
Volkswagen je i zvanično potvrdio da neće biti naslednika Eosa, coupe-cabrio modela sa tvrdim sklopovim krovom.
Volkswagenov tehnički šef Heinz-Jakob Neusser je naime za medije na sajmu u Detroitu izjavio da ne postoje nikakvi planovi da se Eos zameni nekim novim modelom.
Eos se pojavio još 2006. godine, ali je poslednjih godina interesovanje kupaca za ovim modelom bilo sve manje i manje pa je nemački proizvođač prošle godine objavio da će Eos biti izbačen iz ponude. Ipak, pre definitivnog kraja, VW je za modelsku godinu 2015 američkim kupcima ponudio Final Edition verziju (na slici).
Kao baza je poslužio Eos Sport, dok se u opremi između ostalog nalaze i 18-inčni alu točkovi, bi-xenon prednja svetla, sportski podešeno ogibljenje, dvobojna kožna sedišta ("Cornsilk Beige / Vienna" koža), "Black Peak" detalji u enterijeru, kamera za vožnju unazad, automatsko uključivanje brisača...
Za pogon se brine 2,0 litarski turbo motor sa 200KS i 280 Nm, u kombinaciji sa šestostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Nije bio popularan iz jednog jedinog razloga. Nisu ga nazvali Golf Cabrio. To je bilo kobno.
Pa verovatno bi se kao Golf Cabrio bolje prodavao, dobro ime dosta pomaže, ljudi se primaju što jes jes... Možda se dosete pa ga "povampire" jednog dana...
Pre bih rekao da je to zato sto je ta klasa kabrioleta pukla na trzistu (sto sa mekim sto sa tvrdim krovom), zapravo kabrioleti nikada nisu bili manje popularni... sada su u modi crossoveri i SUV-ovi kao pozerska vozila ako cemo realno, ali je moguce da ce se vratiti njihova popularnost u obliku SUV kabrioleta... :)
Eos je doduse bio problematican auto, od krova koji je znao da propusta vodu ako se ne zatvori na idealno ravnom tlu do TSI motora... vise puta je dobijao "Zlatnu sargarepu" (mada i druge sargarepe) nagradu AutoBild-a za auto sa najvise primedbi citalaca-vlasnika...