home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW je obeležio proizvodnju jubilarnog, i to 2-milionitog primerka Serije 1 (prva i druga generacija zajedno).

Dvomilioniti primerak Serije 1 je je proizveden u fabrici Regensburg u Nemačkoj, a radi se o BMW-u 120i sa 5 vrata, u Estoril Blue boji i sa M Sport paketom koji je namenjen kupcu iz Japana.

Treba podsetiti da se prva generacija Serije 1 pojavila 2004. godine, a aktuelna druga generacija je predstavljena 2011. godine (prvo sa 5 vrata, a 2012. godine i u trovratnoj verziji). Na sajmu automobila u Ženevi BMW ovih dana izlaže i redizajniranu Seriju 1 koja je vizuelne izmene doživela na prednjem delu (full LED svetla, branik, "bubrezi"), kao i na zadnjim svetlima i u unutrašnjosti.

Standardna oprema kod Serije 1 između ostalog uključuje automatsku klimu, senzor za kišu, BMW Radio Professional, iDrive system, 6.5-inčni displej visoke rezolucije...

Takođe, dostupni su Advantage, Sport Line, Urban Line i M Sport paketi, kao alternativa standardnoj verziji, čime je kupcima ponuđen širok izbor mogućnosti personalizacije vozila.

Treba pomenuti da kupcima na raspolaganju stoje i BMW ConnectedDrive, Active Cruise Control sistem, najnovija generacija Parking Assistanta, Driving Assistant, kamera za vožnju unazad itd.

U bogatoj ponudi motora su agregati sa 3, 4 i 6 cilindara, pri čemu je najekonomičnija verzija BMW 116d EfficientDynamics Edition sa trocilindrašem od 85 kW/116KS, a koji po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju goriva od 3,4 l/ 100 km (emisija CO2 je 89 grama po km).

Najslabiji benzinac je u verziji BMW 116i, i to 1,5 litarski trocilindraš sa 80 kW/109KS i 180 Nm (može do 195 km/h, do 100 km/h ubrzava za 10,9 sec, potrošnja goriva je 5,0 l/100 km), dok je na vrhu BMW M135i sa šestocilindrašem koji sada razvija 240 kW/326KS i 450 Nm, a koji troši 8,0 l/ 100 km i emituje 188 grama CO2 po km (može do 250 km/h, ubrzanje do 100 km/h traje 5,1 sec).

Gama dakle izgleda ovako:

BMW 116i - trocilindrični 1.5L sa 109S i 180 Nm

BMW 118i - četvorocilindrični 1.6L sa 136KS i 220 Nm

BMW 120i - četvorocilindrični 1.6L sa 177KS i 250 Nm

BMW 125i - četvorocilindrični 2.0L sa 218KS i 310 Nm

BMW 116d & 116d Efficient Dynamics Edition - trocilindrični 1.5L sa 116KS i 270 Nm

BMW 118d & 118d xDrive - četvorocilindrični 2.0L sa 150KS i 320 Nm

BMW 120d & 120d xDrive - četvorocilindrični 2.0L sa 190KS i 400 Nm

BMW 125d - četvorocilindrični 2.0L sa 224KS i 450 Nm

BMW M135i / M135i xDrive - šestocilindrični 3.0L sa 326KS i 450 Nm

Pored šestostepenog manulenog menjača dostupan je i osmostepeni automatik, a kao i ranije BMW će kod pojedinih verzija obnovljene "jedinice" ponuditi i xDrive pogon na sva četiri točka.

Cene u Nemačkoj se kreću od 22.950 evra (koliko tamo košta BMW 116i sa 3 vrata) pa do 46.050 evra za BMW M135i xDrive.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 583



Komentari