
Kako prenosi Tanjug, rast prodaje Folksvagenovih automobila na mesečnom nivou na dinamačnom evropskom tržištu iznosio je 13 odsto, na nešto više od 115.000.
Prodaja automobila je u navedenom periodu na evropskom tržištu porasla 7,3 odsto.
Automobili Folksvagen, Audi, Škoda, Seat, Porše automobilskog giganta iz Volfsburga u februaru su imali 25,3 odsto udela na evropskom tržištu.
Pežo Sitroen PSA imao je 11,4 odsto u evropskom tržištu, a Reno-Nisan 10,3 odsto.
Na drugom mestu po prodaji su automobili PSA Pežo Sitroen, drugi najveći evropski proizvođač automobila povećao je prodaju u februaru 1,1 odsto na 105.000.
Podaja automobila Reno-Nisana je povećana 11,9 odsto, a najveći rast prodaje zabeleželi su automobili Nisan i to 28,8 odsto.
Izvor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen