
Revoz je ukidanjem noćne smene ostavio bez posla 450 agencijskih radnika, piše ljubljanski Dnevnik.
Vrh kompanije je prošle godine pogrešno procenio rast prodaje kada je uveo noćnu smenu. Već početkom januara se pokazalo da su planovi postavljeni previše optimistički i da će za proizvodnju Twinga biti dovoljne uobičajene dve smene. Ukidanje noćne smene od 1. marta je tako bilo neizbežno.
Revoz je od 30. marta 2011. do kraja prošle godine u projekat uložio više od 330 miliona evra. Na poslednji dan 2014. Revoz je zapošljavao 2.002 svojih radnika i 1.078 agencijskih radnika. U ovom trenutku agencijskih radnika je nešto više od 600. Većina agencijskih radnika sada je u potrazi za novim radnim mestom, a tek manji deo njih je sam uspeo da pronađe novi posao.
Mnogi od agencijskih radnika nemaju pravo na otpremninu jer su posao imali manje od godinu dana. Koliko su agencije zaradile, za sada je tajna.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault
A Bobo rece da ce ceo svet da kupuje Ywinga.
Ja sam opet bio vizionar
@Laserb
Ti si opet opsednut Bobom.Ceo svet kupuje Twinga.Nikada nisam rekao da ce biti rekorder po prodaji, nikada niko iz Renoa nije tvrdio,kao sto za Clia jeste, da im je cilj da Twingo bude medju najprodavanijima, vec da ostavi pecat jaci od prethodnika i da se bolje prodaje od prethodnika.Ja sam samo rekao da je Twingo najbolji mali auto u svemiru, da ce se po prodaji uvaliti izmedju 500,Pande i UP-a.Za sada mu ne ide lose.Treba mu i vremena.
Ulozili pare u model i opet ostali bez posla. To je sve normalno u kapitalizmu. A da je kod nas 450 radnika FASa ostalo bez posla nastala bi dreka i pljuvacina po Fiatu.