
Predsednik mađarske vlade Viktor Orban i Osamu Suzuki pustili su u četvrtak u pogon fabriku za proizvodnju Suzukijevog modela Vitara u Estergomu na severu Mađarske.
Vitara će se proizvoditi jedino u toj fabrici u Mađarskoj i izvoziće se širom sveta.
"Gde ima posla, ima svega. Mi tako razmišljamo o budućnosti", izjavio je Orban na svečanosti otvaranja fabrike, dodajući da će Mađarska 2018. ispuniti cilj pune zaposlenosti.
Suzuki je podsetio da je u fabrici u Estergomu u protekle 24 godine proizvedeno više od 2,5 miliona vozila. Reč je o trećoj po veličini Suzukijevoj fabrici na svetu sa 3.100 zaposlenih.
U fabrici se godišnje proizvodi 70.000 vozila, koja se izvoze u 70 zemalja. Planirano je da se proizvodnja poveća na 165.000 vozila i da se ona izvezu u još 30 zemalja.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: Suzuki
Eto, i Ugri nas prestigose, a znate zasto? Zato sto kad god se nesto kod nas dobro napravi svi to gledaju odmah da ocrne, i onda niko vise ni ne pokusava.
Ugri nas prestigoše već odavno pošto nije Suzuki jedini koji ima fabriku u Mađarskoj, ima je i Audi. Doduše, to nije jedini razlog zašto mađarska auto-industrija je jaka. Jedan od razloga je i taj što oni ne sklapaju štetne višemilionske, pa čak i milijrderske ugovore, zato i jesu na vrhu i napreduju, a mi obrnuto pošto ugovor sa FIAT-om jako je štetan po interese države Stbije i njenih građana, a o njegovim posledicama se priča, a u poslednje vreme sve više i više i pričaće se i dalje dok neko od potpisnika ugovora ner objavi i one zamarkirane detalje ugovora. Osim toga, da vidimo još koja je razlika između Suzukija u Mađarskoj i FIAT-a u Srbiji.
Suzuki Mađarska
Na 70000 automobila godišnje uposleno je 3100 dobro plaćenih radnika.
FIAT Srbija
Na 100000 automobila godišnje uposleno je otprilike isto toliko radnika koji su lošije plaćeni nego u doba Zastave.
Suzuki Mađarska
Nikakvi specijalne povoljnosti nisu date da bi Suzuki došao u Mađarsku. Suzuki stvara profit. Suzuki nije teret za državu Mađarsku.
Suzuki ne stvara dugove. U Suzuki-ju nema tolikog godišnjeg odmora, nema zastoja i zapošljavaju više ljudi nego FIAT u Srbiji.
FIAT Srbija
Sve moguće i nemoguće je dato i poklonjeno da bi FIAT radio u Srbiji i opet FIAT stvara gubitke i pad prodaje i ne samo to već i 50 miliona evra dobija iz budžeta svake godine (bez obzira što stvara gubitke što je nečuveno) i od tog novca finansira razne humanitarne akcije faktički iz našeg džepa FIAT sponzoriše razne projekte u Srbiji.
Zato je Mađarska sada na konju, a mi na magarcu.
Mađari su odmah nakon pada berlinskoga zida shvatili da nemaju nikakvu svoju automobilsku industriju pa su zaključili da bi dobro bilo da privuku stranu, a mi smo imali svoju industriju, uništili je i doveli nešto što pravi veću štetu nego korist. FIAT u Srbiji ne treba neprijatelj pošto oni sami od sdebe prave buduće socijalne slučajeve od svojih radnika.