
Nakon što su Mercedes-Benz i Audi prošle nedelje objavili podatke o svojoj prodaji u februaru, to je sada uradio i BMW.
Podsećanja radi, Mercedes-Benz je februaru ove godine prodao 120.270 vozila (rast od 14.6 odsto), dok je Audi u februaru širom sveta plasirao rekordnih 122.550 automobila (povećanje od 4.2 odsto).
BMW je u februaru 2015. zabeležio prodaju od 131.416 automobila, što je rast od 5.2 odsto u odnosu na isti mesec prošle godine.
Treba pomenuti i februarski rezultat za kompletnu BMW Group-u (BMW, Mini i Rolls-Royce) čiji plasman za prošli mesec iznosi 151.952 vozila (rast od 7.6%).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Opet Mercedes ima najveci rast prodaje(gledano po procentima) o odnosu na konkurenciju(Audi i Bmw),tacnije tru puta vise je skocila prodaja u odnosu na gore navedene marke.A tek treba da krene prodaja potpuno novih modela.Well done Merc :D
1886
da li ti znas u opste o cemu govore ovi procenti, ili tek tako, 14 je skoro tri puta vece od 5, huraaaa....?
Sada cu da ti objasnim, naravno!
To znaci da je u februaru prosle godine bila ocajna prodaja mercedesa u odnosu na Audi i BMW. Januar i februar prosle godine su bili medju poslednjim ako ne i poslednji meseci pred izlazak nove C klase. Stara se verovatno jako slabo prodavala u to vreme prosle godine. Zatim, nije se prodavao ni GLA. Dva mala jeftinija(da tako kazem) auta su sada u prodaji koja su veoma prodavana, a prosle godine u februaru nisu uopste bili u racunici (odnosno C klasa je bila ali slabo).
Sto se tice novih modela, nema ih. Barem onih koji se prodaju u ciframa koje mogu znacajnije da uticu na "procente". A klasa je novija od serije 1 (restilizovana krece tek 28. marta, i nadam se da su zbog nje Bavarci zestoko povecali proizvodne kapacitete), zatim, GLA, najmanji (nazovimo ga) SUV je takodje potpuno nov, dok kod BMW-a ove godine nastupa novi X1, C klasa je potpuno nova, dok kod BMW-a tek izlazi u julu nova serija 3, S klasa je stala sa povecanjem prodaje (4% proslog meseca), dok za 6 meseci izlazi nova serija 7, 2AT se jos nije "zavrteo" (obicno, barem kod BMW-a treba 6-8 meseci od pocetka prodaje da bi dostigao potrebne kolicine),...X modeli se proizvode onoliko koliko fabrika u Spartanbergu moze da proizvede u 2 smene (prosle godine oko 400.000 komada iako je zvanicno kapacitet fabrike 300.000 komada godisnje. Od sledece godine prosirenje kapaciteta za 50%- e to je procenat).
Dakle, mercedesu treba povecanje od 25% mesecno da bi mogao da primirise BMW-u. Ustvari Audiju, za BMW treba jos koji procenat....
Sto kaze bs8, ejjj to je 11000 komada u ne preterano jakom mesecu. U martu, junu i septembru, bice preko 20000 komata razlike.....
toma,dzaba ih ubedjujes.a i oni se bezveze muce i nadaju.dao sam im jedan prijateljski savet prere 2 god,a i prosle.da ga ponovim:
nemojte ulaziti uopste na teme koje govore o prodaji premium modela.samo cete se dzabe nervirati,grickati nokte i pitati se kako BMW i dalje toliko trazen i prodavan brend.
tamo negde 2020 uletite na neku temu o prodaji pa mozda se i nesto promeni (u sta cisto sumnjam).
p.s.na kraju godine razlika ce biti i dalje 100.000+komaTa u odnosu na merc.
@toma
Ove godine ce kod Audija kasno stici 'pojacanja'. Q7 ce kasno krenuti, A4 tek krajem godine. Sledece godine ce Audi totalno prici BMW-u, ne znam da li ce ga prestici po prodaji ali ce biti tu negde 100%. Primera radi prastari Q7 je prosle godine nasao skoro 60 hiljada kupaca, A4 skoro 350 hiljada (vise npr od nove C klase, ali ajde C klasa 2 meseca nije bila prisutna), A5 i A5 sportbek su prosle godine nasli 100 hiljada kupaca. A, Q7 ce sledece godine ici punim kapacitetom i ocekujem ga na 100.000 komada sledece godine, a i vise. A4 novi ce sledece godine preci 400 hiljada verovatno, A5 kupe i sportbek ce takodje stici novi i sigurno ce otici barem u 30 hiljada komada vise nego u 2014, sve su ovo nagadjanja ali to su minimalne cifre za skroz nove modele koji menjaju modele koji su predugo bili na trzistu. A4, A5 i Q7 su bili prastari, znaci sve ovo gledam objektivno tako da i od tebe ocekujem isto. Q7 ce krenuti na leto, A4 krajem godine, A5 sledece godine. Takodje ce stici i novi Q5 koji je najjaci adut Audija i razbili su tim modelom koji se prodaje u skoro 300 hiljada komada. A6 i Bmw5 realno dele lekcije E klasi zadnje 2, 3 godine, prodaju se u dosta vecem broju... Takodje je Audijev pun pogodak i A3 sedan koji vrhunski izgleda i ima vrhuuunsku prodaju. CLA ne moze nikako da mu parira...
Prosle godine Bmw prodao 20000 automobila vise u februaru od Mercedesa,a ove godine 10000 i nadje neko to da objasnjava.Jedino objasnjenje je to da je Mercedes sa novim modelima pogodio u centar.
piticu ostalo samo jos za s klasu da se uvati(bar jos ovu godinu).ovo ostalo mu sve otpalo :)
dusan,videh pre neki dan da si napisao cifru da se q5 prodao u 260.000 komada.postavi link gde si nasao tako nesto jer mislim da je to prenaduvana cifra.
Stize novi GLC,GLE,GLA jos se neprodaje u Kini zbog toga sto nova fabrika gdje treba da pocne sa proizvodnjom u prvoj polovini 2015,pa onda novi Coupe C klase za koga insajderi kazu da izgleda fenomenalno i jos redizajnirana A klasa.Dosli novi ljudi ozbiljni nema vise spavanja.
Mercedes-Benz GLC shows camo free side profile in latest spy shots
Mercedes-Benz GLC shows camo free side profile in latest spy shots
2016 Mercedes-Benz GLC spy photo / S. Baldauf / SB-Medien
Boxy GLK is gone
The Mercedes-Benz GLC has returned in a more revealing set of spy images ahead of this year's launch.
With every new batch of spy images, the GLC is losing more and more of its camouflage and confirms that it will represent a significant departure in terms of styling compared to the outgoing boxy-shaped GLK. The premium German compact crossover will be unveiled in the months to come judging by the light amount of disguise and will likely grow in size compared to its predecessor to distance itself from the GLA which now acts as Daimler's entry-level crossover.
The GLC will be heavily based on the C-Class W205 and in previous spy shots we found out it will borrow most of the interior cabin. As for the exterior design, it will follow Mercedes-Benz's latest design language and unsurprisingly for some people it will look basically like a bigger GLA.
As far as engines and gearboxes are concerned, just look over the technical specifications of the C-Class and you will get a very accurate picture of what to expect. While the outgoing GLK never received the fully fledged AMG treatment, this will likely change with the new MRA-based GLC which is expected to span a Mercedes-AMG GLC 63 hot version equipped with a twin-turbo V8 4.0-liter engine sourced from the C63 and C63 S duo. Another novelty is the availability of a right-hand drive layout as Mercedes-Benz's engineers have engineered the model for RHD markets as well.
The C-Class is also getting a plug-in hybrid derivative (C350e) and chances are the GLC will be available with the same hardware, combining a 211 HP (155 kW) 2.0-liter turbo gasoline engine with a 81 HP (60 kW) electric motor and a 8.2 kWh lithium-ion battery pack.
messi je baruvek bio posten.covek priznaje da su ljudi u mercu do sad bili neozbiljni i da su spavali :).
aj opet da vam ponovim,ali vidim da ne vredi,bar da pokusam:
nemojte ulaziti uopste na teme koje govore o prodaji premium modela.samo cete se dzabe nervirati,grickati nokte i pitati se kako BMW i dalje toliko trazen i prodavan brend.
tamo negde 2020 uletite na neku temu o prodaji pa mozda se i nesto promeni (u sta cisto sumnjam).
p.s.na kraju godine razlika ce biti i dalje 100.000+komaTa u odnosu na merc.
"Dosli novi ljudi ozbiljni nema vise spavanja."
Probudili se, videli koliko konkurencija odmakla, pa se ponapijali.....
Sto se prodaje tice, ta razlika se pravi u Kini.
GLA se ne prodaje u Kini.
bs8
Nije samo S klasa tu ( kupe, kabrio ).
Tu je i AMG GT.
Vec vidim tomu, bs8 & co kako stoje u hali 3, gledaju pomenute automobile i češkaju se po glavi. : )))))
@bmw
Pa koliko BMW proda X3? Imao sam link sacuvan, medjutim radio sam sistem i sada nista nemam sacuvano naravno na pretrazivacu. Pokusao sam da nadjem ali sanse nema, a i tada kad sam nasao bio to bas sam lutao linkovima po google-u. Sad nema sanse opet da ga nadjem, uglavnom je na stranici bio skeniran kao Audijev dokument, svi modeli redom i koliko je otislo. Za Q5 sam se ja nisam zacudio puno zato sto je savrsen mali SUV. Evo i ovo cu ti reci cega se secam, iz A3 porodice tj A3 sa troje vrata, kabrio, sedan i A3 Sportback 15% prodaje cini onaj sa troje vrata. Znaci na tom linku je eto cak odvojeno bilo za svaki poseban A3, odvojili i A1 i A1 Sportback. 25.000 otisao A1 sa troje vrata, 70 i nesto hiljada Sportback tj sa 5 vrata. Audi A7 oko 40.000. Secam se i za R8 kabio oko 1000 komada i kupe oko 1500. Bilo je podatka i za Lamborghini i Ducati ispod toga, ali se ne secam brojki. 1000 i nesto sitno preko toga Aventadora koliko me pamcenje sluzi, ne mogu sa sigurnoscu da kazem.
pit
ja na sajam automobila u Bg ne odlazim vec deceniju. To ces ti pretpostavljam da malo odvojis od dzeparca za ulaznicu pa da balavis kod GT-a. Na tvoju srecu, uzivanje ti nece pokvariti niko. Posto Delta nece izloziti i8. To ti pricam kao neko ko je uzivo video i i8 i GT. GT izgleda kao da je generaciju stariji auto....
dusan
"iz A3 porodice tj A3 sa troje vrata, kabrio, sedan i A3 Sportback 15% prodaje cini onaj sa troje vrata"
I sta je bilo kad si se probudio?
Oko 350.000 svih verzija A3 je prodato u 2014., od toga 24.000 hatchback sa troje vrata. 190k karavanche, 117k sedan, i 19k kabrio.
Dakle hatchback sa 3 vrata nije 15% vec nesto preko 7%.
I ako se pogledaju rezultati prodaje modela CLA, valjda je jasno ko ima najveci prodajni adut koji treba da se pojavi u narednih godinu-godinu i po:
http://f20.1addicts.com/goodiesforyou/1/f52/spypics/3-2-15/BMW%201series%20Sedan%205.jpg
bs8
Da ti pokvarim sreću :
http://www.autoevolution.com/news/mercedes-leads-luxury-sales-in-the-us-after-first-month-of-2015-bmw-drops-to-third-91908.html
puu..tek sto sam ustao a vec sam nervozan...nego vest je odlicna za merc fanove.i sasvim realna.kad se zaleti majbah i amg gt sa ludim ciframa rasturice sve u autoindustriji :))))
toma,pitu je vrhunac sajam automobila u bgu.za njega,preko toga nema :).
madaaaa,skuplja pit za f10 pa se mozda preskoci i sajam u bgu.mora da se kupi f10 da se dokaze drugarima na blogu :))))
svaki dinarcic je bitan:)
bs8
Šta ćeš, ja idem na salon automobila, posebno rado sada kad ima šta da se vidi.
Kao onomad kad su bili SLR i Majbah.
Razumem da ti i toma ne idete.
Vi ste gospoda, obilazite autobusom sve evropske salone. :)))
bs8
ja sam samo u septembru u razmaku od 48 sati, posetio BMW Welt (barem 10. put), BMW muzej (2. put), Mercedes muzej (2. put), Porsche muzej (1. put), pre 3. godine sam bio na sajmu u Zenevi. Ove godine, zdravlje, u Frankfurtu. Mozda nije bas 10 godina, ali stvarno se nesecam kada sam bio na salonu automobila u Beogradu. Moguce da ima 3-4 god. kako sam sa nekim drustvom bukvalno slucajno naleteo...cini mi se da je tada bila premijera modela X3....znaci, 2011. Kada posetite neke svetske sajmove ovo sto se pravi kod nas je u poredjenju sa tim ko seoski vasar...ne vredi ni tih 300 din. da dam. Ulaznica za sajam Fotokina je bila 47 ili 48 evra, ne secam se, i nisam zazalio ni jedan cent, niti 1550km predjenog puta u jednm pravcu....ako volis neki brned i bas hoces da ih vidis uzivo, lepse ti je da odes u njihov salon...vidis mnogo vise, bez guzve, tenzije.....eto, jedino sto mozda ne zaostajemo su hostese:)
"Ne idem na nase sajmove, nisam bio 10 god"
-"Bio sam pre 3-4 god kad je bila premijera X3"
: )))
Ovo mi lici na ono "dnevna doza" na fb.
"Jaka" premijera X3...
Za to vreme ismeva druge koje zanima da vide AMG GT, S Maybach i S kupe. : )))
Jos nam otkrio toplu vodu da su bolji strani sajmovi, gledao you-tube...
Ma nije moguce ?!
pit
ti se smejes sopstvenim glupostima.
Lepo sam rekao da nisam bio mozda 10 godina.
Onda sam reako da sam slucajno projurio kroz sajam sa nekim drustvom kada je bila premijera X3. Dakle po toj premijeri sam se setio koja je godina bila, a nisam isao da bih video taj auto. Ali ocigledno tebi je tesko da razlucis sve sto je kompleksnije od najprostije recenice.
Ajde, sada se polako spremaj, kokice, semenke, koka kola, organizovani autobuski transport do sajma, pa na GT-a....