
Rekordna prodaja terenca BMW-a X5 i kompaktnog minivena Serije 2 Active Tourera omogućila je BMW-u da zabeleži rekordnu neto dobit za prošlu godinu, koja je čak 14 posto viša u odnosu na 2013.
Tako je za 2014. godinu neto dobit BMW Grupe narasla na 9.12 milijardi evra, dok je 2013. godine neto dobit iznosila 7.98 milijardi evra.
U segmentu luksuznih automobila, BMW je i prošle godine uspeo da ostane na vodećoj poziciji. Tako se prodaja u odnosu na 2013. godinu povećala 9.5 posto, pa je u 2014. prodato 1.811.791 primeraka, od kojih je najviše prodato serije 3, čak 476.792 primeraka. To, i značajan rast prodaje terenca X5-ice i minivena Serije 2 Active Tourera omogućili su BMW-u ovakav skok u neto dobiti i odbranu prvog mesta u ovom segmentu tržišta.
Na drugom mjstu po prodaji se našao Audi, koji je prodao 1.741.100 primeraka, što je 10.5 posto više nego 2013. godine, dok je na trećem mestu Mercedes-Benz, koji je prošle godine prodao 1.461.580 vozila. Dok je za BMW i Audi najveće tržište bila Kina, za Mercedes je najveće tržište bio SAD.
Izvor: Index.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW