
Ford je pre dva meseca na NAIAS sajmu automobila u Detroitu posetiocima prikazao i novi sportski GT (ovih dana može da ga vidi i evropska publika na sajmu u Ženevi), a sada stižu i neki novi detalji u vezi njegove cene i proizvodnje.
Što se cene tiče, Ford je saopštio da će GT modelske godine 2017 koštati približno koliko i Lamborghini Aventador, što u SAD-u znači 397.500 dolara.

Takođe, u Fordu žele da zadrže ekskluzivnost ovog automobila pa se planira godišnja proizvodnja od samo 250 komada.
Automobil inače pokreće twin-turbo V6 EcoBoost motor koji raspolaže sa "više od 600 konja", dok se u prodaji očekuje krajem 2016. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Dobro izgleda, daleko bolje od GT40.
Slika 2, ovaj zadnji deo mu je malo LaFerarijevski.
Bilo bi bolje da ga pokreće neki veći atmosferac.
@sysfan,
ti mora u najmanju ruku da vozis laferrari kad ti je gt smece.
a sto nebi? gt ima vece trkacke uspehe nego bilo koji lambo ikada proizveden.
Sve je super, i dizajn, i istorija, i to sto je ostao prepoznatljiv... ali...
v6 turbo da kosta isto kao V12 daleko prestiznije marke??? Nece da moze.
Cena 1/2.
@fordovac,
rasprodace ih sve i pre nego sto proizvodnja startuje i to za znacajno vise od ovih trazenih $400,000
Dizajn pun pogodak, autentičnost nesumljivo ima, ali se slažem da je trebalo sa V12.
Bojim se da će da doživi istu sudbinu kao „jaguar XJ220“.
Kakve veze ima što je V6 za omaž automobila takve prošlosti, sasvim fer odmjerna cijena , jer je auto brutalan.
Pa i Porsche 959 je imao 6 cilindara pa mu nije smetalo da košata tadašnjih 450.000DM.
Meni je veći nonsens kad Lamborgini poružni Avendator i onda to uvaljuje za 3.000.000 evra (Veneno) koji uzgred ne nudi ništa ni revolucionarno nit ima kakvu prošlost...
@Djordje
Vala onaj Veneno je rugoba, nego ga uvale za ogromne pare zato sto naprave 4-5 komada. A, danas imate mnogo milionera koji bi da imaju auto koji je totalna ekskluziva. Tako da se brzo pojave 5 coveka za taj model. 'Eto vozim rugobu, ali barem ih imate samo jos 4 na ovom svetu'.
Inace vrh je ovaj GT, ali mi je previse 'italijan' sto se tice dizajna. Mislim da sam vidjao slicne komentare, tako da nisam jedini.
Aventador jeste slicne cene, ali prodaju po 1000 i kusur komada godisnje, ovo 250 sto je dosta ekskluzivnije za istu lovu, a auto izgleda vrhunski tako da ce lako naci kupce. Naravno 70% njih ce ostati u USA.