samo 13 meseci prešao 850.000 kilometara a da pritom nije imao nikakve velike kvarove."
Samo u teretnom avionu koji svakodnevno leti na relaciji New York-Tokio.
"Rekorder po pitanju brzine kojom je pređena ogromna kilometraža sigurno je Brend Te Vinkel koji je u svom Lexus-u "LS400" za samo 13 meseci prešao 850.000 kilometara a da pritom nije imao nikakve velike kvarove."
Nebuloza! To bi znacilo da je svakog dana, ako je vozio prosecnom brzinom od 100 kmh (sto je malo verovatno), morao voziti 21 od 24 sata dnevno, bez praznika, weekenda, godisnjeg odmora, potrebnu energiju za funkcionisanje organizma apsorbovao gledajuci prirodu, sigurno ima i "patent za samociscenje tela", a o spavanju i ne razmislja jer se regenerise u voznji kao morska zvezda u vodi...
Koristiti dobro ulje, menjati sve tečnosti na vreme, rešiti sitnice pre nego što postanu probleme i ne gurati auto preko 2.000-2.500 rpm dok ne dostigne radnu temperaturu.
Lexus koji je prelazio preko 2000 km dnevno, i to tako 13 meseci neprekidno! Da mu nisu radili promenu vozaca i dopunu rezervoara u voznji? Verovatno ima motor koji sam sebe servisira u toku rada! Kad sam video izvor ovog teksta, sve mi je bilo jasno! Nekada sam taj sajt uvazavao, a sad sve cesce na njemu citam gluposti. Frljanje pojmovima ne zelim ni da pominjem.