
Kada odete kod majstora, ukoliko niste dobar poznavalac automobila, možete čuti da vam ne radi "tu nešto trese" i da to nikako nije dobro. Onda sledi preporuka skupe popravke a sve u cilju da izvuku novac od vas. Ovaj vozač nije želeo da ga majstori "cede" već je uzeo stvari u svoje ruke i uštedeo gomilu novca.
Kupovina polovnog automobila je neka vrsta kupovine mačke u džaku. Koliko god da automobil deluje "utegnuto" vi za njega nikakvu garanciju nemate i ukoliko sutra neki od skupljih delova otkaže trošak je samo vaš. Poseban je rizik kupovati polovan hibrid, jer je samo pitanje trenutka kada će njihove baterije otkazati.
Upravo to se dogodilo jednom vozaču koji je kupio polovan Toyota "Camry". Nakon dve nedelje na instrument-tabli zasvetlele su gotovo sve lampice. Najviše razloga za brigu izazvala je "Check Engine" lampica. Međutim, ispostavilo se da je problem bio u bateriji koja pokreće ovaj hibrid.
U zvaničnom Toyota servisu za uslugu zamene baterije tražili 4.456 dolara. To je gotovo polovina iznosa koju je nesrećni vlasnik platio za svoj "Camry".

Kako nije želeo da plati toliki iznos vlasnik je sam rastavio bateriju i uvideo da je samo potrebno osvežiti bakarne konektore jer su ozbiljno korodirali. Nijedna od ćelija nije imala bilo kakav problem i pokazala je normalnu voltažu pri punjenju.

Sve što je bilo potrebno uraditi jeste da konektori odstoje potopljeni u sirćetu 34 sata i da se zatim dobro oribaju a zatim ponovo potope u vodu i sodu-bikarbonu. Srećni vozač kaže da sada automobil radi sasvim normalno i da ga je čitava popravka koštala 10 dolara. Ovoga puta se "sam svoj majstor"pristup isplatio.
Izvor: Autoportal.rs