home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Pred velikim brojem zvanica i gostiju iz sveta automobilizma, mode, biznisa, medija u beogradskom hotelu Crowne Plaza održana je sinoć završna svečanost tradicionalnog izbora za internet automobil godine i izbor za miss kao prateća manifestacija.

Bila je to četrnaesta godina za redom da se na ovaj način završava akcija čije su aktivnosti trajale od 1.12. prošle do 31.1. ove godine. Zanimljiv program svojim pevanjem upotpunila je Aleksandra Radović.

Organizator izbora je Metro Market, specijalizovano preduzeće koje se bavi tržišnim komunikacijama u oblasti automobilizma.

Izbor za automobil godine putem interneta, kao medija koji kroz interaktivnu komunikaciju pruža neograničene mogućnosti čini ovaj izbor najprestižnijim nacionalnim izborom za automobil godine. Ovog puta tome su doprineli i najposećeniji srpski auto sajtovi koji su svojim posetiocima omogućili da učestvuju i svoje glasove daju onima za koje smatraju da to zaslužuju.

U konkurenciji za titulu NetAuto 2015 našlo se osamnaest modela iz aktuelne svetske automobilske produkcije: BMW 2 Series Active Tourer, Citroen C4 Cactus, Fiat 500X, Ford Mondeo, Honda Civic, Hyundai i20, Kia Soul, Mazda2, Mercedes-Benz GLA, Mini Cooper 5 doors, Nissan Qashqai, Renault Twingo, Škoda Fabia, Opel Corsa, Peugeot 508, Smart Fortwo, Toyota Aygo i Volkswagen Passat.

Glasovima onih koje zanimaju automobili dobijen je pobednik u četrnaestom po redu izboru za automobil godine u Srbiji. Najveći broj glasova od 18 automobila kandidata osvojio je Honda Civic. Unikatnu skulpturu od venčačkog mermera, simbol titule NetAuto 2015, Aleksandri Đurđević, direktorki Honde ispred organizatora uručio je Zlatko Mitić.

Ovom prilikom premijerno je predstavljen najatraktivniji model iz porodice Civic – Civic Type Sport koji pored izuzetnih performansi karakteriše i najmodernija tehnologija, kao na primer ADAS – napredni sistem pomoći vozaču sa inteligentnim funkcijama ili Honda Connect – novi info-zabavni sistem.

Titulu su od 2002. godine do sada osvajali Volkswagen Polo (NetAuto 2003), Citroen C2 (2004), Opel Astra (2005), Renault Clio III (2006), Dodge Caliber (2007), Renault Laguna III (2008), Toyota Avensis (2009.) Volkswagen Polo (2010), Citroen DS3 (2011), Subaru XV (2012), Mercedes-Benz A Klase i Peugeot 308 (2014).

Planetarni običaj, postalo je da se uz predstavljanje novih automobila uz njih nalaze i lepe devojke. Podržavajući ovaj trend jedanaesti put organizovan je izbor za Miss NetAuto. Paraleleno sa izborom za internet automobil godine odvijao se i ovaj izbor. Naime tokom prošle godine uz nove automobile fotografisane su devojke koje su se kandidovale za ovu titulu, a glasovima posetilaca pomenutih sajtova izabrano je dvanaest polufinalistkinja koje su se u hotelu Crowne Plaza predstavile na reviji u modelima Diva Fashion ulepšane nakitom City Fashion. Glasovima prisutnih izabrano je šest finalistkinja od kojih je šestočlani  žiri u kojem su bili i Nina Lečič i Petar Strugar izabrali Ninu Mirković za Miss NetAuto 2014 i Isidoru Mladenović za Miss fotogeničnosti NetAuto 2014.

PR saopštenje - Metro Market

Više slika na Facebooku



čitanja : 1457



Komentari